Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vezess, kövess vagy el az utamból!

Játékra hívlak, egyszerű, megjegyezhető, két személy, elérhető célok. Ellenfél ma nem kell, társul akarlak ma így, és ne vádolj, mert nincs miért és néha csalhatsz is a boldogságodért. Most szabad mindent, nem kérhet számon senki már. Engedd, hogy feláldozzak mindent, és engedj, ha egyszer menni kell... Adj hát kezet, és semmit ne ígérj, csak játsszunk, amíg jó, amíg könnyen veszünk minden akadályt, legyen újrajátszható s a félelem, hogy vége van, sohase rontsa el! Mert átlátsz minden álcán ha akarsz, de miért ébrednél fel?

Készen álltok a történeteimre? ;)

16900059_1278347138885712_514996038_n_1.jpg

Gabriella Blogja Társkereső oldal!

gabriella_blogja.jpgCsatlakozz te is Gabriella Blogja társkeresőhöz amit az alábbi facebook linken érsz el.

MOBILRÓL: https://www.facebook.com/groups/1655547891162404

SZÁMÍTÓGÉPRŐL: https://www.facebook.com/groups/1655547891162404/?fref=ts

Te őrültségnek hívod, én szerelemnek.

Ki leplezi testi vágyait
az álszent és ostoba...
Gabriella Blogja

16933979_1278347022219057_1238316349_n.jpg

 

fehermaszkalosorel.gif

Bűn-e az, amit nem érez bűnnek valaki?

Névtelen_2.jpg

Gondolataim - írásaim.jpg

Ki szeret játszani??? :) Hmmm??? ;)

20040401001054.gif

Félsz de azért vonz az izgalom,
Hozzá érni titkos ágyakon.
Nem tudod, hogy végül elemészt,
Ami utána jön a hiányfájdalom.
Mert úgy ölel, hogy többé sohasem
Felejtheted égő csókjait.
Úgy megperzsel, majd a szíveden,
Hogy megismered a gyönyör kínjait
.

1231664_517320841676791_180730335_n.jpg

20040401001054.gif

szex képek.jpg

Kaland: az élet élete.

20040401001054.gif"Ugye játszottál már a gondolattal,
 hogy egyszer majd mellettem ér a hajnal?
 Édes hangod a fülembe súgja,
 nem volt elég, csináljuk újra!"

tumblr_mi0ak40aR11qbitbyo1_1280_1.jpg
20040401001054.gif

Utolsó kommentek.

Facebook oldalam.

Újra játszol s újra élsz...

vágyaim.jpg

történeteim.jpg

LEGYÉL TE IS A BLOGOM RÉSZE!

1470212_444568042311544_2118972780_n.jpg

Ha többet akarsz...azt mástól vedd el. ;)

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Mindenki meghal, de nem mindenki él.

16900370_1278347055552387_1562379502_n.jpg

Flag Counter

  • 1 hozzászólásLenne egy kérdésem...Azt mondják, hogy a nők akkor dugnak amikor akarnak, a férfiak meg akkor amikor a nők akarnak. �Szerintetek? :)Szingli nőként nagyon nem így gondolom. Most például kit "akaszak...

Fő zenei irányvonalamat az Amerikai Soul, R&B, Hip-Hop, Jazz, Rock és a magyar Underground határozza meg.

nevtelen.png

gabriella Blogja.jpg

Üzenem az intelligens jó pasiknak, hogy privátba elérnek! ;) :D (1)

2013.08.13. 13:44 | Gabriella Blogja (Szex Imádok Klubja) | Szólj hozzá!

1002550_146338915571711_1614288475_n.jpg

Üzenem az intelligens jó pasiknak, hogy privátba elérnek! ;) :D

----------------------------------------

Bejött a megérzésem, vagy tippem, de nevezhetjük bárhogy...
Nos csajok. 10 pasiból 3 nem kért elsőre fotót! Simán elkezdet beszélgetni, ebből 2 tök feleslegesen! 7 pasiból aki fotót kért 2 értette meg, hogy nem küldök! 5 pasiból 2 simán lekamuzot, leribancozott, mert nem küldök...3 pasi pedig még most sem érti, hogy nem fogok küldeni. :)
Maradt 1 pasi aki értelmesen tálalja a dolgokat..., de még ő is elszállhat magától csak órák kérdése!
10ből 1 pasi olvassa a blogomat és tudja, hogy "ki vagyok".
A többi csak elkapta az oldalamon, hogy helyes intelligens pasik írjanak privát. ;)

---------------------------------------------

Erre a posztomra reagáltak páran:

- A magára vevő pasi: Nem kötekedem de nekem van életem a face-en kívül is. Nem tagadom elkaptam a bejegyzést és próbáltam beszélgetést kezdeményezni értelmes ember módjàra. De nem szàmoltam vele, hogy ez csak egy trükk.

- Aki azt valja, hogy be fog ez nekem jönni: Én kissé vigyorgok az ilyen statisztikákon, mert ha ismerkedni akarok akkor arra figyelek, hogy milyen is lehet a másik és bejöhetünk-e egymásnak. Amúgy 11 év tapasztalatom van a netes ismerkedésben és bátorítok mindenkit, hogy be fog jönni akire vársz. Good luck.

- Aki megforditaná a dolgokat: 

XY: Fordítsuk meg a kérdést: egy arc nélküli pasi okos és inteligens nővel ismerkedne.... DE magáról nem mutat képet, csak a "témája" érdekes amiről lehet is vele beszélgetni ..... rémlik már? ...... a vége, mondom a vége az, hogy ha tényleg érdekes személyiség, akkor vizuálisan is meg szeretné ismerni főleg ha a szexnek/szeretkezésnek is komoly szerepe van (mert ugye ez egy olyan csapat).... és így nem utolsó szempont a külső!!!!! Szóval ha a világ legérdekesebb pasija nem mutatja meg magát az érdeklődő NŐnek akkor a NŐ beteszi a komolytalan dobozába és max marad a beszélgetés - mivel az érdekes! DE a kívánt célt se a képtelen pasi, se a NŐ nem fogja elérni.

Gabriella Blogja: Én jó pasit akarok megismerni aki megmutatja magát és nem bunkó! Egy olyan pasit akit meg kívánok! És majd aztán megmutatom magamat... Én nem árulok zsákba macskát... Tudják itt, hogy "arctalan" vagyok...és úgy írnak rám! Ezt vállalják mikor elkezdenek pötyögni abba a kibaszott chat falba.

XY A jó pasi csak olyan nőt szeretne megismerni aki meg is mutatja magát, mert te is onnan tudod, hogy jó a pasi, hogy látod ÉS beszélsz vele...... de ő csak beszél Veled, de nem tudja kivel..... így egy idő után gondolhatja hogy egy jó fantáziával megáldott zsíros hajú, ragyás bőrű, púpos és kopaszodó pasi van a név mögé bújva .... mit egy másik trolkodós bejegyzésemben már utaltam is, az ismerkedésben is fontos a bizalom és az arányosság..... ha valaki bemutatkozik, illik viszont is..... ha valaki megmutatja neked magát, illik viszonozni..... amíg ez nem történik meg, addig bizony zsákbamacska vagy! .... és csak Te állítod hogy nem vagy az, viszont mindenki más igen! És látom nem nem értelmezted a megfordított példámat...... ezek után már csak sok sikert kívánhatok az ilyen ismerkedéshez!

Gabriella Blogja: Gondolj amit akarsz..., de nem csak te bárki azt gondolhat rólam amit csak akar!!! Értelmeztem, de nem érdekel... Ha nem sikerül itt akkor sem vagyok elkeseredve, sikerül majd máshol.

XY: Pontosan ..... de a blogodról azt gondolom, hogy nagyon rendben van és továbbra is olvaslak

Gabriella Blogja: Ennek örülök. Bár egy jó fantáziával megáldott zsíros hajú, ragyás bőrű, púpos és kopaszodó pasi van a név mögé bújva nem gondolnám, hogy te ezt komolyan gondoltad volna.

XY: Miért nekem számít az is ahogy a NŐ kinéz ..... addig bármiről beszélhetünk, DE közelebb nem jutunk az tuti

Gabriella Blogja: Mert Blogom alapján milyenek képzelsz el??? Olyannak amilyenek leírtál??? Na ne viccelj kis csávó.

XY: Amit írtam csak egy példa volt...... de amíg nem érdekelsz úgy, hogy meg is akarjalak ismerni, addig nem érdekel hogy nézel ki kis csajszi.

Gabriella Blogja: Ám szerinted azért keresek jó pasit, hogy megmutatom magamat aztán meg dobjon mert ronda vagyok??? Akkor csak játszanék... De nem ragozom tovább!!! Ha valaki "ki akar nyitni", az megteheti, de csak ésszel.

XY: Te egy ugyanilyen feltételekkel "megáldott" pasit meddig szeretnéd nyitogatni? Mikor éreznéd, hogy csak játszik veled?.......... na jó, én sem ragozom! Rövid történetem ezzel kapcsolatban: megismertem egy nőt a neten, érdekes beszélgetések, aztán a végén már a klasszikus cset-szex is rendszeres volt...... a csajszi végig más képével díszelgett ...... persze a valódi találkozás is szóba került, és akkor már éreztem, hogy remeg a léc a kis csajszinál....... beismerte, hogy nem volt a képeken, sőt közel sem néz ki úgy ahogy ....... aztán szépen angolosan le is lépet!
És ezek után már senkiben sem hiszek aki tegyük fel ismerkedne, de engem látni szeretne, viszont magát nem hajlandó megmutatni...... mert nyugodtan hihetem, hogy csak egy következő kamuláda, vagy akár maga Monica Bellucci

Aki egyet ért velem és olvasva megismert (NŐ) : Húzós dolog ez a netes ismerkedés. Tapasztalatom az, hogy inkább több a fotó gyűjtögető, a női képekre otthon masztizó pasi, mint nő! Igaz, a fotó nagyon lényeges. Speciel, számomra fontos az első beszélgetés, aztán a második és így tovább. Ha a beszélgetés feeling-je megfelel, akkor kérek képet, és eldöntöm, hogy egyezik-e az elképzelésem a valósággal. Ezek után is sokan kiszelektálódnak. Viszont abban egyet értek Gabriellával, hogy az a pasi, aki első körben képet kér, azt nem lehet komolynak nevezni. Így sajna megy a levesbe. Én ezt tapasztaltam sajnos ... de bízom benne, hogy talán idővel változni fog a helyzet. A nők érzelmi szálakon mozognak, így nem tartom valószínűnek, hogy nekifussanak játszadozni, hiszen a nőknek ez fájdalom. Aztán vannak a pénzért magukat áruló nők, de azok szerintem hamar el is árulják magukat. A pasikat kifigurázó, megalázó és lefikázó nőként regisztráltak mögött általában unatkozó pasik vannak. Aberrált idióták, akik ebben élik ki azon örömüket, hogy másokat szivatnak. Gabriella se nem kurva, se nem pasi! Ezt szinte biztosan tudom. És igaza van, hogy magasra teszi a lécet! Ő nem akárkit keres .... magának a legjobbat keresi, mert ennyi jár neki!

-----------------------------------------

Folytatás:

Üzenem az intelligens jó pasiknak, hogy privátba elérnek! ;) :D (2)

Címkék: történeteim Gabriella - Facebook

A bejegyzés trackback címe:

https://gabriellablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr885458914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása