Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vezess, kövess vagy el az utamból!

Játékra hívlak, egyszerű, megjegyezhető, két személy, elérhető célok. Ellenfél ma nem kell, társul akarlak ma így, és ne vádolj, mert nincs miért és néha csalhatsz is a boldogságodért. Most szabad mindent, nem kérhet számon senki már. Engedd, hogy feláldozzak mindent, és engedj, ha egyszer menni kell... Adj hát kezet, és semmit ne ígérj, csak játsszunk, amíg jó, amíg könnyen veszünk minden akadályt, legyen újrajátszható s a félelem, hogy vége van, sohase rontsa el! Mert átlátsz minden álcán ha akarsz, de miért ébrednél fel?

Készen álltok a történeteimre? ;)

16900059_1278347138885712_514996038_n_1.jpg

Gabriella Blogja Társkereső oldal!

gabriella_blogja.jpgCsatlakozz te is Gabriella Blogja társkeresőhöz amit az alábbi facebook linken érsz el.

MOBILRÓL: https://www.facebook.com/groups/1655547891162404

SZÁMÍTÓGÉPRŐL: https://www.facebook.com/groups/1655547891162404/?fref=ts

Te őrültségnek hívod, én szerelemnek.

Ki leplezi testi vágyait
az álszent és ostoba...
Gabriella Blogja

16933979_1278347022219057_1238316349_n.jpg

 

fehermaszkalosorel.gif

Bűn-e az, amit nem érez bűnnek valaki?

Névtelen_2.jpg

Gondolataim - írásaim.jpg

Ki szeret játszani??? :) Hmmm??? ;)

20040401001054.gif

Félsz de azért vonz az izgalom,
Hozzá érni titkos ágyakon.
Nem tudod, hogy végül elemészt,
Ami utána jön a hiányfájdalom.
Mert úgy ölel, hogy többé sohasem
Felejtheted égő csókjait.
Úgy megperzsel, majd a szíveden,
Hogy megismered a gyönyör kínjait
.

1231664_517320841676791_180730335_n.jpg

20040401001054.gif

szex képek.jpg

Kaland: az élet élete.

20040401001054.gif"Ugye játszottál már a gondolattal,
 hogy egyszer majd mellettem ér a hajnal?
 Édes hangod a fülembe súgja,
 nem volt elég, csináljuk újra!"

tumblr_mi0ak40aR11qbitbyo1_1280_1.jpg
20040401001054.gif

Utolsó kommentek.

Facebook oldalam.

Újra játszol s újra élsz...

vágyaim.jpg

történeteim.jpg

LEGYÉL TE IS A BLOGOM RÉSZE!

1470212_444568042311544_2118972780_n.jpg

Ha többet akarsz...azt mástól vedd el. ;)

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Mindenki meghal, de nem mindenki él.

16900370_1278347055552387_1562379502_n.jpg

Flag Counter

  • 1 hozzászólásLenne egy kérdésem...Azt mondják, hogy a nők akkor dugnak amikor akarnak, a férfiak meg akkor amikor a nők akarnak. �Szerintetek? :)Szingli nőként nagyon nem így gondolom. Most például kit "akaszak...

Fő zenei irányvonalamat az Amerikai Soul, R&B, Hip-Hop, Jazz, Rock és a magyar Underground határozza meg.

nevtelen.png

gabriella Blogja.jpg

Áldás Békesség Gabriella...

2018.06.03. 23:09 | Gabriella Blogja (Szex Imádok Klubja) | Szólj hozzá!

Évek óta fent vagyok a társkereső oldalon. Sokszor fel is tettem magamnak a kérdést, főleg akkor amikor valaki rám írt ott, hogy miért vagyok ott? Tényleg miért vagyok ott?! Sokszor el sem olvasom az üzeneteket, de legtöbb esetben ha el is olvasom nem írok vissza. Nem régen lett vége egy szex kapcsolatomnak, olyan hirtelen, hogy pánikba is estem, hogy mi lesz a szexuális életemmel? A közösségi oldalon is mindig irkálnak pasik, de mindig csak flörtöltem hisz volt egy biztos szexuális pont az életemben. De mikor már látszódód, hogy ez lefog zárulni egy közelembe lévő nagyon jó pasinak vissza írtam és igent mondtam a találkozóra. Hát ettől rosszabb döntést nem hozhattam volna. Csak néztük a tévét, én beszéltem, de nem volt jó társaság. Itt alszol? - kérdezte. Nem nem, reggel munka. Majd felé fordultam és megcsókoltam. Semmi vágyat nem éreztem, hihetetlenül rosszul csókolt. Semmi szenvedély nem volt benne. Jézusom Gabi mit keretessel itt?! - folyton ez járt a fejemben. Másnap mikor rám írt, hogy jó volt velem az éjszaka... ez neki jó volt? Lepődtem meg. Találkozzunk. Sokáig halogattam, de végül megírtam neki, hogy ez nekem nem fog menni. Picit csalódtam ismét, hogy itt vagyok túlfűtött szexuális vágyakkal egy jó pasival...és nem hajt, hogy bekapjam a farkát, nem hajt hogy szétdugasam magamat vele.
Ismét társkeresőt olvasgattam. Volt egy pasi aki nagyon jó szöveggel állt elő. Vissza írtam neki. Nem a megyémbe való, de itt lakik albérletbe a munkája miatt nem messze tőlem. Napokat beszélgettünk mikor abba a városba kellett utaznom. Jött a válasz ő ügyeletes a munkahelyén, de megoldja egy személyes találkozóra, hogy tudjunk egyet kávézni. Ügyeletes? Igen, nem hallottam még ügyeletről? Dehogynem, többet nem is nagyon kérdeztem erről. Menjek a helyi kórházhoz. Rendben. Volt már dolgom ápolóval, gondoltam magamban, és elő jött a kórházi szex élményem! Mai napig beszélünk, keres az ápoló, de valahogy azóta nem találkoztam vele.
Gabriella: Itt vagyok.
- Én is hamarosan ott leszek. - jött a válasz.
Gabriella: Rendben.
A padon ülve jöttek mentek az emberek... a percek azok nagyon lassan teltek és már minden férfi aki közeledett felém azt hittem ő az.
- Jó napot Gabriella. - egy férfi állt meg kezében kettő műanyag pohárban lévő kávéval.
Gabriella: Jó napot! - válaszoltam.
- Kávézzunk akkor. - mosolygott rám. - majd folytatta, elnézést, de örültek háza van nálunk.. nézett a kórház irányába.
Gabriella: Gabriella vagyok!
- Dr. ... - örvendek Gabriella.
Jah, hogy ő nem is ápoló? - futót végig rajtam.
Közbe jöttek mentek az emberek, és jó napot doktor úr, szép napot doktor úr.
Doktor: Olyan jókat beszélgetünk társkeresőn, de mintha most kicsit meglennél szeppenve!?
Gabriella: Nem, nem vagyok, a vágyaim ugyan azok. - össze néztünk miközben az ajkamba haraptam!
Doktor: Most sem változott, hogy isszuk a kávénkat?
Gabriella: Tőlem vizet is ihatnánk. - nevettem el magamat!
Doktor: Ennek nagyon örülök. Sőt a fotóid sem hazudtoltak meg a társkeresőn. És fordítva bizakodhatok?
Gabriella: Igen doktor úr. Kérnék is egy időpontot... - nevettem el magamat és közben a kávémba kortyoltam!
Doktor: De az már nem itt lesz. Szombat nálam? Érted megyek!
Gabriella: Rendben.
Doktor: Szombat korán kezdek a munkával, így este jó neked?
Gabriella: Persze, hogy jó.
Doktor: Mennem kell. - szegte le a fejét..
Gabriella: Hát akkor majd szombaton.
Doktor: Nagyon remélem. Áldás Békesség Gabriella, örülök, hogy eljöttél, várom már nagyon a szombatot - simogatta meg a hátamat.
Jajjjjj ne, futott végig rajtam, egy újabb hívő, ezt nem is említette mikor beszélgetni kezdtünk. Most ez komoly? Lépkedtem el a kórháztól...

�HAMAROSAN!�

img_6261.JPG

Címkék: történeteim szex történeteim

A bejegyzés trackback címe:

https://gabriellablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr114021692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása