Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vezess, kövess vagy el az utamból!

Játékra hívlak, egyszerű, megjegyezhető, két személy, elérhető célok. Ellenfél ma nem kell, társul akarlak ma így, és ne vádolj, mert nincs miért és néha csalhatsz is a boldogságodért. Most szabad mindent, nem kérhet számon senki már. Engedd, hogy feláldozzak mindent, és engedj, ha egyszer menni kell... Adj hát kezet, és semmit ne ígérj, csak játsszunk, amíg jó, amíg könnyen veszünk minden akadályt, legyen újrajátszható s a félelem, hogy vége van, sohase rontsa el! Mert átlátsz minden álcán ha akarsz, de miért ébrednél fel?

Készen álltok a történeteimre? ;)

16900059_1278347138885712_514996038_n_1.jpg

Gabriella Blogja Társkereső oldal!

gabriella_blogja.jpgCsatlakozz te is Gabriella Blogja társkeresőhöz amit az alábbi facebook linken érsz el.

MOBILRÓL: https://www.facebook.com/groups/1655547891162404

SZÁMÍTÓGÉPRŐL: https://www.facebook.com/groups/1655547891162404/?fref=ts

Te őrültségnek hívod, én szerelemnek.

Ki leplezi testi vágyait
az álszent és ostoba...
Gabriella Blogja

16933979_1278347022219057_1238316349_n.jpg

 

fehermaszkalosorel.gif

Bűn-e az, amit nem érez bűnnek valaki?

Névtelen_2.jpg

Gondolataim - írásaim.jpg

Ki szeret játszani??? :) Hmmm??? ;)

20040401001054.gif

Félsz de azért vonz az izgalom,
Hozzá érni titkos ágyakon.
Nem tudod, hogy végül elemészt,
Ami utána jön a hiányfájdalom.
Mert úgy ölel, hogy többé sohasem
Felejtheted égő csókjait.
Úgy megperzsel, majd a szíveden,
Hogy megismered a gyönyör kínjait
.

1231664_517320841676791_180730335_n.jpg

20040401001054.gif

szex képek.jpg

Kaland: az élet élete.

20040401001054.gif"Ugye játszottál már a gondolattal,
 hogy egyszer majd mellettem ér a hajnal?
 Édes hangod a fülembe súgja,
 nem volt elég, csináljuk újra!"

tumblr_mi0ak40aR11qbitbyo1_1280_1.jpg
20040401001054.gif

Utolsó kommentek.

Facebook oldalam.

Újra játszol s újra élsz...

vágyaim.jpg

történeteim.jpg

LEGYÉL TE IS A BLOGOM RÉSZE!

1470212_444568042311544_2118972780_n.jpg

Ha többet akarsz...azt mástól vedd el. ;)

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Mindenki meghal, de nem mindenki él.

16900370_1278347055552387_1562379502_n.jpg

Flag Counter

  • 1 hozzászólásLenne egy kérdésem...Azt mondják, hogy a nők akkor dugnak amikor akarnak, a férfiak meg akkor amikor a nők akarnak. �Szerintetek? :)Szingli nőként nagyon nem így gondolom. Most például kit "akaszak...

Fő zenei irányvonalamat az Amerikai Soul, R&B, Hip-Hop, Jazz, Rock és a magyar Underground határozza meg.

nevtelen.png

gabriella Blogja.jpg

Itt vagyok azzal az ápolóval akiről azt gondoltam, hogy az utolsó lenne akivel lefekszem.

2020.03.29. 19:35 | Gabriella Blogja (Szex Imádok Klubja) | 1 komment

Gabriella: Nagyon jó… Szét megy a fejem, kanűr a kezemben. Ráadásul koronavírus is itt van a küszöbön...
Oda lép hozzám egy köpcösebb fene se tudja ápoló vagy beteghordó - Gabriella nemsoká jönnek magáért, bent kell maradnia az ____ osztályon.
Gabriella: Rendben.
Pár perc múlva jött értem egy beteg szállító.
Az osztályra érve a 30as évei elején járó ápoló (Dávid) vigyorogva fogadott, na gyere Gabriella mutatom az ágyadat.
A szobába két ágy volt, mind a kettő üres. Nagyon szuper egyedül leszek.
A szobába tévé, szobához külön zuhanyzó tartozik.
Épp, hogy leültem az ágyamra egy másik ápoló (Benedek) is belépet, ő az 50-es évei elején járhat.
Benedek: Na Gabriella fürdés. - lépet hozzám tök természetesen.
Gabriella: Jójó, mindjárt megyek.
Benedek: Gyere akkor. Én zuhanyozlak le.
Gabriella: Jajjj, köszi nem kell, majd megoldom.
Benedek: Dehogy oldod meg. Majd ketten oldjuk meg.
Dávid: Magatokra hagylak addig, nemsoká jövök, lesz hozzád pár kérdésem Gabriella.
Na itt már feladtam, mentem Benedekkel a zuhanyzóba.
Lassan, bizonytalanul vetkőztem.

9203686_2.jpg Benedek: Nyugi itt vagyok, majd én lemoslak. Hiába érzed magad jól, egy pillanat megszédülsz és elesel.
Fentről lefele végig mosott.
Kórházi hálóruha került rám. Tök szexinek éreztem magamat benne. :D
Épp, hogy ágyba kerültem már Dávid ott is volt a kérdéseivel… Közben poénkodott, jókat nevettünk. Azzal hagyott ott, hogy nemsoká jön a főorvos hozzám.
Talán ha 15 perc ha eltelt már a főorvos jött is. Mellém ült egy széken és elmondta, hogy az eséstől vér rög keletkezet a fejemben. 3-4 napot bent kellene maradnom, gyógyszerrel megpróbálják, hogy szívódjon fel. Majd lesz egy kontroll CT és attól függ, hogy meg-e műtenek. Rendesen sokkot kaptam a szavaitól.
Gabriella: És hogy műtenek, és mi a kockázat, és…
Főorvos: Gabriella ne szaladjunk ennyire előre. Egyenlőre ígérje meg, hogy sokat pihen, kapja a gyógyszereket és CT után vissza térünk a részletekre. De én bizakodom benne, hogy nem fog sor kerülni a műtétre. A megfigyelése pedig nagyon fontos, hogy ha elindulna a vérrög akkor azonnal tudjunk cselekedni.
Gabriella: Oké. Köszönöm. - persze még száz kérdés kavargott bennem, de hagytam mert a kíváncsiságomat felül múlta a félelem.
Délután Benedek benézet hozzám, hogy hogy érzem magamat. Mondtam neki én úgy érzem, hogy kezdek lázasodni. Pár perc múlva már jött is a lázmérővel.
Benedek: 37. Na kezdődik…
Gabriella: Micsoda? Csak tán nem megy feljebb.
Benedek: Reménykedjünk. - majd kiment a szobából.
Pár perc múlva vissza jött Dáviddal. Maszk és kesztyű volt rajtuk.
Gabriella: Na mi az?
Benedek: Na nem sokáig voltál itt. Vinnünk kell a fertőzőre, mert lázasodol.
Gabriella: Most ez komoly? Ott mi lesz velem?
Benedek: Beöltöztetnek steril ruhába, maszkba minden. Előtte fertőtlenítő fürdő.
Gabriella: Uram atyám. - nagy lélegzet és keltem ki az ágyból.
Dávid: Jól van, maradj csak poénkodtunk.
Vissza estem az ágyba.
Gabriella: Na jó… - nevettem. Vagyis mind a hárman nevettünk.
Megtörtént délután 6kor a váltás, jöttek a vénás injekció gyógyszeremmel. Vacsora után be is aludtam.
Reggel arra ébredtem, hogy Benedek és egy új ápoló (Zsolti) áll az ágyam mellett.
Gabriella: Jó reggelt. Mennyi az idő?
Benedek: Hát jó reggelt kisasszony. Átaludtad az ebédet is.
Gabriella: Haha.
Zsolti: Na, add a kezedet. - nála volt már a reggeli injekcióm.
Gabriella: Jajjj, óvatosan, félek az ilyenektől. Maga a tudattól.
Zsolti: Jól van, hagyjuk ezt…, mert mindjárt kapsz a popsidba is kettőt.
Gabriella: Nem szeretnék. - fordítottam el a fejemet miközben adta a vénás injekciót.
Kérhetnék fájdalom csillapítót? Ebéd után bevenném.
Zsolti: Te már előre tudod, hogy fájni fog a fejed? Ne legyél már öreg asszony, azok szokták ezt csinálni. - mondta ellenszenves, olyan ki vagyok mi vagyok hangon.
Gabriella: Nem. Csak ki tudja merre leszel, én meg nem akarok szédelegni, hogy keresselek.
Zsolti: Ha fáj, majd keresel. - ezzel ki is ment a szobából.
Olyan érzésem volt, hogy fel kellene rúgnom.
Reggeli után bealudtam.
Arra keltem, hogy jön be Zsolti.
Zsolti: Na, fáj a fejed? - ült le a mellettem lévő ágyra.
Gabriella: Nem fáj.
Majd elkezdte nézni a tévét velem. Majmokról volt szó a tévébe, vizsgálták a viselkedésüket.

20200322_063310_2.jpg

Szótlanok voltunk. Össze össze néztünk. Jól néz ki, de a viselkedése, a fellépése számomra annyira nem szimpatikus.
Egy kis idő múlva csatlakozott Benedek is.
Benedek: Gabriella ha haza engednek CT után hónapokig nem szexelhetsz.
Gabriella: Na persze.
Zsolti: Tényleg nem. De mi segítünk. Itt jó kezekbe leszel, ha gond adódna rögtön tudunk segíteni.
Csak nevetni tudtam az egészen.
Gabriella: Amúgy is felejtős, egyedülálló vagyok és itt a koronavírus, szóval maradok otthon a picsámon. Se randi, se semmi ha haza megyek.
Majd magamra hagytak, de kis idő múlva vissza jött Zsolti.
Zsolti: Én komolyan gondoltam. Ha gondolod szexelhetünk.
Gabriella: Köszi, de nem. - gondoltam magamba, majd pont veled fogok aki annyira ellenszenves volt első perctől.
Zsolti: Nemsoká jövök lezuhanyozlak.
Gabriella: Rendben.
Kis idő múlva jött is.
Zsolti: Na gyere, megmosom a hátadat.
Ooo még a hátamat. - mosolyogtam magamban.
Becsukta a szoba ajtót.
Majd a zuhany ajtót is magunk után.
Levetkőztem és a zuhany alá álltam.
Megmosta a hajamat, hátamat.
Zsolti: Fordulj meg.
Megfordultam. Elkezdte mosni a melleimet, majd a puncimhoz nyúlt.
Gabriella: Csak tartsd a tust, majd én megmosom. - ültem le a zuhanyba lévő székre.
Mikor végeztem és kiléptem a zuhanyból közvetlenül előttem állt és nem mozdult volna meg csak nézet engem.
Gabriella: Mi az?
Megcsókolt. Magával ragadott a csókja.

img_6549.GIF
Mosdónál lévő tükör felé fordítót, mellemet, puncimat elkezdte simogatni.

tumblr_ncse4o7ard1tb2xvno8_r1_250.gif
Felé fordultam és önkéntelenül a farkához nyúltam.
Elkezdtem kigombolni a nadrágját.
Mikor a farka már szabad volt elé térdeltem és bekaptam. Felszisszent. A hajamat birizgálta közben. Kicsit idétlenül mintha ilyenbe még nem lett volna része.

gozunden-yas-gelen-kiz-ile-anal-sex-zorla.gif
Félállítót és megcsókolt, a mosdónál lévő tükör felé fordítót ismét. A popsimon már éreztem, hogy nagyon kemény a farka.
A tükörből láttam, hogy előveszi a telefonját.
Gabriella: Mit akarsz azzal? Fel ne vedd.
Zsolti: Dehogy veszem. - mutatta fel a gumit amit a telefonja tokjából vett elő.
Felhúzta a gumit a farkára.
Hátulról belém hatolt.
Piciket, óvatosan mozgott bennem.
Hol a fenekemet hol a tükörbe engem nézet.
Hol a derekamat, hol a mellemet fogta.
Egyre ütemesebben mozgott bennem.

novie-foto-seks-semya6443.gif A csiklómhoz nyúltam, hogy nekem is könnyebb legyen az élvezés.
Egyre lassabban mozgott bennem, majd leállt a mozgással.
Kivette belőlem a farkát.
Maga felé fordított és megcsókolt.
Zsolti: Ideje felöltözni.
Gabriella: Igen. - rebegtem halkan.
Itt vagyok azzal az ápolóval akiről reggel óta azt gondoltam, hogy az utolsó lenne akivel lefekszem.
Majd magamra hagyott a szobámba és csak a tévé halk hangja maradt velem.
Pihentem, de forgolódtam, nem tudtam aludni.
1 óra múlva ismét jött Zsolti.
Becsukta a szoba ajtót. Leült mellém egy kis széken. Nem szóltunk egymáshoz csak néztük a tévét és néha össze néztünk.
Takarom alá nyúlt és hol a mellemet simogatta hol a puncimat.
Gabriella: Benedek be ne jöjjön.
Zsolti: Nem fog.
Fölém hajolt miközben a puncimat izgatta a takaró alatt.
Zsolti: Gyere. - mondta halkan.
Fel álltam és a másik ágyhoz vitt.

20200322_063314_2.jpg

Az ágy és a szekrény között voltunk.
Elé térdeltem kigomboltam a nadrágját és bekaptam a farkát.

big_0015106535.gif
Közbe levette a szemüvegét. Szekrénynek támaszkodott és élvezte a számat.
Megfogta a karomat és felállított, csókolgatni kezdte a melleimet, majd megfordított magának háttal. Egyik lábammal rátérdeltem az ágyra és úgy pucsítottam felé. Belém hatolt lassan. Csípőmet megfogta. - Szoríts, mondtam halkan. Picit megszorított, de továbbra is lágyan fogta a csípőmet úgy mozgott ütemesen a puncimban.

img_5182.GIF

Rám hajolt és a puncimat izgatta. Megfeszültek az izmaim. Halk hangok jöttek ki a számon. Ekkor felegyenesedett és egyre ütemesen dugott, pici sóhaj elhagyta a száját és megállt a mozgásba.
Hangot hallottunk kintről.
Gyors begombolta a nadrágját.
Zsolti: Igazítsd meg te is a szexi hálóingedet (kórházi).
Gabriella: De kis vicces vagy.
Megcsókolt, majd jövök, és kiment a szobából.
Picit szédülve mentem az ágyig. Na ez kellett még nekem. Vérröggel a fejemben szexelgetni.
Kis idő múlva újra bejött a Zsolti.
Zsolti: Hogy vagy?
Gabriella: Kielégülten. - nevettem el magamat. Te hány éves is vagy?
Zsolti: Egy évvel fiatalabb mint te.
Gabriella: Ha már így szexeltünk, van valakid?
Zsolti: Igen, van.
Gabriella: Uhhh. Jókor kérdezem már meg.
Nem szolt rá semmit.
Zsolti: Nemsoká itt a váltás. Jön éjszakára Dávid. Holnap éjszakára pedig én jövök. Jövök vigyázni rád. Egyedül leszek. De mivel 2 osztály össze van vonva a korona vírus miatt ott is lesz egy éjszakás, de nem szoktunk bemenni egymás beteg szobájába csak ha nagyon szükséges.
Gabriella: Nagyon bátor vagy.
Zsolti: Nyugi nem lesz gond. Mit csináljak hát nagyon kívánlak. Dávid hamarabb jön be. - nézett a telefonjára. Viszont akarlak még.
Gabriella: Birod még? - nevettem el magamat.
Zsolti: Birom. Veled bármennyit bírnék.
Az ajtóhoz ment és becsukta.
Nyújtotta a kezét felém.
Bementünk a mosdóba.
Megcsókolt a mosdó előtt, simogatni kezdte a puncimat, melleimet.

896851b.gif
Kigomboltam a nadrágját és ismét elé térdeltem, elkezdtem szopni a farkát.
Hangokat hallottam és felálltam.
Zsolti: Nyugi. A szomszéd szobából jön a hang. - fordítót a tükör felé, belém hatolt hátulról.

a2954d5cc06552a215d3f5fee5896c6b_12_2.jpg

Össze néztünk a tükörbe úgy mozgott bennem. Kivette a puncimból a farkát és kivit az ágyhoz. Egyik lábam feltettem az ágyra és bepucsítottam neki, belém hatolt. A lábamat lassan lecsúsztatta az ágyról és úgy kezdet el bennem mozogni. A tenyerét a hátamra téve az ágyra nyomta a felső testemet. Ütemesen mozgott bennem, simogatta a fenekemet. 
Rám hajolt, puncimat izgatta az ujjaival. Egyre hangosabb voltam, enyhén befogta a számat, majd felegyenesedve a hátam mögött és ütemesen dugni kezdet.

hatulrol_2_1.gif

Egyre jobban zihált. Majd lassan leállt a mozgása.
Felegyenesedtem, felé fordultam. Nem nézet a szemembe csak a vállam fölött a semmibe. Megcsókolt.
Mentem az ágyfele.
Zsolti: Holnap este jövök és kiment a szobából.
A vadabb szexet szeretem, de Zsolti másabb. Finomabb. Nem durvul. És érdekes módon én se éreztem, hogy durvulni szeretnék vele.
Vacsora után jött Dávid beadni a dózisomat.
Dávid: Hogy érzed magadat?
Gabriella: Egyre jobban. - átvillant rajtam a mai nap eseménye.
Dávid: Hagyok itt éjszakára fájdalom csillapítót meg nyugtatót.
Gabriella: Rendben, köszönöm.
Dávid: Majd rád nézek éjszaka, ha bármi problémád van csak szólj. - és már ment is tovább.
Az estét végig aludtam. Reggel Dávidra ébredtem.
Dávid: Én mára végeztem. Remélem jó lesz a CT eredményed és hétfőn nem fogunk már találkozni.
Gabriella: Köszönök mindent. - mosolyogtam rá.
Reggel a váltásnál egy új ápoló jött be aki azzal kezdte, hogy lezuhanyoz. Jajjj, itt mindenki zuhanyozni akar engem? - gondoltam magamban. Megköszöntem, hogy felajánlotta, de mondtam neki, hogy majd késő délután lezuhanyzom.
Napközben sokat sétáltam, már lementem cigizni is. Az ügyeletes professzorral sokat találkoztam napközben, mindig mosolyogva mentünk el egymás mellett.
Vártam már a holnapi CT eredményt, de féltem is, hogy mi lesz.
Benedek szavai jutottak feszt eszembe...ha megműtenek lehet bolond leszel, vagy lehet, hogy lebénulsz. Hála se hányingerem nem volt, amit mindig kérdeztek, se nem hánytam, csak meg meg szédültem.
Mivel a kórházba látogatókat nem lehet látogatni a korona vírus miatt így csak telefonon tartották bennem a lelket, hogy minden rendbe lesz.
Fél 7 fele nyílt a szobám ajtaja. Zsolt jött meg a váltásba és az esti gyógyszer adagommal.
Mintha a tegnapi tűnek semmi nem maradt volna meg bennünk. Mind ketten kedvtelenek vagyunk.
Zsolti: Mi ez a letörtség? Kicsit se örülsz nekem? - nyomta belém a vénás injekciót.
Gabriella: Neked igen, csak amit adsz annak nem. Hogy telt a napod?
Zsolti: Fárasztóan. Kerti munkával.
Beszélgettünk sokat Hollandiáról. Hogy én már voltam, ő is nagyon szeretne oda menni.
Zsolt: Mennem kell. Majd jövök még erre.
Gabriella: Oké. Én megyek óvatosan lezuhanyzom. Ma megjött a menszeszem.
Zsolti: Ezektől a gyógyszerektől amit kapsz előfordul.
Gabriella: 3 nap múlva lett volna aktuális. De szerintem tegnap te is rásegítettél. - nevettem el magamat.
Zsolti: Azt mondod? - mosolyodott ő is el, majd kiment a szobából.
Elmentem egyedül zuhanyozni. Már egyre ritkábban szédültem meg.
Épp, hogy ágyamba keveredtem jött vissza Zsolti.
Mellém ült és simogatni kezdet, miközben nézte a tévét.
Felültem. Megcsókoltam. Felállított. Átölelt miközben én gomboltam ki a nadrágját.
Gabriella: Nem megyünk arrább ha bejönne valaki ne láson meg?
Szó nélkül bementünk a mosdóba.
Elé térdeltem és szopni kezdtem.
Zsolti: Popsiba?
Gabriella: Nem nem. Ott még szűz vagyok és az is akarok maradni. Majd pont nem egy "idegenek" fogom oda adni.
Zsolti: Megértettem.
Előtte térdelve felnézve rá kérdeztem, mert így nem tudsz elélvezni?

tumblr_myhli7hr8w1rbii5ro1_500.gif
Zsolti: Nem tudok.
Gabriella: Oooo. Pillanat megnézem mennyire van meg. Kihúztam a tamponomat, nem sok volt.
Mosdóba elé álltam és bepucsítottam neki… na gyere - kacsintottam rá.
Belém hatolt. img_3998.GIFÉpp, hogy elkezdet mozogni bennem megszólalt a beteg hívó.
Zsolti: Jajjj, pont most. - vette ki belőlem a farkát és húzta fel a nadrágját.
Zsolti: Maradj itt, megnézem, hogy mi a gond.
A szexi köntösömbe ott álltam a mosdó közepén míg vissza nem jött.
Zsolti: Nem az én beteg szobám. A kolléganőmé. Gyere be a szobába, fogta meg a kezemet és az ágyhoz vitt.
Gabriella: Nehogy olyan legyen valami tőlem. (véres)
Zsolti: Ha az lesz kiviszem.
Ráfektetett az ágyra, felemelte az egyik lábamat és belém hatolt. Simogatni, csókolgatni kezdte a melleimet, közben finoman mozgott bennem.
Majd fel vette a másik lábamat is a vállára és egyre keményebben dugott.

img_6553.GIF
Kicsit megszédültem, a kezemmel a csípőjét megfogva lassítottam a mozdulatát.
Egyik lábamat letettem, két könyökömre támaszkodva kicsit feljebb emeltem a fejemet.

med_0015933554.gif

Megcsókolt miközben dugott. Fel álltam és bepucsítottam neki. Hátulról belém hatolt, csípőmet fogba ütemesen mozgott bennem.

img_7323_1.GIF

Én a puncimhoz nyúltam közben, hang jött ki a számon… Pssszzzt...mondta halkan. Egyszerre élveztünk el.
Megfordultam, letérdelt elém és vévig csókolta a hasamat.

img_4037.GIF
Zsolti: Ügyesek voltunk. Nem lett olyan semmi.
Gabriella: Aham. - halkan mondtam.
Zsolti: Megyek megnézem a kolléganőmet, hogy nem-e kell nála segíteni. Majd jövök még, adott egy puszit a számra.
Ki mentem egy gyors zuhanyra és lefeküdtem.
Reggel ébredtem fel. Telefonomra ránéztem, 6 óra elmúlt. Meg volt már a váltás. Zsolti már tuti úton haza fele. Most azt kívántam remélem nem látom ha következőleg jön, mert akkor az azt jelenti, hogy ma haza mehetek a jó CT eredményem miatt.
Nagyon lassan telt az idő míg jött Benedek, hogy mehetek CT-re.

113732_article_1.jpg
CT után pedig akárhányszor bejött hozzám mindig kérdeztem van már eredmény?
Majd hozta be az ebédemet.
Benedek: Jáájjjj, mehetsz ma haza. Halottam ahogy értékelte a professzor a leletedet. Én úgy meg örültem, hogy a nyakába ugrottam és megpuszilgattam.
Benedek: Jól van, jól van, egyél. Nemsoká vizit és jön a főorvos a jó hírrel.
Mikor kiment a szobámból bele gondoltam engem már annyiszor megszívatott mióta itt vagyok, de ha most is akkor megverem. :D
Jött vissza Benedek.
Benedek: Megcsinálom a melletted lévő ágyat hátha hoznak valakit, legyen előkészítve. De gyűrött ez a lepedő, tán éjszaka itt is ott is aludtál?
Gabriella: Jah, persze. - eszembe jutott a tegnap este és az, hogy nem igazítottuk meg az ágyat Zsoltival szex után. Bár valószínű, azért, mert lett volna még szex csak én bealudtam.
Jött a vizit.
Főorvos: Gabriella, jók lettek az eredmények. Haza mehet. Holnap reggel jó lesz?
Gabriella: Nem lehetne ma?
Főorvos: Ma szeretne? - mosolygott rám.
Gabriella: Igen.
Főorvos: Van ki haza vigye ma?
Gabriella: Igen, már várják a telefonomat.
Főorvos: Akkor telefonáljon.
Gabriella: Köszönöm.
A főorvos már kiment a professzor még vissza fordult hozzám. Gabriella 2 hétig otthon még ágy nyugalom. Ne emeljen. Sokat pihenjen. Szerencsétlenségbe szerencse, hogy bekerült hozzánk és csináltak egy fej CT vizsgálatot, mert ez a vérrög nem a mostani eséstől volt. Vigyázzon magára.
Gabriella: Vigyázok, köszönök mindent és örömömbe küldtem neki egy puszit.
Elmosolyogta magát, intet egyet felém és kiment a szobámból.

 

„Ez az írás igaz történet, viszont az ápolók neve nem valós. A valósággal való bárminemű név egyezés a véletlen műve.”

 

screenshot_20200328-183209_2.png

Látni akarom, ahogy elborultan élvezed,
miközben testeddel kiszolgálod éhező lelkedet.
A gyönyör előtt meztelenül, meghajtod fejedet.
Érezni, ahogy a forróság lüktetve,
szinte fájdalmasan, merevedésre késztet.
Most játszani akarom az áldozat szerepét,
hallani izzadt tested irányító neszét.
Hagyni, hogy józan tudatunk, ködként váljon szét.
Nem akarok mást, és már nem is tehetek,
csak most gátlások nélkül,
igazán mocskosnak lenni veled!

© Minden jog fenntartva! Gabriella Blogja - 2020

Címkék: szex Gabriella szex történeteim koronavírus-karantén 2020

A bejegyzés trackback címe:

https://gabriellablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr5915569056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gėza Szõke 2020.04.13. 08:49:00

Szia Gabi !Izgis élmenyeid vannak.Teljesen felizgultam,szivesen lennék a kalandod része.Puszi a melleidre ,ölelés,Géza
süti beállítások módosítása