Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vezess, kövess vagy el az utamból!

Játékra hívlak, egyszerű, megjegyezhető, két személy, elérhető célok. Ellenfél ma nem kell, társul akarlak ma így, és ne vádolj, mert nincs miért és néha csalhatsz is a boldogságodért. Most szabad mindent, nem kérhet számon senki már. Engedd, hogy feláldozzak mindent, és engedj, ha egyszer menni kell... Adj hát kezet, és semmit ne ígérj, csak játsszunk, amíg jó, amíg könnyen veszünk minden akadályt, legyen újrajátszható s a félelem, hogy vége van, sohase rontsa el! Mert átlátsz minden álcán ha akarsz, de miért ébrednél fel?

Készen álltok a történeteimre? ;)

16900059_1278347138885712_514996038_n_1.jpg

Gabriella Blogja Társkereső oldal!

gabriella_blogja.jpgCsatlakozz te is Gabriella Blogja társkeresőhöz amit az alábbi facebook linken érsz el.

MOBILRÓL: https://www.facebook.com/groups/1655547891162404

SZÁMÍTÓGÉPRŐL: https://www.facebook.com/groups/1655547891162404/?fref=ts

Te őrültségnek hívod, én szerelemnek.

Ki leplezi testi vágyait
az álszent és ostoba...
Gabriella Blogja

16933979_1278347022219057_1238316349_n.jpg

 

fehermaszkalosorel.gif

Bűn-e az, amit nem érez bűnnek valaki?

Névtelen_2.jpg

Gondolataim - írásaim.jpg

Ki szeret játszani??? :) Hmmm??? ;)

20040401001054.gif

Félsz de azért vonz az izgalom,
Hozzá érni titkos ágyakon.
Nem tudod, hogy végül elemészt,
Ami utána jön a hiányfájdalom.
Mert úgy ölel, hogy többé sohasem
Felejtheted égő csókjait.
Úgy megperzsel, majd a szíveden,
Hogy megismered a gyönyör kínjait
.

1231664_517320841676791_180730335_n.jpg

20040401001054.gif

szex képek.jpg

Kaland: az élet élete.

20040401001054.gif"Ugye játszottál már a gondolattal,
 hogy egyszer majd mellettem ér a hajnal?
 Édes hangod a fülembe súgja,
 nem volt elég, csináljuk újra!"

tumblr_mi0ak40aR11qbitbyo1_1280_1.jpg
20040401001054.gif

Utolsó kommentek.

Facebook oldalam.

Újra játszol s újra élsz...

vágyaim.jpg

történeteim.jpg

LEGYÉL TE IS A BLOGOM RÉSZE!

1470212_444568042311544_2118972780_n.jpg

Ha többet akarsz...azt mástól vedd el. ;)

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Mindenki meghal, de nem mindenki él.

16900370_1278347055552387_1562379502_n.jpg

Flag Counter

  • 1 hozzászólásLenne egy kérdésem...Azt mondják, hogy a nők akkor dugnak amikor akarnak, a férfiak meg akkor amikor a nők akarnak. �Szerintetek? :)Szingli nőként nagyon nem így gondolom. Most például kit "akaszak...

Fő zenei irányvonalamat az Amerikai Soul, R&B, Hip-Hop, Jazz, Rock és a magyar Underground határozza meg.

nevtelen.png

gabriella Blogja.jpg

Swinger, a kezdetek...

2019.08.13. 11:39 | Gabriella Blogja (Szex Imádok Klubja) | 1 komment

Az egész Nóri barátnőmmel kezdődőt.
Ahhoz, hogy megismerd az én történetemet, meg kell, hogy ismerd az övét.

img_7782.JPG

Éppen dolgoztam mikor megcsörrent a telefonom. Imi, a férjem hívott.
Imi: Drágám az egyik barátom keres alkalmazottat a kávézójába, érdekel?
Nóri: Mit kellene csinálni? Nekem ilyen munka tapasztalatom nincs.
Imi: Kávét csinálni, neki segíteni amit kell, egyszerű meló, hamar megtanulod.
Nóri: Hat jó legyen. Menjünk el egy megbeszélésre aztán meglátjuk. Vegyes érzelmekkel és félelemmel, de elmentem a párommal másnap erre a munka megbeszélésre. Ahogy sétáltunk a lelátón keresztül a kávézóig sok minden kavargott bennem. Mikor Kari ki lépett a pult mögül jobban hatalmába kerített a párom barátaival kapcsolatos gondolatok. És, hogy mik az ellenvetéseim, félelmeim a barátival kapcsolatban? Hát, jobb tőlük távol maradni, egy úgymond látszat jó kapcsolatot fent tartani velük, származásukból, vallásukból kifolyólag egy látszólag nagyon össze tartó nép, de sajnos az évek során rá jöttem, hogy ez csak a látszat. Nincs olyan barátja aki az évek során ha alkalma volt rá ne próbált volna velem ki kezdeni. Ez idáig sikertelenül, minden egyes ilyen alkalom után el is mondtam a páromnak aki mindig csak mosolygott ezen. Egymás fele csak a jót mutatják meg persze azt, hogy ők mennyire szentek és jó hívők. Persze az igázáság egészen más, de mivel ezt a barátját nem ismertem és az együtt töltött 6 évünk alatt nagyon keveset hallottam róla, ezert gondoltam tegyük félre az előítéleteinket. Oda értünk Karihoz, bemutatkozunk leültünk egy kávé mellett megbeszélni a részleteket. Kari nagyon meggyőzően beszélt, ezért el vállaltam a munkát próbaidőre. Meg is beszeltük a következő hétvégére mikor kezdek. El jött az első munka nap, egy igen forgalmas időszakra osztott be dolgozni. A felesége Ő és én dolgoztunk hármasban. Aznap csak pultoztam ami nagyon jól sikerült, kedvet is kaptam ehhez a munkához.

img_7774.JPG

Legközelebb következő hét végén kellett újra dolgoznom, ekkor már csak ketten dolgoztunk az asszonykaja nélkül. Aznap a konyha rejtélyeit akarta velem meg tanítani, ami már nem sikerült annyira jól. Volt ott égett étel avagy nyers és tányérok is törtek, de Ő meg mindig nagyon pozitív volt velem kapcsolatban és csak dicsért, hogy ahhoz kepést, hogy sosem csináltam efféle munkát nagyon jól csinálom, Kariban volt valami fura túl közvetlen volt velem amikor hozzam beszélt próbált mindig közelebb és közelebb állni hozzám.
Le mentünk a lépcsőn meg mutatta hol a raktár és ahogy sétáltunk vissza mondtam is neki, hogy ha úgy gondolod nagyon nem vagyok jó ebben a munkában akkor nyugodtan mond meg, válaszul kaptam egy enyhe pofont, persze viccből és hozzá tette ne beszelj hülyeségeket.
Másnap délutánra beszeltük meg az újabb munkanapot.
Este munka után mondtam is Iminek a páromnak, hogy a barátja furán viselkedik velem, túl közvetlen és a kis pofont is elmondtam neki, persze Ő ezen ismét csak mosolygott mint mindig.
Hamar el jött a másnap újra kettesben dolgoztunk, viszonylag hamar végeztünk, lement a tömeg. Most is invitált mint eddig minden alkalommal, hogy igyunk valamit. Tudtam ha erre igent mondok még aznap este ki is fog derülni van e valami a közvetlensége mögött vagy csak Ő ilyen. Hát jó, bontsunk ki egy üveg jó féle üveg fehér bort.

img_7778_1.JPG
Próbáltam okos maradni és hagyni, hogy Ő minden alkalommal többet igyon a pohárból mint én. Időközben el mondta a nap nem ért itt véget, este még jön fel egy csapat iszogatni, de jön egy másik kolléga akit még nem ismerek, majd Ő viszi a pultot. Mi iszogattunk tovább és beszélgettünk, Ő próbált minél többet megtudni rólam és keveset elárulni magáról.
E közben fogyóban volt a cigim, ki kell szaladjak a benzinkútra cigiért. Megmutatta hol jutok ki legrövidebb úton a kútra, ismét az a bizonyos lépcső ahol a pofont kaptam, ott próbált meg előszór megcsókolni sikertelenül.
Vissza érkeztem és ittunk tovább, mint utólag kiderült Ő nem annyira bírja a piát. Igen csak sikerült neki becsípnie.
Mindeközben megérkezett a kolléga. Fiatal helyes srác, aki furán végig mért bennünket, persze gondolom gyorsan levágta, hogy nem vagyunk már józanok.
Nem sokkal később el csattant az első csók, ami be kell valljam nagyon sokat ígérő finom csók volt.
Én kis naiv azt gondoltam a kollégánk a történtekből nem vett észre semmit. Mivel igen csak illuminált állapotban motorral indultam haza, a kollégám nevezzük Krisztiánnak el kérte a számom mondván, hogy írjak már neki ha haza értem biztonságban. Így is volt mikor haza értem írtam neki, hogy ne aggódjon szerencsésen haza értem.
Hétfőn fura volt az ébredés, most ez komoly??? Csókolóztam a párom barátjával aki a főnököm és most hogyan is lesz tovább?!
Karival nem beszéltünk meg újabb időpontot, hogy mikor is dolgozom legközelebb. Tehát gondoltam egyszer majd csak fel kell hívjon, hogy ezt közölje vagy nem hiv soha többet. Hétfőn csend volt, se egy üzenet se egy telefon. Gondoltam ezt jól el szúrtam. Sebaj jobb lesz elfelejteni ezt az egészet. Kedden késő este már fél álomban voltam szerencsére egyedül, mert a párom dolgozott, csörgött a telefon Kari hívott. Izgatottan vettem fel a telefont.
Kari: Hogy vagy, kipihented magad - kérdezte?
Nóri: Igen, igen és te?
Kari: Szeretnék elnézést kérni a vasárnap történtek miatt, túl sokat ittam.
Nóri: Semmi gond, ez mindenkivel előfordul. - próbáltam menteni a helyzetet.
Kari: Holnap bent vagyok a munkahelyen egyedül délután 5tól, ha van kedved gyere be.
Nóri: 5ig dolgozom utána be nézek.
Nehezen ment az idő másnap estig egyfolytában az zakatolt a fejemben most vajon mi lesz, szinte biztos voltam benne, hogy azt akarja mondani felejtsük el, ez csak egy botlás volt.

El jött a másnap meló után gyors rendbe vágtam magam és már siettem is be a meló helyre hozzá. Sétáltam végig a kilátón és a torkomban dobogott a szívem igazából nagyon nem akartam azt hallani hogy tévedés volt felejtsük el, de tisztán akartam látni. Hogy a párom barátja, tisztázni akartam, hogy ez sosem derülhet ki. Minden várakozásomat felül múlta az ami engem ott várt. Terített asztal, gyertya fénnyel.
Kari izgatottan széles mosollyal lépett ki a konyhából.
Kari: Örülök, hogy itt vagy, hiányoztál. - meg csókolt.
Nóri: Hu ez most meglepett, egész másra számítottam.
Kari: Miért mire számítottal?
Nóri: Hat valami olyasmire, hogy túl sokat ittál és csak tévedés volt, felejtsük el.
Kari: Eszem ágában sincs elfelejteni, folytatni szeretném.

img_7777.JPG

- Mindenre számítottam csak erre nem, de vágytam én is a folytatásra, izgalmakra vele. Megvacsoráztunk, beszélgettünk. Csók csatáztunk, majd elköszöntem azzal tőle, hogy hétvégén újra látjuk egymást. Vágytam az érintésére. Igazgatott a gondolat, ha vele való szexre gondoltam. Jó volt ez azt érzés. Csak játszani, hetek teltek el így. Napokat dolgoztunk együtt, hogy csak húztuk egymást. Izgalmas sms-eket váltottunk a két munka nap között.
Kariról tudni kell tőlem 20 évvel idősebb. Nagyon sok mindent megélt nőcsábász férfi, aki nincs ahhoz szokva, hogy csak játszanak vele, talán innen jött az a mérhetetlen szerelem, egy különleges kapcsolat ami ki alakult köztünk.
Kis idő elteltével vacsorázni hívott, ekkor találkoztunk munkahelyen kívül. Aztán mégis vacsora után a munkahelyen kötöttünk ki, ami akkor természetesen zárva volt. Ott akkor történt először meg, hogy szeretkeztünk. Ez is különleges volt, maga a hely is a munkahelyünk kis sarkába a kanapén.
Lefektetett a kanapéra mondván nem teszek veled semmit amit te nem szeretnél. Végig maszkírozta a testem, közben óvatosan, finoman vetkőztetett.

img_7776.GIF

Tudtam innen már nincs vissza út, most vagy soha. Végig csókolta a testem, majd a puncimhoz ért és nagyon finoman kinyalt, míg el nem élveztem. Ezt viszonozva én is orálisan kényeztettem hanyatt fekve a kanapén.
Megfordított és hátulról keményen megdugott.
Csodálatos esténk volt aznap.
Időről időre felfedeztük a munkahelyünk minden izgalmas zúgát szexre felhasználva.
Kari: Szeretnék veled el tölteni egy szenvedélyes éjszakát anélkül, hogy bármire figyelnünk kellene.
Hotel szobát foglaltunk, terveztünk kifogásokat gyártva otthonra a páromnak és persze a feleségének.
El jött a mi napunk... a város másik végében kora délután felvett kocsival, és el autóztunk a hotelhoz.
Remegő lábakkal szálltam ki a kocsiból és sétáltam a hotel fele. Be mentünk kávét rendeltünk. Kávét kortyolgatva beszélgettünk, majd megcsörrent a telefonja és csak azt hallottam persze jövök menjél csak jobbulást.
Kérdőn néztem rá?!
Majd közölte a barátja kórházba került és helyettesítenie kell a munkahelyén.
Persze nagyon csalódott voltam, de erőt vettem magamon és próbáltam megértő lenni.
Nóri: Vigyél vissza a buszhoz és haza megyek, te pedig menj dolgozni, segíts a barátodnak..
Le mondtuk a szobát és elindultunk a kocsihoz, csendben csalódottan.
Út közben mondta Kari, hogy nem szeretné nélkülem tölteni a nap további részét, szeretné ha vele tartanék.
Így is volt mentem vele dolgozni, végül is a napot együtt töltöttük, csak másképp mint ahogy terveztük.
Talán itt kezdődött el a mi különleges kapcsolatunk, szavak nélkül értjük egymást és minden nehézség ellenére ki tartunk egymás mellett. Főnököm, barátom, szeretőm. Mindig kellemesen töltjük el az időt együtt bárhol s bármikor.

Egy kellemes borozós este alkalmával előállt egy kérdessél, Nóri mik az vágyaid?
Nóri: Hu, nehéz kérdés, de mire is gondolsz pontosan?
Kari: Mik a szexuális vágyaid?
- Miféle kérdés ez gondoltam és nem sejtettem mi áll-e kérdés mögött. Mivel késlekedtem a válasszal Kari elő állt például több férfi esetleg több lány....?
Nóri: Persze ilyen fajta vágyai mindenkinek vannak, de kevés a megvalósulás esélye...
Kari: Én minden vágyad valóra váltom, ha te azt akarod.
Kérdőn néztem rá. Ekkor állt elő a Swinger klub ötletével és elmondta, hogy Ő már többször volt ilyen helyen, de mindig egyedül singli pasiként és minden vágya egyszer párban menni és két nővel ott eltölteni egy kellemes estet. Vagány akartam lenni ezert válaszul simán oda vágtam, hogy persze benne vagyok. Majd elmeséltem neki, hogy volt mar dolgom nővel és élveztem is. Bár bisex nem vagyok, de élvezem az ilyen helyzeteket.
- Persze legbelül nagyon izgultam a swinger club gondolatától. Sokat beszeltünk erről, terveztük, hogy megyünk és mit fogunk ott csinálni, de közben azt gondoltam persze mint a hotelban el töltött kellemes este úgy fog ez is össze jönni. Meg is beszeltük mikor lesz számunkra alkalmas nap, utolsó pillanatig nem hittem ebben, de aznap elmentem egy valamit takaró, de mégis sejtető sexy ruhát vásárolni. (későbbiekben ha követitek a történetet ki fog derülni, hogy miért is lett ez a ruci menyasszonyi ruhának elnevezve,) Szóval oda már el jutottam, hogy megvásároltam a menyasszonyi ruhámat.
El is készültem otthon az utcai ruhám alatt a szexi ruhám.
Készülődés közben bontottam egy fehér bort, bátorítás képen.
Kari megérkezett, várt rám a szokásos parkolóban, és el indultunk a számomra ismeretlen helyre amiről eddig csak fantáziáltam. Úton a clubba Kari elmondta, hogy minden ami ott történik ott is marad. Bármit teszek Ő elfogadja, de az estével véget is ér. Annak ellenére, hogy Ő egy nagyon féltékeny típus szép volt ez a kijelentés tőle.
Megérkeztünk, kiszálltunk a kocsiból.
Nóri: Csak még egy cigi mielőtt bemegyünk.
Kari: Ne félj vigyázni fogok rád, semmi olyan nem fog történni amit te nem szeretnél.
Be mentünk, a recepciónál kérdezte a srác párban vagytok? Nóri: Igen. - mondtam remegő hangon.
Ki fizettük a belépőt, kaptam egy karkötőt kulccsal ami az öltöző szekrényhez volt. Le mentünk az öltözőbe és le vettük a felesleges ruhánkat, majd fel mentünk a bárba egy italra. Na meg persze felmérni a terepet.
Én a borommal be ültem a dohányzóba egy cigire és közben figyeltem az embereket. Fantáziáltam, de még mindig nem tudtam elképzelni ezt az estet, de gondoltam lesz ami lesz vágjunk bele.
Karival le mentünk szét nézni az alsó szinten, ahol szobák, jakuzzi, kanapék találhatok.
Az egyik kanapé mellett kedvem támadt játszadozni Karival.
Le feküdt a kanapéra és én elkezdtem kényeztetni orálisan.
...el kezdtek simogatni hátulról és csak a kérdéseket hallottam: Beszállhatok? Erre Kari azt mondta kérdezd a lányt szeretné-e.
Felnéztem és két pasira igent mondtam,

img_7320.GIF
így alakult, hogy az estét három pasival indítottam.
Egy valódi szexuális álomba illő légyott volt ez...
...két farokkal játszhattam míg a harmadik dugott.
Kari szólalt meg a végen, hogy iszunk valamit?
Nóri: Igen de hol a bugyim? Ekkor tanultam meg, hogy a bugyi swinger clubba felesleges. Kutattam a kanapén ülök között és végül meg találtam.
Ittunk egy italt a bárba, egy cigi a dohányzóba és le ültünk fent a kanapéra nézelődni.
Karival kezdtünk újra játszani egymással.
Észre vettem, hogy egy pár néz minket akik mellettünk ültek.
A férfi el is kezdett simogatni. Jelzésül, hogy nincs ellenemre megfogtam a kezét és magamhoz húztam erősen. Kacsintottam a lánynak, hogy beszállhat orálisan kényeztetni Karit.
Egy darabig együtt kényeztettük, majd én dugtam a pasival Kari pedig a lánnyal.

img_7318.JPG

Majd arra eszméltem, hogy valaki nagyon finoman nyalja a puncimat, felnéztem a lány kényeztetett. Én is kinyaltam utána öt.
A pasijával többször dugtam.
Nóri: Igyunk valamit és szívjuk el egy cigit. - ami általában nem is egy hanem kettő volt.
Ezután újabb sétát tettünk lent a szobákban és be szálltunk újra egy gruppenba, majd jött a hajnal és vele is ment ez az álomba illő éjszaka.
Haza fele a kocsiban kissé fagyos volt a hangulat.

Erről is mint minden más izgalmas sztoriról meséltem Gabriellának, aki mint tudjuk szeret mindent megélni és meg is írja az ilyesfajta történeteit, de swingerről sosem hallottunk tőle ami nem véletlen, mert ezt igencsak kételkedve fogadja. Elmeséltem neki már akkor amikor csak tervben volt ez az este. Itt volt velem virtuálisan amikor készülődtem. Félve, kérkedve fogadta ezt a dolgot, de azt mondta menj Nóri ha neked ez a vágyad, másnap hívj ha felkeltél.

Másnap felhívtam, lelkesen meséltem neki az éjszakáról. Gabriella: Ez most komoly? Mesélj.
Nóri: És mindent részletesen elmondtam Gabriellának, ha nem is egy perc de legalább fél perc csend volt a vonal másik végen mire Gabriella megszólalt...
Gabriella: Te tényleg elmentél a swinger clubba?
Nóri: Gabriella, nem gondoltam volna hogy ez egyszer velem meg történik, de ha szeretned téged is elviszlek.
Gabriella: Hááát nem is tudom. Én ettől félek.
Nóri: Miről beszelsz??? Te sok mindet megélt, átélt nő miért is ne jönnél.
Gabriella: Nem tudom félek valamitől.
Nóri: De mitől félsz?
Gabriella: Tudod Nóri sok mindent átéltem már, de még a swingert nem látom át.
Nóri: Nem kell átlátnod.Gabriella, gyere éld át, nem fogod megbánni, bízz bennem. Azt mondom neked mint amit Kari nekem mondott, semmi olyan nem fog történni amit nem szeretnél. Olyan ez mint egy bár avagy egy disco extrákkal. Gabriella: Nóri, nem tudom bizonytalan vagyok.

Szamoámra folytatódtak a hétköznapok főállásban dolgoztam, Karival pedig mellék állasban vállaltam sok sok órát, hogy minél többet tudjuk együtt lenni. Persze mind e mellett titkos találkák, lopott órákat szerveztünk.
És Újra el jött a nap mikor swingerezni mentünk.
Az első alkalom nagyon jól sikerült. Igazából mindent átéltem ami szexuális vágyam volt. De persze ezt fokozni szerettem volna. Az első alkalom után mint említettem fagyos hangulattal mentünk haza, ezért második alkalommal óvatosabb voltam. Próbáltam Karira figyelni tartottam attól hogy túl lövök a célon. Tehát próbáltam arra figyelni, hogy mik az Ő vágyai és azokat megvalósítani. A második swinger esténk inkább szolt róla mint rólam, de ezt is sikerült kellemesen eltölteni fiukkal lányokkal.

Természetesen ezután a nap után is felhívtam Gabriellát és akkor mar Kari is ott volt mellettem.
Gabrielláról már sokat hallott tőlem hisz ő az életem része, évek óta mindent megosztunk egymással. Meséltem neki a blogjáról is és, hogy Ő igazan megéli a vágyait. Erre Kari is jött az ötlettel, hogy vigyük magunkkal Gabriellát is swingerezni.

Gabriella: Oooo Szia Nóri miért hívtál videó hívással??
Nóri: Szeretnék bemutatni valakit.
Videó...
Kari: How are you?
Gabriella: Nóri, mit beszél Kari???
Nóri: Azt kérdezi, hogy vagy?
Gabriella: Jól.
Kari: Mikor jössz hozzánk? - Nóri fordít.
Gabriella: Mikor jöjjek??
Kari: Mikor szex lesz. Szereted a szexet mint Nóri?
Gabriella: Nóri hol vagytok? Nagyon jól érzitek magatokat.
Nóri: Látod itt vagyunk a tengerparton, romantikázunk, és fehér bort iszogatunk.
Kari: Gabriella... Szeretem a Nórit.

Gabriella: Így történt az, hogy életemben először elszántam magam arra, hogy repülőre ülök, és még ha bizonytalanul is, de neki vágok a swinger világnak. Azt már tudtam, hogy rossz élmeny nem érhet Nórinál, hisz már többször voltam nála és mindig kellemesen töltöttük az időt, de a swinger új gondolat volt számomra.

 

Hamarosan jön a folytatás...

img_7779.JPG

© Minden jog fenntartva! Gabriella Blogja - 2019

Címkék: szex történeteim

A bejegyzés trackback címe:

https://gabriellablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr4215007116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gėza Szõke 2019.12.22. 20:01:23

Szervusz eszméletlen jó sztorik már nagyon beindultam ettől,mégswingerezni nem voltam ,de fétish rendezvényen már igen .Lehet írok erről neked
süti beállítások módosítása