Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vezess, kövess vagy el az utamból!

Játékra hívlak, egyszerű, megjegyezhető, két személy, elérhető célok. Ellenfél ma nem kell, társul akarlak ma így, és ne vádolj, mert nincs miért és néha csalhatsz is a boldogságodért. Most szabad mindent, nem kérhet számon senki már. Engedd, hogy feláldozzak mindent, és engedj, ha egyszer menni kell... Adj hát kezet, és semmit ne ígérj, csak játsszunk, amíg jó, amíg könnyen veszünk minden akadályt, legyen újrajátszható s a félelem, hogy vége van, sohase rontsa el! Mert átlátsz minden álcán ha akarsz, de miért ébrednél fel?

Készen álltok a történeteimre? ;)

16900059_1278347138885712_514996038_n_1.jpg

Gabriella Blogja Társkereső oldal!

gabriella_blogja.jpgCsatlakozz te is Gabriella Blogja társkeresőhöz amit az alábbi facebook linken érsz el.

MOBILRÓL: https://www.facebook.com/groups/1655547891162404

SZÁMÍTÓGÉPRŐL: https://www.facebook.com/groups/1655547891162404/?fref=ts

Te őrültségnek hívod, én szerelemnek.

Ki leplezi testi vágyait
az álszent és ostoba...
Gabriella Blogja

16933979_1278347022219057_1238316349_n.jpg

 

fehermaszkalosorel.gif

Bűn-e az, amit nem érez bűnnek valaki?

Névtelen_2.jpg

Gondolataim - írásaim.jpg

Ki szeret játszani??? :) Hmmm??? ;)

20040401001054.gif

Félsz de azért vonz az izgalom,
Hozzá érni titkos ágyakon.
Nem tudod, hogy végül elemészt,
Ami utána jön a hiányfájdalom.
Mert úgy ölel, hogy többé sohasem
Felejtheted égő csókjait.
Úgy megperzsel, majd a szíveden,
Hogy megismered a gyönyör kínjait
.

1231664_517320841676791_180730335_n.jpg

20040401001054.gif

szex képek.jpg

Kaland: az élet élete.

20040401001054.gif"Ugye játszottál már a gondolattal,
 hogy egyszer majd mellettem ér a hajnal?
 Édes hangod a fülembe súgja,
 nem volt elég, csináljuk újra!"

tumblr_mi0ak40aR11qbitbyo1_1280_1.jpg
20040401001054.gif

Utolsó kommentek.

Facebook oldalam.

Újra játszol s újra élsz...

vágyaim.jpg

történeteim.jpg

LEGYÉL TE IS A BLOGOM RÉSZE!

1470212_444568042311544_2118972780_n.jpg

Ha többet akarsz...azt mástól vedd el. ;)

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Mindenki meghal, de nem mindenki él.

16900370_1278347055552387_1562379502_n.jpg

Flag Counter

  • 1 hozzászólásLenne egy kérdésem...Azt mondják, hogy a nők akkor dugnak amikor akarnak, a férfiak meg akkor amikor a nők akarnak. �Szerintetek? :)Szingli nőként nagyon nem így gondolom. Most például kit "akaszak...

Fő zenei irányvonalamat az Amerikai Soul, R&B, Hip-Hop, Jazz, Rock és a magyar Underground határozza meg.

nevtelen.png

gabriella Blogja.jpg

Neki nyomot a bejárati ajtónak és úgy vetkőztettük egymást.

2018.02.09. 10:00 | Gabriella Blogja (Szex Imádok Klubja) | Szólj hozzá!

Donhuán: 7 órára ott leszek! Gyere ki, beülsz a kocsiba és megyünk kajálni! Nem megyünk be hozzád, nem szexelünk!
Gabriella: Rendben!

Hugi: Na mond, hogy lesz a ma estéd?
Gabriella: Hát Huán kajálni akar csak, semmi szex. De szerintem ezt ő sem gondolja komolyan! Én szexelni akarok vele nem olyan helyre menni ahol ismernek és aztán jönnek majd a hülye kérdések, hogy naaaa nem vagy már szingli?
Hugi: Mond azt, hogy de az vagyok, de szex előtt be kell kapjunk pár falatot! :D
Gabriella: Úgy lesz!
Hugi: Ne agyald túl. Menjetek majd lesz valahogy!
Hugival mindig mindent elpoénkodunk, de így is van ez jól.
Donhuán: Nemsoká ott leszek. - hívót telefonon!
Na kész, jön a pánik! Az eddig megszokott ki nyitom az ajtót és beengedem helyett ki megyek hozzá, beülünk a kocsiba és elmegyünk arra a helyre ahova szoktam kajálni járni...
Már lejátszódott bennem, hogy a főnököm jön az elvitelre csomagoltatott vacsorájáért belépve jó étvágyat Gabika, és majd mondanom kell valamit neki hétfőn reggel a munkába ha megemlíti.
De épp úgy lejátszódott bennem, hogy hétfőn csörög a telefonom és anyukám azt fogja mondani nem is mondtad, hogy van pasid! Hát bassza meg, mert nincs is. - lesz a válaszom! :D
Mindegy lesz ami lesz! Bevágódtam mellé a kocsiba!

img_3567.JPG
Gabriella: Nem megyünk inkább be?
Donhuán: Nem vagy éhes?
Gabriella: Inkább másra vagyok éhes! - csókoltam meg! Így utóbb felteszem magamnak a kérdést, az utcán, a kocsiba csókolózni nem is látja meg senki ugye? :D
Donhuán: Rendben, menjünk be!
Na ez a beszéd, gondoltam magamban, nem is volt olyan nehéz ez! Igazából ez a menjünk el kajálni az lett volna, hogy lezárjuk a szex kapcsolatunkat. De egy szex kapcsolatot szexel a legjobb lezárni?! Nem dee? :D

img_5395.GIF
Épp, hogy beléptünk a házba már csókolt is meg vadul-szenvedélyesen. Neki nyomot a bejárati ajtónak és úgy vetkőztettük egymást.
Gabriella: Így akartál elmenni kajálni? - nyúltam a farkához ami már kő kemény volt.
Választ nem is kaptam a kérdésemre, úgy "falta" a testemet.
Pillanatok alatt a hálószobába voltunk az ágyba.

img_5396.GIF
Hanyatt fektetett az ágyon, úgy vette le rólam a nadrágot, és csókolta végig a testemet.
Mikor már teljesen meztelen voltam felálltam és én mentem felül...
Gabriella: Így nem fog bemenni a farkad.
Donhuán: Tudom... - vettem le róla a bokszer alsóját.
És bele ültem a farkába.

img_5367.GIF
Finoman, majd egyre jobban mozogtam a farkán.
Annyira felhúzott a csókjával és az érintésével, hogy nem sok kellett és elélveztem.
Gabriella: Gyere. - szálltam ki a farkából és bepucsitottam neki.
Hátulról kezdet el dugni. Semmi finom mozdulat nem volt benne.
Majd megfordított és ő jött felülre.

img_3794.GIF
Két lábamat a vállaira tette úgy dugót.
Majd egy hirtelen mozdulattal megfogta a torkomat, váratlanul ért, az érzés pedig vegyes volt bennem főleg mikor egyre jobban szorított.
Gabriella: Meg ne fojts Hahoka...
Donhuán: Nem... - és el is engedte a nyakamat.
Ismét én akartam felül lenni...
Mielőtt bele ültem volna a farkába, a számba akartam érezni.
Szopni kezdtem.

tumblr_ojj4inqo6q1v33x7xo1_500.gif
Nem sokat időztem, újra bele ültem a farkába.
Gabriella: Gyere... - húztam le az ágyról.
Az ágy elé térdeltem és szopni kezdtem.
Kezeimet a fenekére raktam, ő pedig a hajamat fogta és mélyen nyomta le a farkát a torkomon,
Mikor már nagyon keményen dugta a számat, kicsit lassítani akartam a kezeimmel,

img_5366.GIF

erre felállított és hátulról kezdet el keményen dugni.
Donhuán: Gyere, szopjál le... - feküdt hanyatt az ágyon...
Elélvezés után elterült az ágyon...
Donhuán: Nem hiszem el, hogy neked ennyi elég. Mármint csak szex kapcsolat.
Gabriella: Nem is. Egy hét múlva el kell jegyezzél és még ebben a hónapban el kell vegyél feleségül.
Donhuán: Naaaa jól van. - nevette el magát.

 © Minden jog fenntartva! Gabriella Blogja - 2018

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Kortól, nemtől, faji és nemi identitástól függetlenül, mindannyian ugyan arra vágyunk. Társra. Kezdetben, ha két ember között, működésbe lép a kémia elindulhat a kapcsolat. A későbbiekben a hozott anyaggal lehet csak a gond. Mindannyian hozunk magunkkal valamit. Mindannyian mást. Más szocializációt, más értékrendet, más családi kört, esetleg más kultúrát, merőben más gondolkodást. Az elfogadással van a baj, azzal hogy ha működik is, nem működhet! Kész a csapda.
A saját ketrecünk foglyai leszünk, melynek a rácsait hiába rázzuk. Mindkettőnknek terhes és mivel sokkal jobban szeretjük saját magunkat (nincs is ezzel semmi baj) és úgy ítéljük meg, hogy nem éri meg a sok kompromisszum. Egy tollvonással megoldjuk a problémát. Hiába is ráznánk a ketrecet azt bizonygatva, hogy mindig is egymásra vágytunk, egyszerűen nem működhet.
Nem szabad egymásra haragudni. Ha kicsit is szerettük egymást valaha ezt elfogadjuk.

© Minden jog fenntartva! Gabriella Blogja - 2018

Címkék: szex történeteim

A bejegyzés trackback címe:

https://gabriellablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr4613648214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása