Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vezess, kövess vagy el az utamból!

Játékra hívlak, egyszerű, megjegyezhető, két személy, elérhető célok. Ellenfél ma nem kell, társul akarlak ma így, és ne vádolj, mert nincs miért és néha csalhatsz is a boldogságodért. Most szabad mindent, nem kérhet számon senki már. Engedd, hogy feláldozzak mindent, és engedj, ha egyszer menni kell... Adj hát kezet, és semmit ne ígérj, csak játsszunk, amíg jó, amíg könnyen veszünk minden akadályt, legyen újrajátszható s a félelem, hogy vége van, sohase rontsa el! Mert átlátsz minden álcán ha akarsz, de miért ébrednél fel?

Készen álltok a történeteimre? ;)

16900059_1278347138885712_514996038_n_1.jpg

Gabriella Blogja Társkereső oldal!

gabriella_blogja.jpgCsatlakozz te is Gabriella Blogja társkeresőhöz amit az alábbi facebook linken érsz el.

MOBILRÓL: https://www.facebook.com/groups/1655547891162404

SZÁMÍTÓGÉPRŐL: https://www.facebook.com/groups/1655547891162404/?fref=ts

Te őrültségnek hívod, én szerelemnek.

Ki leplezi testi vágyait
az álszent és ostoba...
Gabriella Blogja

16933979_1278347022219057_1238316349_n.jpg

 

fehermaszkalosorel.gif

Bűn-e az, amit nem érez bűnnek valaki?

Névtelen_2.jpg

Gondolataim - írásaim.jpg

Ki szeret játszani??? :) Hmmm??? ;)

20040401001054.gif

Félsz de azért vonz az izgalom,
Hozzá érni titkos ágyakon.
Nem tudod, hogy végül elemészt,
Ami utána jön a hiányfájdalom.
Mert úgy ölel, hogy többé sohasem
Felejtheted égő csókjait.
Úgy megperzsel, majd a szíveden,
Hogy megismered a gyönyör kínjait
.

1231664_517320841676791_180730335_n.jpg

20040401001054.gif

szex képek.jpg

Kaland: az élet élete.

20040401001054.gif"Ugye játszottál már a gondolattal,
 hogy egyszer majd mellettem ér a hajnal?
 Édes hangod a fülembe súgja,
 nem volt elég, csináljuk újra!"

tumblr_mi0ak40aR11qbitbyo1_1280_1.jpg
20040401001054.gif

Utolsó kommentek.

Facebook oldalam.

Újra játszol s újra élsz...

vágyaim.jpg

történeteim.jpg

LEGYÉL TE IS A BLOGOM RÉSZE!

1470212_444568042311544_2118972780_n.jpg

Ha többet akarsz...azt mástól vedd el. ;)

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Mindenki meghal, de nem mindenki él.

16900370_1278347055552387_1562379502_n.jpg

Flag Counter

  • 1 hozzászólásLenne egy kérdésem...Azt mondják, hogy a nők akkor dugnak amikor akarnak, a férfiak meg akkor amikor a nők akarnak. �Szerintetek? :)Szingli nőként nagyon nem így gondolom. Most például kit "akaszak...

Fő zenei irányvonalamat az Amerikai Soul, R&B, Hip-Hop, Jazz, Rock és a magyar Underground határozza meg.

nevtelen.png

gabriella Blogja.jpg

Barátság, szex, két vallási nézet, mégis ragaszkodás...

2017.09.22. 20:26 | Gabriella Blogja (Szex Imádok Klubja) | Szólj hozzá!

Gabriella: Haza értem.
Donhuán: Nagyon fáradt vagyok, lehet ma mégsem megyek, pihenek.
Gabriella: Rendben. Én is fáradt vagyok. - vigyorogva írtam neki, mert a hétvégét végig szexeltem...
Donhuán: De nem haragszol?
Gabriella: Dehogy haragszom! Viszont nem értem, hogy mi a francért kell halogatni azt, hogy elmond amit akarsz! Nem is nálam leszünk, hogy kísértésbe ess.
Donhuán: Fürdök, 8 körül ott leszek.
Gabriella: Oké!
Igazából őt soha nem tudom megérteni... Sok mindenben egyetértünk, csak a vallási nézetünk nem egy. Valahol őt ez mindig zavarta, de csak addig a percig, amíg volt rajtunk ruha.
Mindig megbeszéljük, hogy le van köztünk zárva a testi kapcsolat és csak barátok vagyunk, de aztán egy pillantás, egy érintés, és újra az ágyba találjuk magunkat.
Vajon most mi az, amit annyira személyesen akar elmondani, miért nem írja egyszerűen le?
Gondolataimat a telefoncsörgés zavarta meg.
Donhuán: 2 perc, ott vagyok. Gyere ki!
Mellé ülve a kocsiba egy puszit akartam neki adni, amiből egy kisebb csók lett.
Donhuán: Na látod!
Gabriella: Nem, éreztem! De én csak egy puszit akartam adni, hogy megjöttél, tudod, mint a jóismerősök, erre te csókoltál meg.

img_3569.JPG
Donhuán: Jah, persze meg közben a jó ismerős a combomra teszi a kezét, ahol pár centire van a farkam.
Gabriella: Na, az véletlen volt.
Kimentünk a helyi tóhoz.
Leparkolt.
Donhuán: Na, szóval, voltam azon a fesztiválon, azóta nem jövök hozzád, és azóta nem nyúlok hozzád. Ott mondták, hogy bűn a szex házasság előtt, és sok mindent mondtak ezen kivül ami tudom, hogy nekem szól.
Gabriella: Neked mondták?
Donhuán: Nem nekem, mindenkinek, de akkor is éreztem, hogy nekem szól ez, hogy változzak meg.
Gabriella: Nem megyünk le a tóhoz a padra?
Donhuán: De igen. - fordult felém és megcsókolt.
Gabriella: Ez nem bűn?
Donhuán: Ez nem bűn. A csók az nem.
Sétáltunk le a tóra..
Donhuán: Menj már elém. Nézzem már meg a fenekedet... uhhh, de imádom! Te fogytál?
Gabriella: Dehogy fogytam, csak biztos régen láttál, főleg így felöltözve.
Leültünk a padra.
Donhuán: Tudom, hogy nem értesz meg.
Gabriella: Én megértelek. Bűnös vagy.
Donhuán: Jajjjj, na látod. Gabi te nem tudsz egy percre se komoly lenni!
Gabriella: Dede... Most is komoly vagyok.
Donhuán: Hónapok óta dugunk és nem ismerlek, nem tudok rólad semmit. Egyedül a tested összes porcikáját ismerem, ami fantasztikus, ismerem a vad fantáziádat. Ki vagy te, hogy ennyire ragaszkodok hozzád? - nézett a szemembe.

img_3566.JPG
Gabriella: Nem tudom, hogy miért ragaszkodsz hozzám.
Donhuán: Nem nagyképűségből, de sok mindenkit megkaphatnék, de nem. Ha mégis valakivel lefekszek, téged látlak magam előtt, mintha veled dugnék és ez nem normális dolog.
Gabriella: Miért nem? Érezd úgy mintha két csajjal lennél.
Donhuán: Ajjjj Gabiiii. Amúgy miért nem jössz el velem éjszakai wellnessre? Mindig lemondod. Megismernénk jobban egymást.
Gabriella: Minek? Azért, hogy aztán Isten közbe szóljon?
Donhuán: Tudnál kicsit komoly lenni?
Gabriella: Én most is komoly vagyok, sírjak? Úgy jobban átmenne a komolyságom?
Donhuán: Nem... Most arra gondolok.
Gabriella: Tudom én, hogy te most mire gondolsz... arra, hogy most beülünk a kocsiba elmegyünk hozzám, és nagyon megfogsz dugni.
Donhuán: Jajjjjj Gabi! Most mondtam el, hogy nem lehet. Én ragaszkodom hozzád, és szeretném ha nem is dugunk, de barátok legyünk.
Gabriella: Nem hangzik rosszul, barátok, extrákkal.
Donhuán: Hozni fogok neked egy olvasmányt, amiből talán megérted, hogy én most mit gondolok, és érzek. De ugye elolvasod?
Gabriella: Igen, elolvasom. De mit szólnál hozzá ha ketten olvasnánk, te a hátam mögött lennél, és minden szóköznél löknél egyet hátulról rajtam?
Már nem szólt semmit... Csak megcsókolt a padon és hozzám bújt.
Gabriella: Menjünk lassan.
Leparkolt a házam előtt.
Hozzám bújt.

img_3568.JPG
Donhuán: Most olyan jó így. - nézett fel rám. Csókolj meg, súgta halkan.
Csókoltuk. öleltük egymást, sokáig.
Gabriella: Na jó, bejössz vagy mész haza?
Donhuán: Nem mehetek be.
Gabriella: Ugyan már, az öreg már alszik, - céloztam istenre.
Donhuán: Nem miattad nem megyek be, hanem magam miatt. Nem szabad!
Gabriella: Rendben, de akkor én megyek, meg kell ujjazzam magamat, mert nagyon kívánom a szexet.
Donhuán: Te olyan hülye vagy Gabi... Viszont bemegyek, ha csak leszopsz én meg kinyallak és megujjazlak. Na?
Gabriella: Az nem bűn? Csak az, ha belém rakod a farkadat?
Donhuán: Az csak kis bűn.
Gabriella: És szerintem kibírom, hogy ne üljek a farkadba?
Donhuán: Akkor nem megyek be.
Gabriella: Jól van, akkor ne gyere.
Ismét hozzám bújva csókolt meg, simogatta a testemet, a mellemet, a puncimhoz nyúlt...
Gabriella: Na megyek. Reggel dolgoznom kell, és nagyon fáradt vagyok. Akkor majd holnap összefutunk, hogy ideadd, amit el kell, hogy olvassak. - nyitottam ki a kocsiajtót.
Ő is kinyitotta az ő felőli ajtót. Visszanéztem rá mosolyogva.
Donhuán: Kérlek, ne kérdezz semmit! - szállt ki az autóból.
Szó nélkül mentünk be a lakásomba.
Az előszobába magához húzott, nem finoman, mint kint, hanem vadul csókolt és vette le közben a kabátját, cipőjét, közben én is az enyémet. Pillanatok alatt a hálószobában voltunk.
Vetkőztettük egymást.
Elé térdeltem és elkezdtem szopni...
Nem sokáig, mert felhúzott magához és az ágyra lökött.
Lábaimat széttárta és elkezdett nyalni...

nyalas.gif
...egy hirtelen mozdulattal már felettem is volt belém rakta a farkát és ütemesen kezdett el bennem mozogni.
Donhuán: Ezt akartad?
Gabriella: Ezt... - mondtam halkan.
Toltam el magamtól, hogy szálljon ki belőlem. Hanyatt feküdt az ágyon, én pedig beleültem a farkába. Elkezdtem lovagolni.
Húzott le magához, hogy csókoljam meg.

big_0014399209.gif
Mozdulataim így belassultak. Finoman simogatni kezdte a testemet mindenhol...
Gabriella: Gyere dugjál meg hátúról! - szálltam ki a farkából.
Először finoman, aztán egyre vadabbul dugott hátulról.
Félig hasra feküdte, miközben az egyik lábamat próbáltam a lábai közé csúsztatni. Egyik kezével a csípőmet fogta a másik kezével pedig a hátamat tolta le az ágyra, lassan, mégis erőteljesen tolta belém a farkát.
Kiszállva belőlem megfordított és csókolva fektetett le az ágyra, úgy hatolt belém.

hotgifsforyourcolecollections_tumblr.gif
Donhuán: Nézz a szemembe!
Belenéztem a szemébe, lassan, finoman mozgott bennem.
Donhuán: Imádlak dugni! Nagyon szép vagy.
Csak mosolyogtam, és becsukva a szememet magamhoz húztam, és alulról kezdtem rámozogni a farkára...így élveztem el.
Lefeküdt hanyatt az ágyon, úgy szoptam le.

tumblr_ojj4inqo6q1v33x7xo1_500.gif
Mellé feküdtem feküdt.
Donhuán: Ne mondj semmit! - bújt hozzám, finoman megcsókolva.
Ott feküdtünk összefonódva.
Donhuán: Honnan szerezted ezt a gumit, kínaiakra gyártották?
Gabriella: Mert rád is kicsi?
Donhuán: Na jól van... - pattant fel és elkezdett velem "birkózni". De szemét vagy, lekicsinyelted a farkamat?
Gabriella: Jah, nem arra gondoltam... - nevettem.
Lefogta a kezeimet... megcsókolt.
Aztán végig csókolta a testemet, a puncimig.

nyalas.gif
Elkezdett nyalni, közben finoman ujjazni.
Majd újra végig csókolta a testemet a számig, majd belém tette a farkát.
Semmi finomság nem volt már benne, keményen kezdett el dugni.
Nézz rám! - parancsolóan mondta. Gyere, ülj bele a farkamba! - szállt le rólam.

lovaglas.gif
Elkezdtem lovagolni a farkán...
Összefogta a hajamat.
Donhuán: De jó áll így... Annyira szép vagy. Annyira jó a puncidba lenni.
Lefogtam a kezeit a feje fölött... És úgy mozogtam benne!
Gabriella: Gyere, dugjál meg hátulról!

hatulrol_2_1.gif
Pillanatok alatt hátulról bennem volt a farka...
Csiklómat izgatva élveztem el.
Dugott volna tovább, de megállítottam, akkorát élveztem, hogy megfeszültek az izmaim.

szopas_1.gif
Ágyra nyomtam és elkezdtem szopni a farkát.
Majd megfogta a farkát és úgy élvezett a szám szélére, arcomra.
Donhuán: ...csak épp azért akartam jönni, hogy elmondjam, hogy megváltoztam.

21766411_1910327319289765_7885844881475377171_n.jpg
Gabriella: Ha ennyire rossz érzés utána neked akkor ne gyere többet, még beszélgetni se.
Donhuán: Nem rossz. Nem érted. Én sem értem ne aggódj! - nevette el magát.

 

A hit nem azonos a vallással. A vallásban lehet hit, de a vallás inkább csak bizonyos keretek, szabályok közötti gondolkodást, érzést jelent. Vallásosnak lenni azt jelenti: megpróbálni egy adott kereten belül gondolkodni, hinni, a szabályokat betartani.
Polcz Alaine

 

Címkék: szex történeteim

A bejegyzés trackback címe:

https://gabriellablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr3112885358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása