Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vezess, kövess vagy el az utamból!

Játékra hívlak, egyszerű, megjegyezhető, két személy, elérhető célok. Ellenfél ma nem kell, társul akarlak ma így, és ne vádolj, mert nincs miért és néha csalhatsz is a boldogságodért. Most szabad mindent, nem kérhet számon senki már. Engedd, hogy feláldozzak mindent, és engedj, ha egyszer menni kell... Adj hát kezet, és semmit ne ígérj, csak játsszunk, amíg jó, amíg könnyen veszünk minden akadályt, legyen újrajátszható s a félelem, hogy vége van, sohase rontsa el! Mert átlátsz minden álcán ha akarsz, de miért ébrednél fel?

Készen álltok a történeteimre? ;)

16900059_1278347138885712_514996038_n_1.jpg

Gabriella Blogja Társkereső oldal!

gabriella_blogja.jpgCsatlakozz te is Gabriella Blogja társkeresőhöz amit az alábbi facebook linken érsz el.

MOBILRÓL: https://www.facebook.com/groups/1655547891162404

SZÁMÍTÓGÉPRŐL: https://www.facebook.com/groups/1655547891162404/?fref=ts

Te őrültségnek hívod, én szerelemnek.

Ki leplezi testi vágyait
az álszent és ostoba...
Gabriella Blogja

16933979_1278347022219057_1238316349_n.jpg

 

fehermaszkalosorel.gif

Bűn-e az, amit nem érez bűnnek valaki?

Névtelen_2.jpg

Gondolataim - írásaim.jpg

Ki szeret játszani??? :) Hmmm??? ;)

20040401001054.gif

Félsz de azért vonz az izgalom,
Hozzá érni titkos ágyakon.
Nem tudod, hogy végül elemészt,
Ami utána jön a hiányfájdalom.
Mert úgy ölel, hogy többé sohasem
Felejtheted égő csókjait.
Úgy megperzsel, majd a szíveden,
Hogy megismered a gyönyör kínjait
.

1231664_517320841676791_180730335_n.jpg

20040401001054.gif

szex képek.jpg

Kaland: az élet élete.

20040401001054.gif"Ugye játszottál már a gondolattal,
 hogy egyszer majd mellettem ér a hajnal?
 Édes hangod a fülembe súgja,
 nem volt elég, csináljuk újra!"

tumblr_mi0ak40aR11qbitbyo1_1280_1.jpg
20040401001054.gif

Utolsó kommentek.

Facebook oldalam.

Újra játszol s újra élsz...

vágyaim.jpg

történeteim.jpg

LEGYÉL TE IS A BLOGOM RÉSZE!

1470212_444568042311544_2118972780_n.jpg

Ha többet akarsz...azt mástól vedd el. ;)

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Mindenki meghal, de nem mindenki él.

16900370_1278347055552387_1562379502_n.jpg

Flag Counter

  • 1 hozzászólásLenne egy kérdésem...Azt mondják, hogy a nők akkor dugnak amikor akarnak, a férfiak meg akkor amikor a nők akarnak. �Szerintetek? :)Szingli nőként nagyon nem így gondolom. Most például kit "akaszak...

Fő zenei irányvonalamat az Amerikai Soul, R&B, Hip-Hop, Jazz, Rock és a magyar Underground határozza meg.

nevtelen.png

gabriella Blogja.jpg

Csókolt tovább és lassú léptekkel vezetett a hálószoba fele.

2017.07.26. 12:22 | Gabriella Blogja (Szex Imádok Klubja) | Szólj hozzá!

A francba ismét berángatnak abba az irodába aláírásért, milyen ügyintézés folyik itt? - dühöngtem magamban a folyóson ülve mikor egy fiatal, jóképű pasi megállt előttem.
Felnéztem rá, rám mosolygott, vissza mosolyogtam rá.
Donhuán: Jó reggelt kívánok.
Gabriella: Jó reggelt. - pirultan el, mert ott ülve épp a farkára tévedt a tekintettem és bele haraptam az ajkamba, amit észre is vett.
Donhuán: Imi ma nem tudja önt fogadni, engem kért meg, hogy fogadjam és írassam alá a papírokat.
Gabriella: Rendben. - pattantam fel a székből.
Donhuán: Jöjjön velem. - mutatott egy ajtó felé.
Kis pici irodája van, de annál nagyobb a káosz benne.
Levetette a zakóját és a forgós szék támlájára rakta, de inkább dobta, megigazította az ingét.
Leült az asztalhoz, engem hellyel kínált.
Donhuán: Szóval akkor a lánya jöhet erre a tanácsadásra, már csak az Ön aláírása hiányzik.
Gabriella: Nem tegeződhetnénk?
Donhuán: Ezzel az aláírással vállalja az együttműködést. - úgy folytatta mintha nem is kérdeztem volna semmit.
Gabriella: Persze, vállalom. De többször nem szeretnék bejönni aláírás miatt így kérem mindent írasson velem alá. - mondtam nevetve miközben írtam alá az iratokat.
Fekete haj, kreol bőr, nem az a vékonyka, ajjjj nagyon esetem...
Donhuán: Ezzel készen is vagyunk. - állt fel a székéből.
Gabriella: Köszönöm a segítséget.
Donhuán: Nagyon szívesen, máskor is ha Imi nem érne rá. - kezét nyújtotta a kezem felé.
Viszonoztam, kezet fogtunk, erősen fogta meg a kezemet miközben a szemembe nézet.
 
Facebookon bejelölt.
Vissza igazolás után már jött is az üzenet.
Donhuán: A válaszom igen!
Gabriella: Mi igen? 
Donhuán: Tegeződhetünk!
Gabriella: Jah, vagy úgy, elég késői a válasz!
Donhuán: De nem maradt el! Nagyon szép nő vagy!
Gabriella: Köszönöm!
Donhuán: Ha kérdezhetném van valakid?
Gabriella: Nincs. Neked?
Donhuán: Nekem sincs. Mit szolnál hozzá ha irodán kívül találkoznánk?
Gabriella: Oké. Lehet róla szó.
Donhuán: Péntek?
Gabriella: Megoldható.
Donhuán: Nálad lehetne?
Gabriella: Lehetne.
    
   
A tűzoltó volt csak mostanában nekem, de azt tudom, hogy ő soha nem lesz igazán az életem része, én meg nem élhetek életem végéig csak szex kapcsolatba. Vagy igen? Hisz a tűzoltó előtt is "csak" tartós szex kapcsolatom volt, a mentőssel.
És ezidáig kifejezetten működtek az ilyen kapcsolataim.
Semmi kérdőre vonás, szex, pici romantika, törődés, csipet szerelem, együtt alvás bele fér néha, de reggel sipirc mindenki dolgára.
Végül is ha bele gondolok, erre volt szükségem válásom után. Nem voltam még felkészülve egy kapcsolatra.
Jesszus Gabi, csak találkoztok, lehet egymáshoz sem értek.
Református irodista, itt csak beszélgetés lesz, tuti.
Azt se tudom, hogy most nyugtatom vagy hergelem magamat. - rohant végig a gondolatomon mikor megcsörrent a telefonom.
Ő az.
Donhuán: Szia. 5 perc és ott vagyok nálad.
Gabriella: Oké. Várlak
Belépet a házamba.
Te uram ég, de régen hoztam haza bárkit is. Lehet most se kellett volna. - pörgött le az agyamba.
Gabriella: Egy üdítőt?
Donhuán: Igen. - lépett hozzám és megcsókolt.
csok_8.gif
Nem gyors ez kicsit, de nem tudtam viszonzás nélkül hagyni.
Donhuán: Arra van a hálószoba?
Gabriella: Aham.
Csókolt tovább és lassú léptekkel vezetett a hálószoba fele.
Az ágynál elkezdet vetkőztetni és csókolni a testemet, a melleimnél hosszabban időzött.
Donhuán: Nem akarod levenni a ruhámat?
Gabriella: De. - mondtam halkan.
Már nagyon kemény volt a farka.
img_2640.JPG
Elé térdeltem és bekaptam a farkát.
Keményen, mélyen nyomta a farkát a számba.
Donhuán: Gyere. - állított fel.
Hanyatt fektetett az ágyon.
Csókolóztunk.
Melltartómat nem tudta levenni.
Donhuán: Bocsi. - tépte le rólam.
Végig csókolta a testemet.
tumblr_nhmuq0oyps1txg7xho1_250.gif
Donhuán: Gyönyörű vagy! Gyönyörű tested van!
Nyalni kezdet.
licky3.gif
Ujjazott közben.
Ismét végig csókolta a testemet.
Donhuán: Húzok gumit.
Gabriella: Rendben.
Belém hatolt.
Két test egyé vállt, együtt mozogtunk. Hol finoman mozgót bennem, hol vadul.
tumblr_nqvsu593pn1usupdwo1_500.gif
Donhuán: Nagyon kívántalak már! - sutógta a fülembe.
Fogta le a kezeimet a fejem felett.
Leszállt rólam, gyere ülj bele a farkamba, látni akarom ahogy mozogsz rajtam.
tumblr_mz1zk38m1s1revz5to1_400.gif
Csókolózva finoman mozogtam benne, elélveztem.
Donhuán: Gyere szopjál le. Jajjj ne haragudj, kicsúszott a számon.
Gabriella: Ne kérj ezért bocsánatot, mert lefoglak szopni. - szálltam ki a farkából és vettem le róla a gumit.
Ahogy bekaptam a farkát már fogta is a hajamat és úgy mozgót felfele kitöltve a számat.
gjxuk0suh02aa8loatzg.gif
Kihúzta a számból a farkát és ráélvezett a számra..
Gabriella: Megyek megmosakszom. - és oda dobtam neki a nedves törlőkendőt ami az éjjeli szekrényen volt.
Mikor vissza mentem meztelen volt még, el volt terülve a francia ágyamon.
Donhuán: Legközelebb mikor?
Gabriella: Mikor találkozzunk? Nem tudom, majd írunk és megbeszéljük, nem tudom mikor érek rá.
Donhuán: Valami programot tervezhetnénk.
Gabriella: Nem. - olyan gyorsan vágtam rá, hogy még én is meglepődtem.
Donhuán: Nem??? Most nehogy azt mond, hogy csak a farkam kellett és most csak úgy kidobsz. - pattant ki az ágyból és a szekrénynek nyomva megcsókolt.
Gabriella: Most ezt úgy mondod mintha nem a puncim miatt jöttél volna! - emeltem fel a hangomat.
Donhuán: De, azért is. - engedett el.
Gabriella: Majd beszélünk még úgyis, de én ezt most nem tudom vállalni. Egyenlőre nem akarok semmi komolyat. Majd alakul.
Donhuán: Értem. Végül is igazad van. Az irodán is, hogy magyaráznám meg, hogy együtt vagyok az ügyféllel, hamar túl gondoltam én ezt. De azt most kijelenthetem, hogy nagyon kellesz nekem szexuálisan! És ráadásul még egyszer meg foglak ma dugni, rántott magához.
 
 
Haza ment.
Csend lett.
Nem magány, nem üresség, csak csend.
Gondolataimmal maradtam.
Eszembe jutott a postán a biztonsági őr aki azt kérdezte tegnap, hogy még mindig szingli vagyok, ha igen akkor otthonomba meghívhatnám egy kávéra, mosolyogva annyit mondtam, hogy egy kávéra bármikor.
Eszembe jutott pennyi parkolóba az apa aki a kezembe nyomta a telefon számát.
Eszembe jutottak a kollégák akik a szexuális életemet cikizik állandóan, és kérdezgetik, hogy miért nincs pasim.
Eszembe jutott az a sok sok facebook üzenet, hogy találkozz velem... és én hol durván hol tapintatosan utasítom el őket, mert nem érdekelnek, vagy valakikben táplálom a reményt, hátha össze jön a sok elfoglaltságom mellett egy egy randi.
Eszembe jut a társkereső oldal...az a sok sok idióta, vagy éppen bejönne, de túl messze van tőlem, de inkább (már) nem is próbálkozom.
Anyám aki azt mondja állandóan hogy, Lányom, egyedül akarsz megöregedni? Apám szavai mikor valamit nem tudok megcsinálni egyedül, látod lányom... el kellene a háznál egy férfi...
...és újra csend.
És akkor eszembe jutott, hogy milyen odaadassál vártam haza a férjem vacsorával, meleg hitvesi ággyal...
és után nem a csöndet, hanem magányt és végtelen ürességet éreztem...!
És most nem, most jött a nyugalom a csenddel ahogy elnyújtóztam egyedül az ágyamban.
Gabriella Blogja fényképe.
 
© Minden jog fenntartva! Gabriella Blogja.
Gabriella Blogja fényképe.

Címkék: szex történeteim

A bejegyzés trackback címe:

https://gabriellablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr712674193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása