Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vezess, kövess vagy el az utamból!

Játékra hívlak, egyszerű, megjegyezhető, két személy, elérhető célok. Ellenfél ma nem kell, társul akarlak ma így, és ne vádolj, mert nincs miért és néha csalhatsz is a boldogságodért. Most szabad mindent, nem kérhet számon senki már. Engedd, hogy feláldozzak mindent, és engedj, ha egyszer menni kell... Adj hát kezet, és semmit ne ígérj, csak játsszunk, amíg jó, amíg könnyen veszünk minden akadályt, legyen újrajátszható s a félelem, hogy vége van, sohase rontsa el! Mert átlátsz minden álcán ha akarsz, de miért ébrednél fel?

Készen álltok a történeteimre? ;)

16900059_1278347138885712_514996038_n_1.jpg

Gabriella Blogja Társkereső oldal!

gabriella_blogja.jpgCsatlakozz te is Gabriella Blogja társkeresőhöz amit az alábbi facebook linken érsz el.

MOBILRÓL: https://www.facebook.com/groups/1655547891162404

SZÁMÍTÓGÉPRŐL: https://www.facebook.com/groups/1655547891162404/?fref=ts

Te őrültségnek hívod, én szerelemnek.

Ki leplezi testi vágyait
az álszent és ostoba...
Gabriella Blogja

16933979_1278347022219057_1238316349_n.jpg

 

fehermaszkalosorel.gif

Bűn-e az, amit nem érez bűnnek valaki?

Névtelen_2.jpg

Gondolataim - írásaim.jpg

Ki szeret játszani??? :) Hmmm??? ;)

20040401001054.gif

Félsz de azért vonz az izgalom,
Hozzá érni titkos ágyakon.
Nem tudod, hogy végül elemészt,
Ami utána jön a hiányfájdalom.
Mert úgy ölel, hogy többé sohasem
Felejtheted égő csókjait.
Úgy megperzsel, majd a szíveden,
Hogy megismered a gyönyör kínjait
.

1231664_517320841676791_180730335_n.jpg

20040401001054.gif

szex képek.jpg

Kaland: az élet élete.

20040401001054.gif"Ugye játszottál már a gondolattal,
 hogy egyszer majd mellettem ér a hajnal?
 Édes hangod a fülembe súgja,
 nem volt elég, csináljuk újra!"

tumblr_mi0ak40aR11qbitbyo1_1280_1.jpg
20040401001054.gif

Utolsó kommentek.

Facebook oldalam.

Újra játszol s újra élsz...

vágyaim.jpg

történeteim.jpg

LEGYÉL TE IS A BLOGOM RÉSZE!

1470212_444568042311544_2118972780_n.jpg

Ha többet akarsz...azt mástól vedd el. ;)

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Mindenki meghal, de nem mindenki él.

16900370_1278347055552387_1562379502_n.jpg

Flag Counter

  • 1 hozzászólásLenne egy kérdésem...Azt mondják, hogy a nők akkor dugnak amikor akarnak, a férfiak meg akkor amikor a nők akarnak. �Szerintetek? :)Szingli nőként nagyon nem így gondolom. Most például kit "akaszak...

Fő zenei irányvonalamat az Amerikai Soul, R&B, Hip-Hop, Jazz, Rock és a magyar Underground határozza meg.

nevtelen.png

gabriella Blogja.jpg

Eljött az idő én viszont késtem.

2017.05.25. 10:46 | Gabriella Blogja (Szex Imádok Klubja) | Szólj hozzá!

Hosszas chatezgetés után /amiben persze jól felhúztalak/megbeszéltük, hogy találkozunk. Eljött az idő én viszont késtem.. ezért te eldöntötted, hogy ennek következménye lesz, amit persze én nem tudhattam.
Megérkeztem a találkozóra....te csak ránéztél az órádra és annyit mondtál
- késtél..
Én csak mosolyogtam és mondtam
- van ilyen /nagy mosoly/
- na ülj be a kocsiba
Beszállok, kényelembe helyezem magam. Te is beszállsz, majd csak annyit mondasz,
- vedd le a kabátod látni akarlak.
Én leveszem gondoltam ennyivel vége is lesz és indulunk. Végigmérsz, és azt mondod
- vedd le a melltartód is
én nem akarom csak annyit mondok
- majd ha oda értünk leveszem /mosoly/
Erre te:
- gondolod, hogy a kis késésedet ennyivel megúszod??
- na vedd le szépen nem akarom többször mondani!!!
Én még mindig nem akarom.. Erre oda hajolsz, megfogod, az arcom majd belemarkolsz a mellembe és azt mondod
- most mondtam utoljára, hogy vedd le!!
Én engedelmeskedem és leveszem a melltartóm... kicsit zavarban vagyok...de te csak annyit mondasz
- helyes ügyes kislány.
Ott ülök, melltartó nélkül végig nézel, majd azt mondod:
- nem elég hegyes a pólód kis csillag... de már is teszünk róla,
majd belecsípsz a mellbimbómba és csavargatod, hogy álljon....amikor eléggé áll azt mondod
- na most már indulhatunk....de szeretném, ha így állna egész úton
majd belemarkolsz a hajamba... magadhoz húzod a fejem megcsókolsz
- megértetted??
- igen megértettem
aztán elindultunk a kis lakásunkra....
Útközben beszélgetünk, egyszer csak látod nem áll a bimbóm
- kis csillag úgy látom nem hegyes a pólód, mivel én most vezetek neked kell felállítani
- kezdj hozzá
én engedelmeskedem és morzsolom a bimbóim hogy álljanak
te látod, hogy milyen engedelmes vagyok és halkan megjegyzed
- helyes
oda érünk... kint elég hideg van fel akarok öltözni...de te megfogod a kezem
- á-á nem öltözhetsz fel... azt akarom, hogy fázzanak és kőkeményen álljanak azok a bimbók, míg beérünk.
Kénytelen vagyok egy pólóban bemenni....közben a hidegtől tényleg kőkemények a bimbóim.... Beérünk, eléggé fázom....erre te
- vedd le a pólód látni akarom a gyönyörűségeim
- de fázok
- nem érdekel, vedd már le.
Leveszem, közben tiszta libabőr vagyok....oda állsz elém belecsípsz mind a két bimbómba meghúzogatod....majd megpofozod,
- térdelj le!!
- neeem....
erre belemarkolsz a hajamba és térdre kényszerítesz...
- amiért késtél most le fogsz szopni gyorsan.
Majd kiveszed a farkad és a számba nyomod...közben téped a hajam
- szopjál te kis kurva
- szét akarom baszni a szád
én engedelmeskedem, és csak szopom a faszod, néha öklendezem, ahogy nyomod a számba ...ahogy baszod a szám.
- ez az kis ribancom szopjad
közben a mellembe markolsz néha pofozod
- igen szopd a faszom
én csak szopom erősen és élvezem, ahogy baszod a szám
nem bírod sokáig
-tele akarom élvezni a szád és azt akarom, hogy lenyeld és élvezd
én válaszolni sem tudtam mert már éreztem is hogy folyik a számba és csak nyelem nyelem.... Miután végeztél azt mondtad
-most öltözz fel
én annyira fel voltam izgulva hogy nem akartam
-hiába most várni fogsz... azt akarom, hogy szenvedj, kicsit most még nem baszlak meg....
- most iszunk egy kávét ….
Nagy beszélgetések, sok hülyéskedés nevetés..... aztán megfogod, a kezem magadhoz húzol, belemarkolsz, a hajamba hátrahúzod a fejem és megcsókolsz... élvezem a csókod és közben belemarkolok a seggedbe..... erre egy hirtelen mozdulattal megfogod a nyakam és a falhoz szorítasz, pillanatok alatt felszokik az adrenalin szintem és már ég is bennem a vágy..... Nézel, rám majd a másik kezed végig siklik a nyakamtól a mellemen át a puncimig és vissza... aztán megáll, a mellemmel erősen belemarkolsz, aztán egy hirtelen mozdulattal szétrántod, a blúzom a gombok repülnek.... a testem egyre jobban megfeszül... szétnyitott blúzzal egy melltartó válasz el már csak a melleimtől.... meg mindig fogod szorítod a nyakam rám nézel kiemeled a mellem a melltartóból erősen belemarkolsz megszorítod közben nekem feszül az egész tested
- akarod igaz??
- vágysz a faszomra...
Én nem mondok semmit, de a testem nem tud hazudni.... minden porcikám kívánja... hirtelen rácsapsz a mellemre... felszisszenek majd még egyszer..... erősebben megszorítod a nyakam - mond ki..... nem szólok... erősebb szorítás
- azt akarom mond ki.......
- igen akarom
- és mit akarsz hmmm??
és újból rácsapsz a mellemre..
- azt akarom, hogy megbasszál.......
- Hmm ....
enyhül a szorítás, kezed siklik lefelé … szoknya van rajtam így nem okoz nehézséget a bejutás alá... hirtelen a szoknya a derekamig felrántva és már érzem is kezed a puncimon .. annyira nedves vagyok szinte egyből becsúszik az ujjad … egyik majd a másik is és vadul kezdesz ujjazni.... a lábaim szinte remegnek az élvezettől...... a másikkal, a mellbimbómba csípsz, majd húzogatod, belemarkolsz és hirtelen rászopsz.... miközben vadul ujjazol szopod a mellem szívod erősen és én nem bírom tovább abban a pillanatban elelvezek...... érzékeled..... -ez az élvezz....
aztán rám nézel, két kezeddel összefogod hátul a hajam.....
- szopod keményre a faszom
és azzal a lendülettel már le is nyomtad a fejem és a számba is van a farkad.... még az élvezettől kábultan elkezdem szopni, érzem a számban, ami egyre jobban felizgat és egyre vadabbul szopom érzem ahogy egyre keményebb abba sem akarom hagyni csak szopni szopni akarom... de te kirántod a számból.... hajamnál fogva felhúzol belecsókolsz a számba majd hirtelen megfordítasz előre nyomsz.... a fenekem már érzi a kemény farkadat a puncim csak arra vár, hogy belehatolj majd hirtelen tövig nyomod belém.... érzem, ahogy kitolt ahhh nagy nyögés...
- igen ahhh...
belemarkolsz a hajamba hátrahúzod a fejem és elkezdesz baszni....
- ezt akartad, de kis kurva??
- ezt??
- hogy jól megbasszalak??
- igen ezt akartam
- most szét foglak baszni… élvezd.....
Érzem, ahogy egyre vadabbul baszol, érzem, hogy nem bírom, sokáig érzem a lüktető farkát bennem
- szétbaszlak te kurva....
ahhhh nem bírom.... már érzem, hogy ő sem.....
- basszál igen basszál....
és mind ketten egyszerre elvezünk…ahhhh...
Aztán magadhoz húzol, megcsókolsz...

N. E
eljott_az_ido_en_viszont_kestem.jpg
Szerzői és minden jog fenntartva;
Megosztható változtatás nélkül,
mindennemű egyéb felhasználása engedélyköteles.

Címkék: Ti írtátok - Blogbejegyzést várok Tőletek

A bejegyzés trackback címe:

https://gabriellablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr2212539313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása