Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vezess, kövess vagy el az utamból!

Játékra hívlak, egyszerű, megjegyezhető, két személy, elérhető célok. Ellenfél ma nem kell, társul akarlak ma így, és ne vádolj, mert nincs miért és néha csalhatsz is a boldogságodért. Most szabad mindent, nem kérhet számon senki már. Engedd, hogy feláldozzak mindent, és engedj, ha egyszer menni kell... Adj hát kezet, és semmit ne ígérj, csak játsszunk, amíg jó, amíg könnyen veszünk minden akadályt, legyen újrajátszható s a félelem, hogy vége van, sohase rontsa el! Mert átlátsz minden álcán ha akarsz, de miért ébrednél fel?

Készen álltok a történeteimre? ;)

16900059_1278347138885712_514996038_n_1.jpg

Gabriella Blogja Társkereső oldal!

gabriella_blogja.jpgCsatlakozz te is Gabriella Blogja társkeresőhöz amit az alábbi facebook linken érsz el.

MOBILRÓL: https://www.facebook.com/groups/1655547891162404

SZÁMÍTÓGÉPRŐL: https://www.facebook.com/groups/1655547891162404/?fref=ts

Te őrültségnek hívod, én szerelemnek.

Ki leplezi testi vágyait
az álszent és ostoba...
Gabriella Blogja

16933979_1278347022219057_1238316349_n.jpg

 

fehermaszkalosorel.gif

Bűn-e az, amit nem érez bűnnek valaki?

Névtelen_2.jpg

Gondolataim - írásaim.jpg

Ki szeret játszani??? :) Hmmm??? ;)

20040401001054.gif

Félsz de azért vonz az izgalom,
Hozzá érni titkos ágyakon.
Nem tudod, hogy végül elemészt,
Ami utána jön a hiányfájdalom.
Mert úgy ölel, hogy többé sohasem
Felejtheted égő csókjait.
Úgy megperzsel, majd a szíveden,
Hogy megismered a gyönyör kínjait
.

1231664_517320841676791_180730335_n.jpg

20040401001054.gif

szex képek.jpg

Kaland: az élet élete.

20040401001054.gif"Ugye játszottál már a gondolattal,
 hogy egyszer majd mellettem ér a hajnal?
 Édes hangod a fülembe súgja,
 nem volt elég, csináljuk újra!"

tumblr_mi0ak40aR11qbitbyo1_1280_1.jpg
20040401001054.gif

Utolsó kommentek.

Facebook oldalam.

Újra játszol s újra élsz...

vágyaim.jpg

történeteim.jpg

LEGYÉL TE IS A BLOGOM RÉSZE!

1470212_444568042311544_2118972780_n.jpg

Ha többet akarsz...azt mástól vedd el. ;)

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Mindenki meghal, de nem mindenki él.

16900370_1278347055552387_1562379502_n.jpg

Flag Counter

  • 1 hozzászólásLenne egy kérdésem...Azt mondják, hogy a nők akkor dugnak amikor akarnak, a férfiak meg akkor amikor a nők akarnak. �Szerintetek? :)Szingli nőként nagyon nem így gondolom. Most például kit "akaszak...

Fő zenei irányvonalamat az Amerikai Soul, R&B, Hip-Hop, Jazz, Rock és a magyar Underground határozza meg.

nevtelen.png

gabriella Blogja.jpg

Vad szenvedélyes szex egy Tűzoltóval.

2016.06.29. 14:52 | Gabriella Blogja (Szex Imádok Klubja) | Szólj hozzá!

Sétáltam az utca sarokra...ahogy egyre közeledtem múlt el lassan bennem a szorongás a találkozás miatt.
Láttam egy kocsi világítását ahogy ott időzik már.
Felhívtam.
Gabriella: Te állsz már a sarkon.
Tűzoltó: Szembe megy veled egy részeg?
Gabriella: Hát még nem látom. - de abban a pillanatban megláttam a hídnál támaszkodó részeg embert aki a szomszédom volt. Szó nélkül mentem el mellette. - Igen, látom már.
Bevágódtam mellé a kocsiba.
Elindultunk hozzá.
Kb félúton vettem a bátorságot és a kezemet a combjára helyeztem, ami néha elkalandozott a farka fele. Ami kezdet egyre keményebb lenni.
Közben pörögtek a gondolataim, hogy mit is írt nekem, hogy míg hozzá érünk a kocsiba is be fogom kapni a farkát.
Felizgatott a gondolat.
De végül nem léptem tovább.. csak simogattam az egyre keményebb farkát. Az ő keze is a combomat, puncimat simizte.
Közben beszélgettünk, vagyis inkább beszéltem.
Leparkolt a ház előtt.
Bementünk az ház udvarába.
Gabriella: Rágyújtok.
Tűzoltó: Csak nyugodtan.
És megcsókolt.
Gabriella: Nem zavar a cigi. - itt a csók miatt kérdeztem rá.
Tűzoltó: Egyáltalán nem.
Közben csatlakozott hozzánk a golden kutyusa, aki nagyon barátságos.
A cigi felénél tartottam mikor össze néztünk, akkor el is nyomtam az ablakba lévő hamutálba, mert már nagyon kívántam.
A házba belépve cipőnket ledobva...lendületesen léptünk be...
Tűzoltó: Kezet mosok.
Gabriella: Elmegyek pisilni.
Majd mikor újra egymás társaságába voltunk egymásnak estünk az előtérbe.

csok.gif
Falhoz nyomot úgy csókolt, nadrágomat, bugyimat letoltam, ő is az övét...
...és elém térdelt és elkezdet nyalni...

allva_nyal_2.jpg
...én közben levettem még a rajtam marad felsőmet, melltartómat és élveztem ahogy nyal és közben ujjaz.
Amikor már remegőre fogták a lábaim felállítottam és a falnak támaszkodva térdeltem elé.
Kezeimet feltartottam amit egyik kezével lefogott a másik kezével pedig a hajamba túrt és ütemesen, mélyen elkezdte dugni a számat.
Szinte csak pár pillanatra sikerült neki ez aztán a kezeimet egyre jobban engedte a szorításból, élvezte ahogy szopom...

szopas.jpg
Megállt a mozgásba...
Felállított és a konyha asztalhoz vezetett.
Megfordított, neki háttal és hátulról belém hatolt, tövig.

2_hatulrol_asztal.gif
Az asztalról arrább toltam mindent és egyik lábam felraktam rá, hogy ütemesen tudjon dugni...
Megállt...
Kivette belőlem a farkát...
Megfogta a kezem...
Bevezetett a szobába...
Hanyatt az ágyra feküdtem és máris bennem volt a farka.

hanyadt.gif
Egyik lábam átemeltem a vállán és félig hasra fordultam, majd teljesen.
Tűzoltó: ...hmmm, így akarod?
Gabriella: Így.

hatulrol_hason.gif
Újra felvette az ütemet bennem.
...folytatta tovább az ütemes dugást.
Meg, meg állt...
Tudtam nem sokáig bírja már.
Megfordultam és ahogy ott térdelt az ágyon elkezdtem szopni a farkát.
...leszálltam az ágyról, vezettem magam után, letérdeltem, elém állt és hol mélyen dugta a számat, hol átadta az irányítást nekem.
Mikor már egyre keményebben és egyre ütemesebben dugta a számat és hangot is adott ki... - tudtam, hogy elfog élvezni.

2kezes.gif
Ahogy ezt ki gondoltam..., máris a számba élvezet.
Felálltam, kimentem a mosdóba.
Mikor vissza mentem a szobába egyből újra kezdte. Bár éreztem, hogy ő még nem áll készen a második menetére engedtem, hogy belém hatoljon, mert már nagyon rajtam volt, hogy elélvezzek
Azt hittem, hogy nagyobbat élvezek, de elég gyengére sikerült nálam.
Felálltam az ágyról és letérdeltem, jött is utánam és már a számba is volt a farka, de nem a legjobb teljesítményt nyújtotta akármennyire is akartuk mind ketten.
Tűzoltó: Nem megy. Picit várjunk.
Gabriella: Vettem észre. - nyugtáztam.
Tűzoltó: Igyunk valamit. Colát vagy... colát kérsz. - szolt vissza a konyhából a szobába.
Gabriella: Jó lesz cola is.
Tűzoltó: Van borom vagy pálinkám.
Gabriella: Milyen pálinkád?
Tűzoltó: Nem tudom, pálinka.
Gabriella: Te iszol velem?
Tűzoltó: Én nem iszom. Nem szoktam. Azt se tudom mikor ittam utoljára.
Na akkor ötlet elvetve - gondoltam magamban.
Gabriella: Ki megyek rágyújtani.
Tűzoltó: Megint?
Gabriella: Az előbb csak félig szívtam el.
Jött ő is velem... Én a fekete felsőmben - combfixben és harisnyakötőmben mentem ki ő pedig meztelen. Igazából nem zavart. Legszívesebben ott is elé térdeltem volna és elkezdtem volna szopni, de a kutya mellettünk volt így nem tartottam valami jó ötletnek.
Így maradt cigizés közbe a beszélgetés.
Aztán újra az ágyon találtam magam hanyatt feküdve és elkezdet nyalni.
Aztán elkezdtem szopni..
aztán újra hanyatt fektetett és már bennem is volt a farka tövig...

hanyadt_tovig.gif
...majd hátulról kezdett el dugni.
Magamhoz nyúltam.
Tűzoltó: Majd én.
Gabriella: Nem majd én. - toltam arrább a kezét.
Ütemesen dugott, és ahogy egyre jobban élveztem, egyre keményebben dugott.

hatulrol_fel.gif
Aztán hirtelen megfordított és a számba tette a farkát...

szopas_terdel_agyon.gif

...pár mozdulat múlva pedig már a számba is élvezet.
Egymás mellé feküdtünk, tévéztünk és közbe feszt járt a keze, simogatta az én kezemet.
Majd a puncimat kezdte simogatni.
Annyira jól eltalálta, hogy hol kell, hogy feszt beremegtek a lábaim.
Felé hajoltam és finoman mégis lendületesen elkezdtünk csókolózni. Imádom ahogy csókol.
Tűzoltó: Gyere felül. - húzót magára.
Egy pillanat alatt a farkába ültem.

lovaglas.gif
Előre - hátra, fel - le mozogtam a farkán.
Megfogtam a kezeit és az ágyhoz szorítottam úgy mozogtam a farkán...egyre keményebb lett az ütem, és a szorításom, mert feszt mozgatta a kezeit.
Hangosan kezdtem el élvezni...
Tűzoltó: Ez azzzz... - ennyit hallottam élvezés közben...
...és mikor kinyitottam a szemeim már fel is emelt magáról és élvezet.
Ismét egymás mellett feküdtünk, simogattuk egymást.

simogatas.gif
Nagyszerű este volt.
Nála aludtam, reggel vitt haza.

13524497_1008031639272373_5059434586273349919_n.jpg

Szenvedély, vad szenvedély,
Olyan vad, mint másik hat,
Megalázó, durva szenvedély,
Ez így most nagyon jó nekem,
Tombol a vad vágy bennem,
Nincs rá szó,
Nincs neve,
De van, aki tud
Mit kezdeni vele...

Gabriella Blogja

Címkék: szex történeteim

A bejegyzés trackback címe:

https://gabriellablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr18852926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása