Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vezess, kövess vagy el az utamból!

Játékra hívlak, egyszerű, megjegyezhető, két személy, elérhető célok. Ellenfél ma nem kell, társul akarlak ma így, és ne vádolj, mert nincs miért és néha csalhatsz is a boldogságodért. Most szabad mindent, nem kérhet számon senki már. Engedd, hogy feláldozzak mindent, és engedj, ha egyszer menni kell... Adj hát kezet, és semmit ne ígérj, csak játsszunk, amíg jó, amíg könnyen veszünk minden akadályt, legyen újrajátszható s a félelem, hogy vége van, sohase rontsa el! Mert átlátsz minden álcán ha akarsz, de miért ébrednél fel?

Készen álltok a történeteimre? ;)

16900059_1278347138885712_514996038_n_1.jpg

Gabriella Blogja Társkereső oldal!

gabriella_blogja.jpgCsatlakozz te is Gabriella Blogja társkeresőhöz amit az alábbi facebook linken érsz el.

MOBILRÓL: https://www.facebook.com/groups/1655547891162404

SZÁMÍTÓGÉPRŐL: https://www.facebook.com/groups/1655547891162404/?fref=ts

Te őrültségnek hívod, én szerelemnek.

Ki leplezi testi vágyait
az álszent és ostoba...
Gabriella Blogja

16933979_1278347022219057_1238316349_n.jpg

 

fehermaszkalosorel.gif

Bűn-e az, amit nem érez bűnnek valaki?

Névtelen_2.jpg

Gondolataim - írásaim.jpg

Ki szeret játszani??? :) Hmmm??? ;)

20040401001054.gif

Félsz de azért vonz az izgalom,
Hozzá érni titkos ágyakon.
Nem tudod, hogy végül elemészt,
Ami utána jön a hiányfájdalom.
Mert úgy ölel, hogy többé sohasem
Felejtheted égő csókjait.
Úgy megperzsel, majd a szíveden,
Hogy megismered a gyönyör kínjait
.

1231664_517320841676791_180730335_n.jpg

20040401001054.gif

szex képek.jpg

Kaland: az élet élete.

20040401001054.gif"Ugye játszottál már a gondolattal,
 hogy egyszer majd mellettem ér a hajnal?
 Édes hangod a fülembe súgja,
 nem volt elég, csináljuk újra!"

tumblr_mi0ak40aR11qbitbyo1_1280_1.jpg
20040401001054.gif

Utolsó kommentek.

Facebook oldalam.

Újra játszol s újra élsz...

vágyaim.jpg

történeteim.jpg

LEGYÉL TE IS A BLOGOM RÉSZE!

1470212_444568042311544_2118972780_n.jpg

Ha többet akarsz...azt mástól vedd el. ;)

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Mindenki meghal, de nem mindenki él.

16900370_1278347055552387_1562379502_n.jpg

Flag Counter

  • 1 hozzászólásLenne egy kérdésem...Azt mondják, hogy a nők akkor dugnak amikor akarnak, a férfiak meg akkor amikor a nők akarnak. �Szerintetek? :)Szingli nőként nagyon nem így gondolom. Most például kit "akaszak...

Fő zenei irányvonalamat az Amerikai Soul, R&B, Hip-Hop, Jazz, Rock és a magyar Underground határozza meg.

nevtelen.png

gabriella Blogja.jpg

Egy senkitől valakinek...

2014.05.31. 15:22 | Gabriella Blogja (Szex Imádok Klubja) | Szólj hozzá!

Egy senkitől valakinek...

Úgy érzem bűnös vagyok, lehet szerelembe estem.
Szívemen már nyomot hagyok, s lángokban ég a testem.
Szerelembe estem, s valaki szerelembe esett.
Szerelmet én nem kerestem, de ő volt ki megkeresett.
Megkeresett s megtalált, s elragadott eltalált.
Így lett egy ismerősből, jóval több mint egy barát.
Nem akartam tetszeni, nem akartam kezdeni.
Nem akartam többé már senkit, szerelembe ejteni.
Lemondtam a jóról, s én már lemondtam a szépről.
Lemondtam minden emlékről, lemondtam a festői képről.
Erre mi történik velem? Magamat is alig ismerem.
Kinyílik lassan a szemem, s bekopog a szerelem.
Mit keres itt nálam? Elrepült már messzi tájra.
S akkor mikor itt hagyott, nem érdekelte mi az mi fájna.
De ezt el is fogadtam büszkén, bár belül ordítva sírtam.
S a fájdalom ihletett meg, mivel a verseimet írtam.
Belülről összeestem, s szétmarcangolva félre tettek.
Sokszor a halált kerestem, de végül felsegítettek.
Akkor le is betegedtem, lefogytam de erős is lettem.
Megedzettem a testem, s magamat összeszedtem.
Kezdtem talpra állni, teljesen most sem vagyok talpon.
Van még ami tud fájni, de itt vagyok s az igát hajtom.
Az Úr megmutatta, hogy a családot miért adta.
S bennem újra felkutatta, szétszakadni már nem hagyta.
Hisz testvéreim voltak velem, ők voltak a támasz.
Ők fogták a kezem, s ők adták gyógyulásomhoz a választ.
Hát most itt vagyok és csak nézek, azt sem tudom mit érzek.
Szerelem hasított belém? Vagy csak a lélek sebeimből vérzek?
Egy-egy szó mi volt, mivel elkezdődött ez a harc.
Egy-egy csók mi most csattan, mivel álmunkba vésődik egy arc.
Egy-egy ölelés mi kellett, mi összehozott lassan.
Egy-egy pillantás mellett, mit érzek nem szabad mutassam.
Nem szabad vagy csak félek, csak nem merek előre lépni.
Csak egy párnapja érzem, hogy élek, félek szívembe újra beletépni.
Nem sok jóra emlékszem, de a fájdalom még parázslik bennem.
A múltról nincs sok emlékem, csak, hogy fájdalommal kellett elmennem.
Így érthető, hogy félek, és kerülöm ami bánthat.
Talán csak időt kérek, hogy csökkenjen bennem a bánat.
Falak épültek körém, mit én magam építettem.
S mások raktak tetőt fölém, hiába szépítettem.
Most nincsen semmim ami maradt, csak a két árva kezem.
S a nagy szívem gyenge lélekkel, mivel mindig haza érkezem.
Ezt tudom csak nyújtani, ezért félek szeretve lenni.
Csak szerelmet tudok gyújtani, s füstjéből levegőt venni.
Szerelmem ha ezt olvasod, légy most az okosabbik felem.
A jövődet nézd, hogy boldog légy, s a döntésnél ne foglalkozz velem!
Szeretlek és megőrülök, ha nem vagy itt mellettem.
De a te boldogságod minek örülök, én már úgy is eleget szenvedtem.
Nekem nem fáj nem érzem, s ezt őszintén mondom.
Kevesebb a jó nálam, s sokkal több az én gondom.
De eleget pártoltam magam ellen, tudd azt is, hogy szeretlek.
S meg maradsz már mélyen bennem, soha el nem feledlek.
S ha az okos lépés felé haladsz, onnan többet el ne vegyelek!
Vagy ha merészen mellettem maradsz, megteszek mindent, hogy boldoggá tegyelek!
Szeretlek ahogy vagy, s ha nem leszel akkor is ez lesz.
Tudom velem nem járnál jól, de a szívemnek akkor is kellesz.
Most búcsúzok lassan-lassan, az álmom fel kell kutassam.
S, hogy még nem adhatom fel, az életnek meg kell mutassam.

Bene László Krisztián

egy senkitől valakinek.jpg

Címkék: Bene László Krisztián

A bejegyzés trackback címe:

https://gabriellablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr336240212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása