Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vezess, kövess vagy el az utamból!

Játékra hívlak, egyszerű, megjegyezhető, két személy, elérhető célok. Ellenfél ma nem kell, társul akarlak ma így, és ne vádolj, mert nincs miért és néha csalhatsz is a boldogságodért. Most szabad mindent, nem kérhet számon senki már. Engedd, hogy feláldozzak mindent, és engedj, ha egyszer menni kell... Adj hát kezet, és semmit ne ígérj, csak játsszunk, amíg jó, amíg könnyen veszünk minden akadályt, legyen újrajátszható s a félelem, hogy vége van, sohase rontsa el! Mert átlátsz minden álcán ha akarsz, de miért ébrednél fel?

Készen álltok a történeteimre? ;)

16900059_1278347138885712_514996038_n_1.jpg

Gabriella Blogja Társkereső oldal!

gabriella_blogja.jpgCsatlakozz te is Gabriella Blogja társkeresőhöz amit az alábbi facebook linken érsz el.

MOBILRÓL: https://www.facebook.com/groups/1655547891162404

SZÁMÍTÓGÉPRŐL: https://www.facebook.com/groups/1655547891162404/?fref=ts

Te őrültségnek hívod, én szerelemnek.

Ki leplezi testi vágyait
az álszent és ostoba...
Gabriella Blogja

16933979_1278347022219057_1238316349_n.jpg

 

fehermaszkalosorel.gif

Bűn-e az, amit nem érez bűnnek valaki?

Névtelen_2.jpg

Gondolataim - írásaim.jpg

Ki szeret játszani??? :) Hmmm??? ;)

20040401001054.gif

Félsz de azért vonz az izgalom,
Hozzá érni titkos ágyakon.
Nem tudod, hogy végül elemészt,
Ami utána jön a hiányfájdalom.
Mert úgy ölel, hogy többé sohasem
Felejtheted égő csókjait.
Úgy megperzsel, majd a szíveden,
Hogy megismered a gyönyör kínjait
.

1231664_517320841676791_180730335_n.jpg

20040401001054.gif

szex képek.jpg

Kaland: az élet élete.

20040401001054.gif"Ugye játszottál már a gondolattal,
 hogy egyszer majd mellettem ér a hajnal?
 Édes hangod a fülembe súgja,
 nem volt elég, csináljuk újra!"

tumblr_mi0ak40aR11qbitbyo1_1280_1.jpg
20040401001054.gif

Utolsó kommentek.

Facebook oldalam.

Újra játszol s újra élsz...

vágyaim.jpg

történeteim.jpg

LEGYÉL TE IS A BLOGOM RÉSZE!

1470212_444568042311544_2118972780_n.jpg

Ha többet akarsz...azt mástól vedd el. ;)

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Mindenki meghal, de nem mindenki él.

16900370_1278347055552387_1562379502_n.jpg

Flag Counter

  • 1 hozzászólásLenne egy kérdésem...Azt mondják, hogy a nők akkor dugnak amikor akarnak, a férfiak meg akkor amikor a nők akarnak. �Szerintetek? :)Szingli nőként nagyon nem így gondolom. Most például kit "akaszak...

Fő zenei irányvonalamat az Amerikai Soul, R&B, Hip-Hop, Jazz, Rock és a magyar Underground határozza meg.

nevtelen.png

gabriella Blogja.jpg

Ö volt az a személy, akivel életemben először kamaszkoromba vétkeztem. Vele tettem meg elsőként, hogy megcsaltam az akkori pasimat. Akkor Ö volt a szeretőm és most újfent abba a státuszba csöppent bele az életembe.

2014.01.17. 08:49 | Gabriella Blogja (Szex Imádok Klubja) | Szólj hozzá!

Egy régi szerelmem Ronald tizenöt év után megkeresett Ö volt az a személy, akivel életemben először kamaszkoromba vétkeztem. Vele tettem meg elsőként, hogy megcsaltam az akkori pasimat. Akkor Ö volt a szeretőm és most újfent abba a státuszba csöppent bele az életembe. Annyi eltelt év után még mindig emlékezett arra az egyetlen napra, a pillanatra mikor a csábítás ördögi útjára léptünk. Mintha csak naplóból olvasta volna, vagy felvette volna kamerára, olyan részletesen mesélt és idézte fel a számomra már régen elfeledett pillanatokat, mintha az előző nap történt volna az egész. Elmentem hozzá töltött nekem egy pohár finom vörösbort, közbe nassolgattunk beszélgettünk felidéztük a múltat. Andalító romantikus zene töltötte meg a szoba csendjét. Kimentem a mosdóba és mikor visszatértem a meleg szobába, az ágyon elnyújtózva várt rám. Kérte feküdjek mellé, majd elkezdte felidézni a múlt történéseit. Elismételtük azokat a mozdulatokat, szavakat, amiket tizenöt évvel korábban egy sátor romantikus harmóniájában tettünk meg. 1521483_510624739043837_787347568_n.pngDe már nem sokáig bírtam a múltamat követni, azóta sokat változtunk mind ketten és Én egyébként is eléggé túlfűtött állapotban, kiéhezve a sexre és a szeretetre átvettem az irányítást. Egymással szemben az oldalunkon feküdtünk és hevesen csókolóztunk, lábamat átvetettem a derekán és közelebb fészkeltem magam hozzá. Testünk összesimult mellemet az övéhez préseltem medencémet szorosan az ágyékához nyomtam, vadul, hevesen csókolóztunk. Szenvedélyesen a hajába túrtam, bele markoltam és még közelebb vontam magamhoz. Keze a derekamon pihent, majd felfedező útra indult a blúzom alatt. Ujjaival végig szántott a gerincemen melytől borzongás futott végig rajtam a lábujjam végéig. Egész testemben megremegtem hihetetlen erővel zúdult rám a vágyakozás, kívántam minden porcikámmal, vágytam az érintésére, édes csókjaira. Túl finom volt és gyengéd, hátra vetettem a fejemet, nyakamat feltárva neki, és kértem harapja meg erősen. Hajába kapaszkodva húztam közelebb ki kényszerítve a több erősebb szenvedélyesebb harapásokat, amiket hangos nyögésekkel dicsértem. Pillanatok alatt magam alá gyűrtem, az ágyékán ülve szabadítottam meg magamat a felső ruházatomtól. Kezével és nedves ajkával kezdte kényeztetni melleimet, karomat a nyakára fűztem és szorosan tartottam magamhoz, miközben leszaggattam róla a pólóját felfedve tökéletesen izmosra kidolgozott felsőtestét. Kezeim elidőztek acélos kemény mellén, erős karján, széles vállán. Cirógattam, simogattam csókoltam ahol csak értem. Markáns arcvonásait, a fülcimpáját harapdáltam és táncoltattam rajta a nyelvemet. Hátam ívbe feszült, így könnyedén siklott végig a nyelve a hasamon. Végig szántotta a bőrömet, perzselő lángnyelveket hagyva maga után. Közbe kigombolta a nadrágomat és elkezdte lefejteni rólam. Heves vágy őrjöngött a szemében, tekintete fogva tartotta a pillantásomat, mialatt teljesen megszabadított az összes ruhámtól. Pajkos mosollyal az arcán tepert maga alá, ujjai felfedező útra indultak forró, vágytól bizsergő combjaim közt. Két kezével megragadva a térdeimet finoman és vágyakozóan tárta szét lábaimat, és fészkelte magát még közelebb. Ujjaimat nadrágja övébe akasztottam, és úgy húztam közelebb magamhoz. Erőteljesen rántottam meg és tártam fel testemre vágyakozó kemény hímtagját. Kezeimet izmos kemény fenekére csúsztattam, körmeimet mélyen bőrébe vájva határozott mozdulattal rántottam magamra, és fogadtam be nedves szűk bársonyos barlangomba. IMÁDLAK! Nyögtem fel halkan a fülébe suttogva amint ritmikus vonaglásba kezdtünk teljesen egymásba fonódva. Vadul csókolta a nyakamat, erősen a hajába túrtam, megmarkolva szorítottam az arcát még közelebb és kérleltem, hogy harapjon belém nagyokat. Hangosabb nyögések sziluettjei szakadtak fel a torkomból, ajkaim teljesen kiszáradtak, vágytam testének minden érintésére, ajkának lágy puha cirógatásaira, fogai erőteljes harapására. Az apró fájdalmak teljesen felkorbácsolták bennem a vágyat, élvezetet. Még többet akartam, vad birtokló szeretkezésre vágytam. Ritmikus kemény döfésekkel hatolt belém egyre mélyebben. Lábaimat a vállára fektette, így közelebb került hozzám, és még mélyebbre nyomakodott belém. Szenvedélyem hevében akaratlanul is a hátát kezdtem karmolni mélyvörös szántásokat hagyva rajta minden érintésnél. Kezeimet összekulcsolta a fejem fölött és a párnához szegezte, folytatva megvadult ösztönös elragadással durvábban a behatolást. tumblr_mox66mo39k1rvs02ao1_500.gifDerekam alá nyúlt és a hasamra fordított. Fenekemet megemelve, hátulról hatolt belém annyira vadul, és mélyen, amennyire csak lehetséges volt. Hangosabb nyögések szakadtak fel a torkomból, izzott a testem lángörvényben vonaglottam karjai közt. Vérünk és szívünk egymásra hangolódva lüktettek bennünk, teljesen eggyé válva. Fehér köd fonódott elmém köré, szemem elhomályosult, szorosan lezártam. Egész testemben remegni kezdtem hangos sikolyaim nyöszörgéssé szelídültek amint végig söpört rajtam az élvezetet tetőtől talpig. A lábujjaimban is éreztem a forró lángokat, bizsergést. Testem elernyedt, elgyengült, a boldogság felemelt. Ronald már nem az a fiú volt, akivel, tizenöt évvel ezelőtt a sátor meghitt mélyén szeretkeztem. Megváltozott akárcsak Én, de mégse nyújtotta azt az extázist, azt az élvezetet és teljes kielégülést, amit Dommal éltem át. Akaratlanul is csak rá tudtam gondolni, és mindenkit hozzá mérni, hasonlítgatni. És mindig csalódás lett az eredménye, mert senki nem lesz képes Öt felülmúlni, vagy akár a közelébe érni. Kiráztam a gondolatokat a fejemből és szembe fordultam a fiúval a múltamból. Forrón csókolni kezdtem bársonyosan puha ajkait, kezem acélos kemény mellén terült el és cirógatták teste minden részét. tumblr_mprzqscjY11r7sjkoo1_500.gifLassan hajoltam lejjebb és ültem a sarkamra mialatt ajkaim érintése nem szakadt el egy pillanatra se tökéletesen kidolgozott felsőtestétől. Fenekét markolva leheletnyi csókot adtam kemény selymesen puha hímtagjának csúcsára. Letaszítottam az ágyra, hogy könnyedén ágyéka fölé hajolhassak és tőlem nedves férfiasságát mohón vezettem ajkaim közé. Már nem sokat kellett vele játszadoznom, hogy magja forró lávaként kitörve töltse meg a számat. Huncut mosollyal az arcomon néztem szinte ájulás közeli sápadt arcára. Levegőért kapkodva teljesen elgyengülve nyújtózott el az ágyon. Szemei lecsukódtak, alig bírt megmozdulni. Mellé heveredtem közel fészkelődve magam acélos karjai ölelésébe, de még arra is alig volt ereje, hogy felemelje a kezeit. Csak piheget szavai érthetetlenül csengtek, összemosódott motyogásnak tűnt csak. Azt hittem azon nyomban mély álomba fog zuhanni, ezért próbáltam némi beszélgetéssel ébren tartani. Utáltam volna, ha csak egy –két lökés után lefordul rólam és már alszik is típusba kellene besorolnom. Engedélyezve neki némi pihenőt értelmetlen csacsogásokkal próbáltam fenntartani az érdeklődését, és visszarángatni az álmosság széléről. Az első menet számomra csak arra volt elég, hogy újra felkorbácsolja az éhségemet az élvezetre és a kielégülésre. Ez csupán csak bemelegítésnek volt elegendő számomra. Többre vágytam el akartam venni mindent, amit csak lehet, teljesen ki akartam facsarni, mint egy citromot. Úgy gondoltam elég pihenést adtam számára, hogy feltöltődjön egy újabb menetre. Finoman cirógatni kezdtem a testét, ahol csak értem majd kezem megállapodott elfáradt gyengén hanyatló hímtagján. Ujjaim közé fontam és megpróbáltam életet lehelni bele, de Ö eltolta a kezem, mondván neki már nem megy több. Gondolataim hevesen cikáztak a fejemben és újra az összehasonlítás képe tört felszínre. Dühösen horkantam fel, a szavaim ostorként csattantak, ahogy képébe köpködtem a szavakat! –a harminckilenc éves pasim fél délután alatt ötször elégített ki! Te meg fiatal vagy többet és jobban kéne bírnod! Szemeit lesütve próbált magyarázkodni, ez egyáltalán nem hatott meg, ahogy kisfiús alázattal a képén nézett rám csak még jobban feldühített. Persze előtte mekkora önbizalommal ecsetelgette, hogy mit fog velem csinálni, de a fele se volt igaz. Tudhattam volna, amelyik kutya ugat, az nem harap! Dühösen és mélységesen csalódottan feküdtem még egy kis ideig mellette, már beszélgetni se volt kedvem. Összeszedtem a szétdobált ruháimat, lassan felöltöztem és kimentem a friss levegőre, hogy kiszellőztessem a fejem és lehiggadjak. Elszívtam egy cigit, rendbe szedtem a gondolataimat és csak ezután mentem vissza hozzá. Mikor visszatértem a szobájába már Ö is fel volt öltözve és az ágy szélén ücsörgött kezeit tördelve, lehajtott fejjel alig nézett fel mikor beléptem. Nyugodtabban már képes voltam újra szóba elegyedni vele, de nem sokáig tartott, ettünk egy keveset, majd úgy döntött haza visz. Beszálltunk a kihűlt kocsiba, bekapcsolta a fűtést és elindultunk. Bennem még mindig égett a kielégítetlen vágy, még mindig ki voltam éhezve a sexre, az extázisra, képtelen voltam elnyomni a szenvedélyemet. Félúton se jártunk szüleim házához, mikor átnyúltam a sebváltó felett, megcsókoltam az arcát és huncut mosoly kíséretében kibontottam a nadrágját. jebanje-sexy-slike-148.jpgKezem finoman siklott be az alsónadrágjába, ujjaim gyengéden ölelték körbe férfiasságát, ami az érintés hatására újra éledni kezdett. Felkacagtam gúnyos megjegyzést lövellve felé – még hogy nem megy már! Egyik szemöldökömet felvonva huncut mosollyal az arcomon kacsintottam rá. Szeme elkerekedett mikor kikapcsoltam a biztonsági övet és a sebváltó felett áthajolva fejemet az ágyékához fészkelve péniszét ajkaim közé vettem. Nedves nyelvem cikázott férfiasságának selymesen puha csúcsán, majd mohón bekebeleztem. Egészen a torkom legmélyére vezettem, mire hangosan felnyögött –mekkora szád van! Jelentette ki. –tudsz így vezetni? Kérdeztem vissza –nehogy fának menjünk! Kacagtam fel némi gúnnyal a hangomban. –nem tudom válaszolta akadozó szavakkal, gyorsan lélegzett, szemei elkerekedtek, azt hittem el fog ájulni, annyira elfehéredett és csak kapkodta a levegőt. De Én azért se hagytam abba, még intenzívebben kezdtem kényeztetni. Egy újabb esély még egy menetre, és nem akartam lemondani róla. –szeretném Én is élvezni suttogtam a fülébe, amikor éppen abbahagytam, hogy tudjon váltani. Ö már eléggé közel járt a kielégüléshez, és nem hagyhattam, hogy egyoldalú élvezet legyen belőle mikor én kínosan ki voltam már éhezve. Két falu közt viszonylag elhagyatott útszakaszon félre állt a kocsival, és a hátsó ülésre költöztünk. Kissé szűkös volt a hely, de ennek ellenére sikerült felvenni egyik kedvenc pózomat, a hatvankilencest! Így egymást tudtuk orálisan kényeztetni egy ideig. DSC02640.JPGMajd megfordultam, háttal neki az ölébe fészkeltem magam és határozottan ültem bele keményen meredő péniszébe. Gyors ütemben rugóztam fölötte az első ülések fejtámlájába kapaszkodva. Megnedvesített ujjával a fenekembe hatolt kettős élvezetet és dupla örömforrást okozva ezzel nekem. A szélvédők bepárásodtak forró leheletünktől és hangos nyögések törték meg az éjszaka csendjét. Az egész kocsi rázkódott alattunk olyan ütemesen, ahogy a testünk összefonódva ritmikus vonaglásba táncolt. A szám kiszáradt zilálva kapkodtam levegőért mikor rám tört a remegés és végig kúszott a gerincemen a lábujjaim végéig. Erősen markoltam az üléstámlákat már ropogtak az ujjaim közt, és azt hittem talán el is törik mikor megadtam magam a mindent elsöprő élvezetnek. Elégedett mosoly ragyogott az arcomon, megfordultam és amennyire a szűkös helyen lehetséges volt mellé térdeltem az ülésen. Ajkaimat újra nedves, kemény hímtagjára tapasztottam, és mohó élvezettel vezettem a szám legmélyebb zugába. Addig masszíroztam a nyelvemmel és kényeztettem orálisan, míg lüktetni nem kezdett és minden megmozdulásánál fanyar édes nedű töltötte meg a számat. Hihetetlen, de újra szinte félájult állapotba zuhanva ernyedt el az ülésen, fejét picit az ölemben nyugtatva. Nem akartam elhinni, hogy ennyire kimerítette a rövid aktus melyben a munka nagy részét Én végeztem. Ki is nevettem érte, mert fiatal kora lévén most kéne a legjobb formáját hoznia, erre úgy viselkedik, mint egy hatvan éves vénember, akinek akár menet közben meg állhat a szíve. Közbe csak harmincnégy volt, élete legjobb és leg aktívabb szakában kéne lennie. Nem fixíroztam tovább hamar bele bújtam a ruháimba, amiket alig találtam meg. Némelyiket az ülés alól kellett előkotorászni. Örültem, hogy végül mégis megkaptam, amit akartam, bár ez nem egészen fedte a valóságot, mert még elbírtam volna pár menetet reggelig.

Zizi.

Címkék: Ti szextörténeteitek - Blogbejegyzést várok Tőletek

A bejegyzés trackback címe:

https://gabriellablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr985762204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása