Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vezess, kövess vagy el az utamból!

Játékra hívlak, egyszerű, megjegyezhető, két személy, elérhető célok. Ellenfél ma nem kell, társul akarlak ma így, és ne vádolj, mert nincs miért és néha csalhatsz is a boldogságodért. Most szabad mindent, nem kérhet számon senki már. Engedd, hogy feláldozzak mindent, és engedj, ha egyszer menni kell... Adj hát kezet, és semmit ne ígérj, csak játsszunk, amíg jó, amíg könnyen veszünk minden akadályt, legyen újrajátszható s a félelem, hogy vége van, sohase rontsa el! Mert átlátsz minden álcán ha akarsz, de miért ébrednél fel?

Készen álltok a történeteimre? ;)

16900059_1278347138885712_514996038_n_1.jpg

Gabriella Blogja Társkereső oldal!

gabriella_blogja.jpgCsatlakozz te is Gabriella Blogja társkeresőhöz amit az alábbi facebook linken érsz el.

MOBILRÓL: https://www.facebook.com/groups/1655547891162404

SZÁMÍTÓGÉPRŐL: https://www.facebook.com/groups/1655547891162404/?fref=ts

Te őrültségnek hívod, én szerelemnek.

Ki leplezi testi vágyait
az álszent és ostoba...
Gabriella Blogja

16933979_1278347022219057_1238316349_n.jpg

 

fehermaszkalosorel.gif

Bűn-e az, amit nem érez bűnnek valaki?

Névtelen_2.jpg

Gondolataim - írásaim.jpg

Ki szeret játszani??? :) Hmmm??? ;)

20040401001054.gif

Félsz de azért vonz az izgalom,
Hozzá érni titkos ágyakon.
Nem tudod, hogy végül elemészt,
Ami utána jön a hiányfájdalom.
Mert úgy ölel, hogy többé sohasem
Felejtheted égő csókjait.
Úgy megperzsel, majd a szíveden,
Hogy megismered a gyönyör kínjait
.

1231664_517320841676791_180730335_n.jpg

20040401001054.gif

szex képek.jpg

Kaland: az élet élete.

20040401001054.gif"Ugye játszottál már a gondolattal,
 hogy egyszer majd mellettem ér a hajnal?
 Édes hangod a fülembe súgja,
 nem volt elég, csináljuk újra!"

tumblr_mi0ak40aR11qbitbyo1_1280_1.jpg
20040401001054.gif

Utolsó kommentek.

Facebook oldalam.

Újra játszol s újra élsz...

vágyaim.jpg

történeteim.jpg

LEGYÉL TE IS A BLOGOM RÉSZE!

1470212_444568042311544_2118972780_n.jpg

Ha többet akarsz...azt mástól vedd el. ;)

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Mindenki meghal, de nem mindenki él.

16900370_1278347055552387_1562379502_n.jpg

Flag Counter

  • 1 hozzászólásLenne egy kérdésem...Azt mondják, hogy a nők akkor dugnak amikor akarnak, a férfiak meg akkor amikor a nők akarnak. �Szerintetek? :)Szingli nőként nagyon nem így gondolom. Most például kit "akaszak...

Fő zenei irányvonalamat az Amerikai Soul, R&B, Hip-Hop, Jazz, Rock és a magyar Underground határozza meg.

nevtelen.png

gabriella Blogja.jpg

Szűzeségem elvesztése.

2013.07.12. 19:09 | Gabriella Blogja (Szex Imádok Klubja) | Szólj hozzá!

...nem voltam  még 16 éves…

Sétáltam haza a köves úton  a busztól (nem abba a Városba jártam iskolába ahol laktam), iskolába voltam…

 Az úton jött egy autó, arra lettem figyelmes, hogy lasit…és szinte olyan tempóban jön mint én gyalog…

séta.jpgHátra néztem és valaki nagyon nézett engem az autóból.., picit meg is ilyedtem, mert nem láttam be az autóba tisztán…, nem tudtam, hogy ki lehet az…

Majd megelözött és elhajtott mellettem…, láttam megfordul az utca sarkon és jön vissza…

Mikor mellém ért megállt…, ekkor én is megálltam, lesz ami lesz alapon…

Egy 25 – 30 év körüli, mosolygos, helyes pasi volt – állapitottam meg…

Nevezzük Pistinek…

Pisti: - Helló. Ne haragudj, össze tévesztettelek valakivel. Ismerek egy épp ilyen szép és csinos lányt mint Te!! (– ekkor még nem, de később azért rájöttem, hogy ez a becserkészés része volt…)

Én: - Helló. Semmi baj…, meg esik… - s közben mosolyogtam.

Pisti: - Ha már így össze futottunk haza vihetlek???

Én: - Köszönöm nem, itt lakom már pár házzal arrább…

Pisti: - Láthatlak még??? Hova jársz szórakozni???

Én: - Persze, hogy igen. Ide a helyi discoba…

Ezzel el is köszöntünk egymástól…

Majd a discoba sokat láttam, de valahogy soha nem kerültünk olyan helyzetbe, hogy beszéljünk…

Egyik alkalommal… elment mellettem és én meg fogta a kezét, mondván, hogy na HellóBelló…, zavarba jött…, magához húzott és csak annyit mondott – gyere
ki...

kocsinak támaszkodva.jpgKi mentem utána, a kocsik közt találtam meg a parkolóban, a legsötétebb helyen…, neki volt támaszkodva az autónak..

Ahogy oda értem magához húzott és megcsókolt… Nagyon finoman…

És azzal már a fenekemet a mellemet fogta.., jó érzés volt…

21116_455012144574328_1043609561_n.jpg

- Jössz velem??? – kérdezte..

  Csak bologattam.

 

 Beültem a kocsiba, elmentünk egy barátja házához…

Ott folytatódott minden. Olyan „nagy” lányosan viselkedtem, mint aki már ért a szexhez, jött az magától… Nem szóltam neki arról, hogy én még szűz vagyok. Nem is jött rá, olyan jól játszottam a „nagy” lányt… Ott feküdtem egy szál bugyiban az ágyon, csókoltuk, simogattuk egymást… Nagyon állt már a farka…, mikor felém jött… na ott vége lett minden tudományomnak…, mentségkén gyors ki is találtam, hogy Tesómat a discoban hagytam és már ott az idő, hogy indulnunk kéne haza… - igazából én magam is hülye kifogásnak tartottam amit mondtam, de bejött…, mert itt vége is lett az egésznek és felöltöztünk, indultunk vissza a discoba…

Ugyan arra s sötét helyre állt be a parkolóba…, ...majd felém fordult és nehezen, de elkezdett beszélni

Pisti: - Szóval Gabika az a helyzet, hogy én nagyon szeretnélek közelebbről meg ismerni…,

de erről nem beszélhetsz senkinek…, mert nekem van élettársam.., aki most a discoban az egyik felszolgáló…

- na ekkor egy világ dőlt össze bennem, de vigyáztam, hogy ezt ne vegye észre és mint akit nem érdekel mondtam neki, hogy rendben…

A következő alkalomkor szintén a discoban futottunk össze…, akkor is szinte ugyan ez volt a szituáció, jól felhúztam és kifogással kiszabadultam a karjai közül… Hogy miért??? Hát nem az élettársa miatt…, hanem mert féltem…, féltem a nem tudom milyen lesztől… És a félelmeim közepette szerelmes lettem…

Egyik alkalommal egy Februári napon kint álltam a disconál Tesómmal és a barátnőjével… Jött Pisti, megállt és nyiltan kérdezte…, Gabika jössz velem??? Majd Tesómhoz fordul és mondta neki, hogy ne aggódj húgod miatt, jó kezekben lesz és időben vissza hozom!!! Tesóm tudván a dolgokat (mert neki elmondtam általában mindent) mondta, hogy oké, csak vigyázz húgira. Hűűhaa, okosan elintézte azt a dolgot amit én eddig mindig arra használtam, hogy kiszabaduljak a karjából…

4.jpg

Ismét a barátja házába mentünk… Nagyon feszült voltam, eddig mindig ott volt a kezemben a szabadulás kulcsa, de most nem…

Csókolóztunk…, elkezdtük egymást vetkőztetni… Magabiztosan csináltam a dolgomat…, de kicsit zavartan…

6.jpg3.jpg
2.jpg5.jpg
Majd a lábaimat szét tárta az ö lábával és felém jött..csókolt..éreztem, hogy kö kemény neki a farka… Majd megfogta a farkát és a puncimhoz tette, hogy belém hatol…, fel szisszentem, de ez még nem tűnt félésnek a számára csak egy jóleső hangnak tűnhetett…, de mikor picit belém rakta és úgy szisszentem fel, mert fájt… akkor felkapta a fejét amivel eddig a mellemnél járt, mert csókolta közben és halkan kérdezte : Gabika Te még szűz vagy??? Nem szavakkal válaszoltam, nem is tudtam volna úgy még ha akartam volna sem csak ühüm.. Ekkor picit megváltozott minden… Még óvatosabb lett velem…, még jobban csókolt, még finomabban és aprókat mozdult bennem és minden egyes mozdulatánál pici fájó érzést éreztem… Majd egyszer csak megszűnt a fájdalom…és éreztem, hogy egyre jobban mozog bennem…ekkor már nem csókolt…ekkor már csak ritmusra figyelt…ki – be járt bennem… Majd egy hirtelen mozdulattal kivette belőlem a farkát és éreztem a hasamat melegség önti el…

Ez csak egy pillanatig tartott, mert felpattant és hangosan meg ijedve mondta, hogy jajjj Te vérzel…

Hát igen kinek, hogy…, nekem a szűz hártya „átszakítása” vérzéssel járt, nem is lett volna ezzel semmi baj, ho nem nem a barátja házában lettünk volna akinek szintén volt élettárs aki szintén a discoban tartózkodott, mert ő is ott dolgozott mint pincérnő…

nevetve1.jpgFelálltam és a lepedő véres volt…,

de nem estünk pánikba, leszedtük és kimostuk majd a radiátorra terítettük száradni…

Majd elkezdtünk nevetni…, de nagyon…

Oda jött hozzám és átölelt, csókolt és én olyan boldog voltam..,

annak ellenére, hogy tudtam, hogy ebből nem lesz kapcsolat…,

ebből csak szex kapcsolat lesz…

 

NA HÁT ENNEK VOLT IS FOLYTATÁSA. ;)

És mai napig, ha meglátjuk egymást egy sejtelmes mosollyal köszönünk egymásnak!!! :)

Címkék: szex történeteim

A bejegyzés trackback címe:

https://gabriellablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr515402269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása