Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vezess, kövess vagy el az utamból!

Játékra hívlak, egyszerű, megjegyezhető, két személy, elérhető célok. Ellenfél ma nem kell, társul akarlak ma így, és ne vádolj, mert nincs miért és néha csalhatsz is a boldogságodért. Most szabad mindent, nem kérhet számon senki már. Engedd, hogy feláldozzak mindent, és engedj, ha egyszer menni kell... Adj hát kezet, és semmit ne ígérj, csak játsszunk, amíg jó, amíg könnyen veszünk minden akadályt, legyen újrajátszható s a félelem, hogy vége van, sohase rontsa el! Mert átlátsz minden álcán ha akarsz, de miért ébrednél fel?

Készen álltok a történeteimre? ;)

16900059_1278347138885712_514996038_n_1.jpg

Gabriella Blogja Társkereső oldal!

gabriella_blogja.jpgCsatlakozz te is Gabriella Blogja társkeresőhöz amit az alábbi facebook linken érsz el.

MOBILRÓL: https://www.facebook.com/groups/1655547891162404

SZÁMÍTÓGÉPRŐL: https://www.facebook.com/groups/1655547891162404/?fref=ts

Te őrültségnek hívod, én szerelemnek.

Ki leplezi testi vágyait
az álszent és ostoba...
Gabriella Blogja

16933979_1278347022219057_1238316349_n.jpg

 

fehermaszkalosorel.gif

Bűn-e az, amit nem érez bűnnek valaki?

Névtelen_2.jpg

Gondolataim - írásaim.jpg

Ki szeret játszani??? :) Hmmm??? ;)

20040401001054.gif

Félsz de azért vonz az izgalom,
Hozzá érni titkos ágyakon.
Nem tudod, hogy végül elemészt,
Ami utána jön a hiányfájdalom.
Mert úgy ölel, hogy többé sohasem
Felejtheted égő csókjait.
Úgy megperzsel, majd a szíveden,
Hogy megismered a gyönyör kínjait
.

1231664_517320841676791_180730335_n.jpg

20040401001054.gif

szex képek.jpg

Kaland: az élet élete.

20040401001054.gif"Ugye játszottál már a gondolattal,
 hogy egyszer majd mellettem ér a hajnal?
 Édes hangod a fülembe súgja,
 nem volt elég, csináljuk újra!"

tumblr_mi0ak40aR11qbitbyo1_1280_1.jpg
20040401001054.gif

Utolsó kommentek.

Facebook oldalam.

Újra játszol s újra élsz...

vágyaim.jpg

történeteim.jpg

LEGYÉL TE IS A BLOGOM RÉSZE!

1470212_444568042311544_2118972780_n.jpg

Ha többet akarsz...azt mástól vedd el. ;)

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Mindenki meghal, de nem mindenki él.

16900370_1278347055552387_1562379502_n.jpg

Flag Counter

  • 1 hozzászólásLenne egy kérdésem...Azt mondják, hogy a nők akkor dugnak amikor akarnak, a férfiak meg akkor amikor a nők akarnak. �Szerintetek? :)Szingli nőként nagyon nem így gondolom. Most például kit "akaszak...

Fő zenei irányvonalamat az Amerikai Soul, R&B, Hip-Hop, Jazz, Rock és a magyar Underground határozza meg.

nevtelen.png

gabriella Blogja.jpg

Mentős: Most olyan nem Gabriella Blogos vagy, picit mintha visszafogottabb lennél. Gabriella: Majd megtudod ha a lakásodra érünk.

2017.08.25. 12:23 | Gabriella Blogja (Szex Imádok Klubja) | Szólj hozzá!

Helló Gabriella vagyok! - mutatkoztam be a mentősnek miközben meg pusziltam. Viszonozta a bemutatkozást és a puszit is.
Megbeszéltük, hogy elsétálunk a lakásáig.
Nem is tudom, hogy lányos zavaromban, de megfogtam a kezét a sétálásunk kezdetén.
Aztán egymás mellett ballagva beszélgettünk, magunkról, de többször bele keveredett a Blogom a beszélgetésbe.
Mentős: Most olyan nem Gabriella Blogos vagy, picit mintha visszafogottabb lennél.
Gabriella: Majd megtudod ha a lakásodra érünk. - nevettem el magamat.
Beléptünk a lakására.
Mentős: Elmegyek lezuhanyozni.
Gabriella: Rendben. - Léptem oda hozzá. Na azért itt már másabb bemutatkozni, csókoltam meg.

tumblr_inline_mt93jpd3as1r97z5j.gif
Mentős: Nyugodtan pakolj le, néz körül, megyek zuhanyozni.
Gabriella: Én is menjek?
Mentős: Rád bízom, de én biztos, hogy megyek, hagyott magamra és bement a fürdőszobába.
Kezdtem én is vetkőzni, leoltottam a fürdőbe a villanyt, de az ajtón jött be egy kis fény.
Mellé léptem a zuhany alá.
Megcsókoltam, vissza csókolt.
Megfogtam neki közbe a farkát, fellát már neki.

tumblr_nt41qorjhj1tfkuabo1_500.gif
Ő a puncimhoz ért.
Pár másodpercig maradtunk így.
Letérdeltem elé.
Bekaptam a farkát és elkezdtem szopni.
Hol mozgott a számba, hol picit lassított.
Imádtam mikor a torkomig csúszott a farka.
Felálltam ismét megcsókoltam.
Mentős: Kedves Gabriella. Tényleg jól felizgulsz a szopástól.
Nyúlt ismét a puncimhoz.

tumblr_mtg35fwkwu1sewegto1_250.gif
Mentős: Ugye nem itt akarod befejezni?
Gabriella: Mert te?
Mentős: Én bent a szobába.
Gabriella: Rendben.
Hagytuk abba mind ketten a mozgást.
Kiszálltunk a zuhany alól. Épp, hogy csak megtörölköztünk már csókolózva a szobába is voltunk.
Mentős: Szeretnél itt is elém térdelni?
Gabriella: Aham. - és már térdeltem is elé és bekaptam a farkát.
Felálltam.
Az ágyra feküdt, folytattam ott a farka szopását.

beleul.gif
majd bele ültem a farkába és elkezdtem lovagolni.
Mentős: Nyugi, még ki se nyaltalak. - lassított a mozgásomon.
Gabriella: Gyere felül.
Szálltam le róla és feküdtem az ágyra.
Lábaimat széttárta és elkezdett nyalni finoman.

nyalas.gif
Nem sokáig engedtem neki, húztam fel magamhoz, alig vártam már, hogy bennem legyen a farka tövig.
Ütemesen kezdet el dugni, izzadtunk a nagy melegben...
Valamit szólt hozzám miközben ütemesen dugott én meg magamhoz nyúltam,

fuck1.gif

de nem tudom, hogy mit, ziháltam is, és a testemre figyeltem, mert jött az élvezésem.
Gabriella: Cseréljünk?
A válaszát sem vártam meg, kiszálltam alóla.
Gabriella: Gyere leakarlak szopni.
Mentős: Hogy szeretnéd? Előttem térdelve?
Gabriella: Igen.
Mentős: Látom ez a kedvenced.
Gabriella: Aham...
Elé térdeltem és elkezdtem szopni, hol mélyen a számba vettem a farkát, hol finoman szoptam, vagy csak épp a nyelvemmel érintettem.
Nem nagyon tudta eldönteni, hogy most hova is élvezhet...
De engedtem neki, hogy az arcomra élvezzen...

tumblr_o7op3qwayi1uusxxwo1_250.gif


---------------------------------
Egy pillanatra magamra hagyott a napaliba.
Mikor újra vissza tért mentős ruha volt rajta.
Gabriella: Hmmm. Ez ellett felejtve az első menetnél.
Mentős: Nem lett elfelejtve..., nem úgy jöttél ide mint Gabriella Blog írója, akinek ez a vágya.
Gabriella: Nem kapom meg?
Mentős: Nem, lesz miért vissza jönnöd.

Ugyan ez a történet a Mentős szemszögéből...

http://gabriellablogja.blog.hu/2017/08/25/hosszas_beszelgeteseket_kovetoen_eljott_az_a_nap_mikor_szemelyesen_is_megismerhetem_vegre_gabriellat

 

Címkék: szex történeteim

A bejegyzés trackback címe:

https://gabriellablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr112778382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása