Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vezess, kövess vagy el az utamból!

Játékra hívlak, egyszerű, megjegyezhető, két személy, elérhető célok. Ellenfél ma nem kell, társul akarlak ma így, és ne vádolj, mert nincs miért és néha csalhatsz is a boldogságodért. Most szabad mindent, nem kérhet számon senki már. Engedd, hogy feláldozzak mindent, és engedj, ha egyszer menni kell... Adj hát kezet, és semmit ne ígérj, csak játsszunk, amíg jó, amíg könnyen veszünk minden akadályt, legyen újrajátszható s a félelem, hogy vége van, sohase rontsa el! Mert átlátsz minden álcán ha akarsz, de miért ébrednél fel?

Készen álltok a történeteimre? ;)

16900059_1278347138885712_514996038_n_1.jpg

Gabriella Blogja Társkereső oldal!

gabriella_blogja.jpgCsatlakozz te is Gabriella Blogja társkeresőhöz amit az alábbi facebook linken érsz el.

MOBILRÓL: https://www.facebook.com/groups/1655547891162404

SZÁMÍTÓGÉPRŐL: https://www.facebook.com/groups/1655547891162404/?fref=ts

Te őrültségnek hívod, én szerelemnek.

Ki leplezi testi vágyait
az álszent és ostoba...
Gabriella Blogja

16933979_1278347022219057_1238316349_n.jpg

 

fehermaszkalosorel.gif

Bűn-e az, amit nem érez bűnnek valaki?

Névtelen_2.jpg

Gondolataim - írásaim.jpg

Ki szeret játszani??? :) Hmmm??? ;)

20040401001054.gif

Félsz de azért vonz az izgalom,
Hozzá érni titkos ágyakon.
Nem tudod, hogy végül elemészt,
Ami utána jön a hiányfájdalom.
Mert úgy ölel, hogy többé sohasem
Felejtheted égő csókjait.
Úgy megperzsel, majd a szíveden,
Hogy megismered a gyönyör kínjait
.

1231664_517320841676791_180730335_n.jpg

20040401001054.gif

szex képek.jpg

Kaland: az élet élete.

20040401001054.gif"Ugye játszottál már a gondolattal,
 hogy egyszer majd mellettem ér a hajnal?
 Édes hangod a fülembe súgja,
 nem volt elég, csináljuk újra!"

tumblr_mi0ak40aR11qbitbyo1_1280_1.jpg
20040401001054.gif

Utolsó kommentek.

Facebook oldalam.

Újra játszol s újra élsz...

vágyaim.jpg

történeteim.jpg

LEGYÉL TE IS A BLOGOM RÉSZE!

1470212_444568042311544_2118972780_n.jpg

Ha többet akarsz...azt mástól vedd el. ;)

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Mindenki meghal, de nem mindenki él.

16900370_1278347055552387_1562379502_n.jpg

Flag Counter

  • 1 hozzászólásLenne egy kérdésem...Azt mondják, hogy a nők akkor dugnak amikor akarnak, a férfiak meg akkor amikor a nők akarnak. �Szerintetek? :)Szingli nőként nagyon nem így gondolom. Most például kit "akaszak...

Fő zenei irányvonalamat az Amerikai Soul, R&B, Hip-Hop, Jazz, Rock és a magyar Underground határozza meg.

nevtelen.png

gabriella Blogja.jpg

Azt akarom, hogy jó legyen neked, élvezd a pillanatot és add át magadat nekem...

2016.09.09. 11:30 | Gabriella Blogja (Szex Imádok Klubja) | Szólj hozzá!

Kiszálltam a kocsiból.
Ahogy Zsoltra néztem éreztem, hogy elpirultam.
Évek óta ismerjük egymást.
Mindig is vonzódtunk egymáshoz, de ez idáig mind ketten kapcsolatban éltünk.
Ma már én nem élek kapcsolatban, viszont ő még igen.
Pár hete tette fel a kérdést nekem, hogy nem-e vacsoráznék vele. Vigyorogva hozzá tette, hogy a házában egyedül lesz a hétvégén és Ő fog főzni.
Persze, hogy igent mondtam.
Évek óta erre a kérdésre várok, és lám ami késik az nem múlik.
Zsolt még mindig nagyon jól tartja magát annak ellenére, hogy már bőven a 40es éveit tapossa.
Fekete haj, sötét szemei, sportos testalkat. - áááá szóval minden oké rajta.
Szó nélkül nyitotta ki a ház bejárai ajtaját.
Az ebédlőbe már meg volt terítve az asztal.
Az asztal közepén egy csokor vörös rózsa diszelget.
Érdekesnek tartottam a romantikus kis lelkét hisz eddig nem ez jött át tőle.
Zsolt: Foglalj helyet. - húzót ki egy széket, hogy leülhessek.
Ezzel el is tűnt a konyha fele.
Szét nézve minden nagyon giccs, gazdagon, elegánsan összeállított.
Zsolt vissza térve egy üveg bort hozott, és olyan kis hivatalosan ült le velem szembe az asztalhoz.
Kibontotta a bort, picit öntőt az egyik pohárba és mint a borászok megkóstolva mondta... jóóóó.
Majd tele öntötte a poharamat.
Zsolt: Én hozok magamnak whiskyt.
Gabriella: Oké. - válaszoltam.
Ismét eltűnt a konyha fele.
Visszatérve már egy pohár whisky volt a kezébe.
Megállt velem szemben.
Feszülős fekete póló, és feszülős farmernadrág volt rajta.
Felemelte az italát felém mutatva...
Zsolt: Hát akkor egészségünkre kedves Gabriella. És igyunk kettőnkre és a mai éjszakára.
Gabriella: Egészségünkre. - emeltem én is poharamat felé.
Közben helyet foglalt ismét a velem szembeni széken.
Zsolt: Nos, hát ilyen régi ismeretség után örülök, hogy a házamban vagy, és itt ülsz velem szemben. Bár hozzá teszem a vadóc kis Gabriella aki mindig csacsog és tele van tűzzel, ugye akit én ismerek a mindennapokból, most valahogy elég szótlanul ül velem szemben. Valami probléma van? Vagy meggondoltad magad, hogy eljöttél?
Gabriella: Semmi ilyenről nincs szó. Próbálok oldódni.
Zsolt: Na ameddig oldódsz én hozom a vacsorát. - nevette el magát és már ott se volt.
Én meg ebben a pillanatban az egész pohár bort felhajtottam.
Ki is öntöttem a következő pohár bor.
Azzal együtt mentem ki az udvarra rágyújtani.
Kint a kertbe éget a kerti világítás.
Nagyon szép kert. Állapítottam meg.
Kavarogtak bennem a gondolatok, te uram ég mi lesz itt még ma este.
Vissza érve már az asztalon volt a vacsora.
Saláta, és valamiféle sült hal.
Zsolt: Már azt hittem vissza se jössz... hazáig szaladsz innen. - mondta nevetve.
Gabriella: Dehogy is. Elszívtam egy száll cigit és már a második pohár boromat is megittam - tettem az asztalra az üres poharamat.
Zsolt érte nyúlt és ismét tele öntötte.
Majd szembe ült velem.
Zsolt: Jó étvágyat.
Gabriella: Köszönöm. Jó étvágyat neked is.
A vacsora közben a munkáinkról beszélgettünk, majd szóba jött a válásom és az ő romokban heverő kapcsolata.
Külön élnek hónapok óta, de válásról még nem igazán beszéltek.
Zsolt: Legalább finom a vacsora? - terelte el a szót a párkapcsolatáról.
Gabriella: Persze. Tökéletes. Finomat alkottál. - tettem le az evőeszközt a kezemből és vettem magamhoz a szalvétát.
Tényleg finom vacsi volt.
Zsolt: Én finomat főzök neked, te pedig más finomat adsz nekem.
Kaptam fel a fejemet a mondatra.
Gabriella: Mire gondolsz? - kortyoltam a boromba.
Zsolt: Te mire gondolsz? - kacsintott rám.
Gabriella: Én most például arra, hogy most megfoglak csókolni.
Zsolt: Mi tart vissza?
Gabriella: Asztalon kívül semmi. - álltam fel a székről és mentem felé.
Kicsit tétován álltam meg mellette.
Ő még ült.
Nézet rám mosolyogva, és arra várva vajon mit lépek.
Kezeim nyújtottam felé, hogy álljon fel.

csok_5.gif
Finoman megcsókoltam, finoman csókolt vissza.
Gabriella: Kimehetnék a mosdóba?
Zsolt: Természetesen, addig én itt össze pakolok kicsit. - nevette el magát.
Mosdóba elővettem a hosszú fekete ruhámat, fekete mintás harisnyámat... Kezdtem átöltözni a tükör előtt ami akkora volt, hogy a mosdó egyik oldal falát teljesen beterítette.
Majd végül egy bordó nyakkendőt a nyakamba tettem.
Bele gondolva a szavaiba, hogy mit szeret a szexben.
Még mielőtt kimentem volna végig mértem még egyszer magamat a tükörben és elégedetten léptem ki a mosdóból.
Félhomályba csöppentem hirtelen... és csak egy hmmmm, tökéletes, ez az - t hallottam.
Asztalhoz lépve már láttam, hogy egy vajszínű, virágmintás kanapén ül.
Felállt, oda sétált hozzám, a boromat a kezembe adta.
Zsolt: Egészségünkre Kedves Gabriella... - nyúlt közbe az ő poharáért is.
Belekortyoltam.
Gabriella: Huuuu, ez most más, valahogy erősebbnek tűnik.
Zsolt: Huuu, tényleg? - nevetett. Nem foglak megmérgezni, csak van benne némi tömény is.
Gabriella: Most elcsábítani, szexelni akarsz velem vagy leitatni és aludni velem?
Zsolt: Veled mindent akarok. - kortyoltunk egyszerre az italba.
Kezemből kivette az italt, az asztalra tette.
Nyakamat megfogva finoman megcsókolt.
Kezei a nyakkendőmre csúsztak.
Óvatosan kibújtatta a fejemet rajta, de egy percre se vette le rólam a szemét.
Kezére tekerte a nyakkendőt és újra megcsókolt, újra finoman.
Közben lassan elkezdet vezetni egy ajtó felé.
Beléptünk egy szobába.
Ugyan úgy félhomály.
Méregzöld - fehér csíkos ágynemű huzatos nagy ágyat pillantottam meg.
Oda vezetett.
Csókolva ráfeküdni kényszerített hanyatt az ágyra.
Zsolt: Tedd fel a kezeidet. - mondta finom hangon.
Szó nélkül engedelmeskedtem neki.
Finoman, lassan felhúzta a fekete ruhámat és levette rólam.
...a nyakkendőt már kötötte is rá a kezeimre.

nyakendo_kotes1.gif
Lábaimat széttárásra kényszerítette a lábaival...
Zsolt: Azt akarom, hogy jó legyen neked, élvezd a pillanatot és add át magadat nekem...
Gabriella: Rendben. - csuklót el a hangom.
De már a harisnya szakadt is a puncim vonalába.
Picit össze rezzentem.
Rám pillantott Zsolt...és egy nyugit rebegett halkan.
Finoman elkezdet nyalni...
Bele remegtek a lábaim...
Egyszer csak hirtelen abba hagyta.
Feljött a számhoz és megcsókolt.
Majd a fülembe súgta, bízol bennem?
Bólogatással jeleztem, hogy igen.
Kinyitotta az éjjeli szekrényét az ágy mellett és kivet egy vibrátort.
Újra a lábaim között volt...
Először csak nyalt, aztán az ujjait tette belém és végül,

q4.gif

...vibrátorozva folytatta a nyalást.
Óvatos volt minden mozdulata.
Kivette belőlem.
Felnéztem...
Vajon most mi fog történni.
Izgultam és egyben "félt" minden porcikám.
Csiklómhoz érintette a kemény farkát...ütemesen mozogni kezdtünk mindketten...

q8.gif

...majd a számba adta a vibrátort...
A vibrátort elkezdtem szopni, mintha csak a farka lenne a számba...
Hirtelen a vibrátort felváltotta a farka...
...hanyatt feküdve szoptam a farkát.
Pillanatok műve volt csak, mert a farkát egy csók váltotta fel, ami már nem finom volt, hanem heves és követelődző.
A harisnyát szakította tovább rajtam...,
szinte már rajtam sem volt, de legalábbis már levéve semmi harisnya kinézete nem lett volna.
Majd finom mozdulattal hatolt belém tövig.

q6.gif

q5.gif
Egy pillanatra megállt, megcsókolt.
Zsolt: Imádom a szádat. A kezeidet pedig ne akard mindig kihúzni.
Szorította a kezeim az ágyra.
Ütemesen, keményen elkezdet dugni.

q7.gif
Minden finomság eltűnt belőle.
Megállt.
Gabriella: Neeeee...
Zsolt: Mit ne?
Gabriella: Ne állj meg.
Zsolt: Mit szeretnél? - mosolygott rám.
Gabriella: Azt, hogy úgy dugj mint az előbb. - emeltem előre kezeimet, hogy hozzá érjek.
Zsolt: Nem, nem. - szorította újra le a kezeimet a fejem felett a nyakkendővel együtt.
Zsolt: Hogy dugjalak Gabriella?
Gabriella: Úgy mint az előbb, vadul.

n5.gif
Szavam mintha parancs lett volna számára már bennem is volt újra a farka...
Lábaimmal már szorítottam össze csípőbe...
...jött az az édes orgazmusom.
Hangok kíséretében élveztem el...
Kinyitottam a szemeimet, nézet, a mozgása még keményebb lett....
Kivette belőlem a farkát és a melleimtől teljesen a számig rám élvezet...

elvezes_hasra_1.gif
Zsolt: Imádlak... - súgta halkan.
Én csak mosolyogtam.
Megmosakodtunk, felöltöztünk.
Kimentünk a kertbe. Leültünk egy kerti padra és vidáman csacsogva tovább borozgatunk...
Zsolt: Aludj nálam. Reggel haza viszlek.
Gabriella: Akarod?
Zsolt: Ne viccelj már, hogy a fenébe ne akarnám.
Gabriella: Rendben. Bújtam hozzá ott kint a padon..

 

14281461_1121612217892539_779847485_n.jpg

Címkék: szex történeteim

A bejegyzés trackback címe:

https://gabriellablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr6211688457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása