Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vezess, kövess vagy el az utamból!

Játékra hívlak, egyszerű, megjegyezhető, két személy, elérhető célok. Ellenfél ma nem kell, társul akarlak ma így, és ne vádolj, mert nincs miért és néha csalhatsz is a boldogságodért. Most szabad mindent, nem kérhet számon senki már. Engedd, hogy feláldozzak mindent, és engedj, ha egyszer menni kell... Adj hát kezet, és semmit ne ígérj, csak játsszunk, amíg jó, amíg könnyen veszünk minden akadályt, legyen újrajátszható s a félelem, hogy vége van, sohase rontsa el! Mert átlátsz minden álcán ha akarsz, de miért ébrednél fel?

Készen álltok a történeteimre? ;)

16900059_1278347138885712_514996038_n_1.jpg

Gabriella Blogja Társkereső oldal!

gabriella_blogja.jpgCsatlakozz te is Gabriella Blogja társkeresőhöz amit az alábbi facebook linken érsz el.

MOBILRÓL: https://www.facebook.com/groups/1655547891162404

SZÁMÍTÓGÉPRŐL: https://www.facebook.com/groups/1655547891162404/?fref=ts

Te őrültségnek hívod, én szerelemnek.

Ki leplezi testi vágyait
az álszent és ostoba...
Gabriella Blogja

16933979_1278347022219057_1238316349_n.jpg

 

fehermaszkalosorel.gif

Bűn-e az, amit nem érez bűnnek valaki?

Névtelen_2.jpg

Gondolataim - írásaim.jpg

Ki szeret játszani??? :) Hmmm??? ;)

20040401001054.gif

Félsz de azért vonz az izgalom,
Hozzá érni titkos ágyakon.
Nem tudod, hogy végül elemészt,
Ami utána jön a hiányfájdalom.
Mert úgy ölel, hogy többé sohasem
Felejtheted égő csókjait.
Úgy megperzsel, majd a szíveden,
Hogy megismered a gyönyör kínjait
.

1231664_517320841676791_180730335_n.jpg

20040401001054.gif

szex képek.jpg

Kaland: az élet élete.

20040401001054.gif"Ugye játszottál már a gondolattal,
 hogy egyszer majd mellettem ér a hajnal?
 Édes hangod a fülembe súgja,
 nem volt elég, csináljuk újra!"

tumblr_mi0ak40aR11qbitbyo1_1280_1.jpg
20040401001054.gif

Utolsó kommentek.

Facebook oldalam.

Újra játszol s újra élsz...

vágyaim.jpg

történeteim.jpg

LEGYÉL TE IS A BLOGOM RÉSZE!

1470212_444568042311544_2118972780_n.jpg

Ha többet akarsz...azt mástól vedd el. ;)

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Mindenki meghal, de nem mindenki él.

16900370_1278347055552387_1562379502_n.jpg

Flag Counter

  • 1 hozzászólásLenne egy kérdésem...Azt mondják, hogy a nők akkor dugnak amikor akarnak, a férfiak meg akkor amikor a nők akarnak. �Szerintetek? :)Szingli nőként nagyon nem így gondolom. Most például kit "akaszak...

Fő zenei irányvonalamat az Amerikai Soul, R&B, Hip-Hop, Jazz, Rock és a magyar Underground határozza meg.

nevtelen.png

gabriella Blogja.jpg

Rendőrrel.

2016.02.16. 09:51 | Gabriella Blogja (Szex Imádok Klubja) | Szólj hozzá!

Régóta ismertem Imit. Fiatalabb tőlem 5 évvel. Mikor először megláttam 17 éves lehetett. Nagyon fiatal, én már akkor 22 éves dolgozó nő voltam. Akkoriban nap mint nap láttam, mert az anyukája munkatársnőm volt és általában suli után mindig bejött hozzá. Mindig ha össze futottunk forrt a vérem tőle. Helyes, magas pasi. Visszafogott, gyerekes temperamentummal. Szinte túlzott udvariassággal. Anyuci pici fia. Mikor összefutottunk és pár szót beszéltünk mindig zavarba volt. Voltak helyzetek mikor úgy nézet rám, hogy majd felfalt a szemével. De tudtam, hogy nem fog lépni.

Aztán telt az idő. Én már nem azon a munkahelyen dolgoztam ahol az anyukája. De úgy mindig hallottam róla ezt is azt is. Rendőr lett belőle. A fantáziám még jobban beindult. Nekem ez a pasi kell. Előbb vagy utóbb, de az enyém lesz. Közbe barátnője lett. Korombeli csaj volt mellette, de kinézetre valahogy nem illet hozzá. Úgy gondoltam a belső megfogta. Évekig szinte nem is beszéltünk, ha össze is futottunk a járőr kocsiból csak biccentet a fejével felém. Rendőr ruhába mikor megláttam, kész végem volt.

Munkám során beszélnem kellet a barátnőjével, aki érthetetlen módon elkezdte nekem regélni, hogy nemsoká összeköltöznek meg, hogy ők milyen boldogok. Ezeket a dolgokat egy mosollyal nyugtáztam is. Közben a közösségi oldalon állandóan csöpögött az üzifala Iminek a barátnője nyálas szerelmes verseitől, közös fotó szeretlek szóval ahol Imi tartózkodóan áll a csaj mellett a csaj meg szabályosan rajta csüng. Mindig jókat mosolyogtam ezen. Majd egyszer csak látom, hogy a csaj megosztót szerelmes fotóján már nem Imi áll mellette hanem egy másik pasi. Első gondolatom az volt, hogy naaa ez a pasi már hozzád illik. :D
Imi névjegyét kíváncsiságból megnézte. És lám lám egyedülálló. Hát évek múltával is úgy gondoltam, hogy nekem ez a rendőr pasi kell.
Semmiképpen nem komoly kapcsolatra, de az álmomat valóra válthatná. Megbilincselne és úgy szexelnénk. Annyira a fantáziámba él ez a dolog.
Jójó, lehet már bilincset venni és olyan partnert találni aki bele megy ebbe, de az nem olyan. Ő csak rendőr, igazi bilincs és kurva jó pasi.
Sokat gondoltam arra, hogy ráírok, de sokáig nem ugrott be olyan téma ami nem lett volna átlátszó, főleg nem egy rendőr számára...
...és egyszer:

FACEBOOK ÜZENET... Délelőtt még semleges dolgokról írogattunk . Aztán dél fele már a szexről. Persze ő mindig figyelt arra, hogy én írjak több információt, ő inkább csak kérdezett. Nem hiába...rendőr. :D 4 óra fele már arról beszéltünk, hogy mikor megyek hozzá. Ragaszkodót az aznap estéhez. Hát ez ilyen hamar, és ilyen könnyen ment. ;)

Nem gondolkodtam. Akkor nem akartam gondolkodni és azon agyalni, hogy egy alkalom lesz és azon, hogy lesz-e ennek következménye. Csak azt akartam, hogy ott legyek vele, hogy érezem a farkát magamba, még ha egyszer is. Nem azon agyaltam, hogy a tartózkodós írásaival nem fogja soha feldobni a hétköznapjaim csak arra, hogy pár percen belül érinteni fogja a testemet. Tudtam, hogy a mai este után nem lesz folytatás, de most nem is ez volt a lényeg, hanem az, hogy mikor a szemébe nézek nem a közömbösen néző rendőr fog vissza nézni rám hanem egy feltüzelt pasi aki megfog bilincselni és minden porcikájával engem kíván.
Elindultam hozzá. A levegőt szinte kapkodva vettem. De már nem gondolkoztam. Kint várt a ház előtt. Kedves, de mély hangon fogadott. Bementünk az udvarra. Rágyújtottunk.
Imi: Zavarba vagyok, ideges vagyok, nézd ezt el nekem.
Gabriella: Ugyan már, nem kell. Tudjuk miért vagyok most itt. Kezeljük könnyen ezt a helyzetet. Tudjuk a játék szabályokat. - mondtam nyugodt, határozott hangom miközben a szívem a torkomba dobogott úgy féltem.
Imi: Igen, tudom. Na és hogy jutottam én neked az eszedbe?
Gabriella: Hát nem a szex miatt jutottál az eszembe csak láttam a morcos képedet és csak úgy rád írtam. - nem mertem közbe a szemébe nézni, mert hát nem így történt. De éreztem, hogy nem is hisz nekem.
Imi: Ja, értem. Érdekes helyzet. Nem voltam még ilyen helyzetbe, de valójába mindig is kíváncsi voltam rád, de nem gondoltam, hogy valaha is itt fogsz állni előttem és arra fogok készülni, hogy bevigyelek az ágyamba. - ahogy beszélt olyan kisfiúsnak tűnt, mi közben kinézetre egy nagydarab kigyúrt pasi állt előttem.
Elnyomtam a cigimet...
Gabriella: Akkor mehetünk be? - kérdeztem tőle határozottan.
Imi: Persze. - vágta rá ő is határozottan.
Ahogy beléptem meglepődtem, hogy milyen nagy rendetlenség van. A konyhán keresztül mentünk a szobájába. Az ágy vetetlen volt. Mindenhol ruha. A nagy francia ágy egyik sarkába egy hangulatos lámpa adta a fényt.
Levettem a ruhámat.
Felül fekete szatén ruha volt rajtam, combfix, bugyi és harisnyakötő.
Rajta egy bokszer alsó maradt.

Imi: Szóval akkor köztünk marad.
Gabriella: Köztünk marad.
Imi: Egyszeri alkalom lesz.
Gabriella: Igen, egyszeri alkalom lesz. Elsőre is fel fogtam a játékszabályokat.
Imi: Most még felöltözhetsz, ha meggondoltad magadat.
Gabriella: Nem. Szeretnék maradni.
Kicsi fénynél álltunk egymással szembe és zavartam azt boncolgattuk, hogy mi lesz ha megtörténik köztünk a szex...
Érdekes helyzet volt.
Nem akart mozdulni csak állt velem szembe.
Hát akkor már olyan kínosnak éreztem, hogy léptem én.
Oda léptem hozzá és megcsókoltam. Idétlenül visszacsókolt. Semmi érzéke nincs a csókhoz… Pedig engem az nagyon fel tud izgatni.
Ráfeküdtem az ágyra. Ő még mindig tétován állt ott ahol megcsókoltam.
Gabriella: Gyere ide. - mondtam halkan.
Szó nélkül oda jött és rátérdelt az ágyra.
Megfogott.. semmi finomkodás.
Erős szorítással, erőteljes mozdulattal szó szerint arrább rakott (dobot) az ágyon. Soha életembe nem fogtak még meg ilyen határozottan és raktak arrább, hogy olyan pózba legyek, hogy ki tudjon nyalni. 69 pózt vett fel, de mellettem maradt és nem felém jött. Nem teljesen fértem a farkához, hogy bekapjam.
Nyalt..., majd hirtelen mozdulattal az oldalamra fordítót felé, hogy tudjam szopni, közbe ő rávágott többször a fenekemre. Nem erősen, de határozottan.r1.gif És ismét nem fértem a farkához, mert hátulról kezdet el nyalni. Eszméletlenül jó érzés volt. Lábaim elkezdtek remegni.

Imi: Popsival, hogy állsz.
Gabriella: Jajjj még szűz. - kaptam fel ijedten a fejemet.
Imi: Jól van, nyugi. - mondta nevetve.
Vissza fordított és a hasamat, mellemet csókolta hevesen, keményen.
Imi: Emeld fel a kezeidet.
Összerezzentem a hangjától.
Gabriella: Rendben. – mosolyogva mondtam.

12734200_1567895560199611_2911561232910183556_n.jpg
...és már a kezeim fent is voltak. Kattant a bilincs a kezeimen.
Imi: Nem szorítom rá nagyon.
És újra szorította a testemet ... csókolt a mellemtől végig a puncimig. Még mindig mellettem térdelt. Elkezdet újra nyalni. Megfagyott bennem a vér. Elkezdet közbe ujjazni...
Gabriella: Azt nem szeretem. - nyögtem halkan.
Nem szólt rá semmit csak abba hagyta az ujjazást.
Ismét az oldalamra húzott. Szopni kezdtem a farkát. Elég nagy farka van, de elviselhető a szűk puncimnak…most ebben a helyzetben igen. Nagyon nedves voltam már.
Felállt az ágyról. Hozta a gumit. Állt az ágy mellett, húzta a gumit a farkára.
Imi: Jajjj basszus majdnem fordítva akartam felhúzni.
Nevettünk. (gondoltam magamban, a rutin meg az évek. :D ) De mikor felkerült a gumi ismét csókolt.
Lábaim közzé jött. Felemelte a csípőmet, bele nyalt a puncimba.

q3.gif

Leengedett és egy határozott mozdulattal belém hatolt. Kezeim a fejem felett, bilincsbe. Megfogta a kezeimet és szorította lefele. Kicsit fájt is. Tempósan dugott.

q6.gif

Majd a melleimre csúsztatta a kezeit és erőteljesen markolászta. Az is fájt picit. Majd kezeit kétoldalt mellém tette és úgy dugott. Lábaimmal szorítottam ekkor alább hagyott a mozgással. Átengedte nekem az ütem diktálást. És hangosan, kéjesen elélveztem.
Imi: El fogok menni.d5.gif
Gabriella: Jó. - suttogtam lihegve.
Kis mély hang hagyta el a száját.
És egyszer megállt a mozgása.
Kihúzta belőlem a farkát. Kiment a fürdőbe. Ott feküdtem végtelenül, bilincs még mindig a kezemen.
Vissza jött. Egyenest hozzám és levette rólam a bilincset. Lefeküdt mellém az ágyba. Összenéztünk.
Imi: Mi az? - kacsintva mosolygót rám.
Gabriella: Semmi. - mosolyogtam rá vissza. Menjünk gyújtsunk rá.
Imi: Menjünk.
Pillanatok alatt felöltöztünk. Kimentünk.

Pár percig meg se szólaltunk csak néztük egymást. Én törtem meg a csendet. Kérdeztem miért szakítottak a barátnőjével. Elmagyarázta. Én pár szóval eltudom mondani... birtokolta, parancsolt neki, mindenért kérdőre vonta.
Imi: És ti régóta nem vagytok együtt? Volt azóta valakid?
Gabriella: Hát elég régóta nem vagyunk már együtt. Nem nem volt azóta senkim.
Nem tudom miért hazudtam neki, hogy nem volt azóta senkim... Pfff, számtalan. És épp neki aki csak egy éjszakás??
Imi: Igazából nekem volt egy a szakításom után. Nem sokáig tartott. Nem is bánom, mert így itt lehettél nálam. Ha neked jó akkor néha összefuthatnánk. Persze ha szeretnéd.
Gabriella: Szex előtt megbeszéltünk valamit... Akkor az most már nem ér? - nevettem el magam.
Imi: Mondom ha szeretnéd. Gyenge voltam ugye? Ideges voltam. Soha nem gondoltam, hogy valaha is érinthetlek. Szép tested van.
Gabriella: Rendben erre még visszatérünk. De ha így felhúzol máskor is tuti lesz.
Imi: Barátnőm többször említett téged, hogy én téged meg dugtalak már, mert mikor ismerősöknél össze futottunk mindig össze néztünk és ráadásul te még csúnyán is néztél rá.
Gabriella: Én? Hát nem szándékos volt. – nevettem el magam.
Aztán még beszélgettünk erről arról... Vagyis inkább én, ő nem valami beszédes.
Gabriella: Megyek.
Imi: Ahogy gondolod.
De én már indultam is kifelé. A kapuba elém állt. Puszival indított... én meg tovább gondoltam.
Gabriella: Nem valami jól csókolsz. - csúszót ki a számon. Ugye, mert nekem mindig dumálnom kell.
Imi: Hát igen. Nem az erősségem.
Gabriella: Hát ez hiba. - nevettem el magamat.
Kiértem az útra oda lépet hozzám szájon puszilt és Jó éjszakát kívánt. Naaa ez tényleg ne tudja meg senki helyzet volt. A kis udvarias.
Hogy lesz-e folytatás? Nem tudom. Talán. Összességében megkaptam, amit akartam... azt a pasit akin hosszú évekig nem tudtam fogást venni. És hogy így kijelenteni NEKEM, hogy egy éjszaka...hát tudtam én, hogy az este végeztével fordulni fog az a bizonyos kocka. ;)

Címkék: szex szerető szex történeteim

A bejegyzés trackback címe:

https://gabriellablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr608394952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása