Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vezess, kövess vagy el az utamból!

Játékra hívlak, egyszerű, megjegyezhető, két személy, elérhető célok. Ellenfél ma nem kell, társul akarlak ma így, és ne vádolj, mert nincs miért és néha csalhatsz is a boldogságodért. Most szabad mindent, nem kérhet számon senki már. Engedd, hogy feláldozzak mindent, és engedj, ha egyszer menni kell... Adj hát kezet, és semmit ne ígérj, csak játsszunk, amíg jó, amíg könnyen veszünk minden akadályt, legyen újrajátszható s a félelem, hogy vége van, sohase rontsa el! Mert átlátsz minden álcán ha akarsz, de miért ébrednél fel?

Készen álltok a történeteimre? ;)

16900059_1278347138885712_514996038_n_1.jpg

Gabriella Blogja Társkereső oldal!

gabriella_blogja.jpgCsatlakozz te is Gabriella Blogja társkeresőhöz amit az alábbi facebook linken érsz el.

MOBILRÓL: https://www.facebook.com/groups/1655547891162404

SZÁMÍTÓGÉPRŐL: https://www.facebook.com/groups/1655547891162404/?fref=ts

Te őrültségnek hívod, én szerelemnek.

Ki leplezi testi vágyait
az álszent és ostoba...
Gabriella Blogja

16933979_1278347022219057_1238316349_n.jpg

 

fehermaszkalosorel.gif

Bűn-e az, amit nem érez bűnnek valaki?

Névtelen_2.jpg

Gondolataim - írásaim.jpg

Ki szeret játszani??? :) Hmmm??? ;)

20040401001054.gif

Félsz de azért vonz az izgalom,
Hozzá érni titkos ágyakon.
Nem tudod, hogy végül elemészt,
Ami utána jön a hiányfájdalom.
Mert úgy ölel, hogy többé sohasem
Felejtheted égő csókjait.
Úgy megperzsel, majd a szíveden,
Hogy megismered a gyönyör kínjait
.

1231664_517320841676791_180730335_n.jpg

20040401001054.gif

szex képek.jpg

Kaland: az élet élete.

20040401001054.gif"Ugye játszottál már a gondolattal,
 hogy egyszer majd mellettem ér a hajnal?
 Édes hangod a fülembe súgja,
 nem volt elég, csináljuk újra!"

tumblr_mi0ak40aR11qbitbyo1_1280_1.jpg
20040401001054.gif

Utolsó kommentek.

Facebook oldalam.

Újra játszol s újra élsz...

vágyaim.jpg

történeteim.jpg

LEGYÉL TE IS A BLOGOM RÉSZE!

1470212_444568042311544_2118972780_n.jpg

Ha többet akarsz...azt mástól vedd el. ;)

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Mindenki meghal, de nem mindenki él.

16900370_1278347055552387_1562379502_n.jpg

Flag Counter

  • 1 hozzászólásLenne egy kérdésem...Azt mondják, hogy a nők akkor dugnak amikor akarnak, a férfiak meg akkor amikor a nők akarnak. �Szerintetek? :)Szingli nőként nagyon nem így gondolom. Most például kit "akaszak...

Fő zenei irányvonalamat az Amerikai Soul, R&B, Hip-Hop, Jazz, Rock és a magyar Underground határozza meg.

nevtelen.png

gabriella Blogja.jpg

Mentőssel..., de mégsem. :)

2014.03.02. 16:03 | Gabriella Blogja (Szex Imádok Klubja) | 1 komment

Hónapok óta terveztük a mentőssel a találkát. (http://gabriellablogja.blog.hu/2013/08/09/gatlastalan_szexrol) Hol nekem, hol neki nem volt jó az időpont. Kezdet kicsit nevetségessé válni a helyzet. De közben sokat beszélgettünk privátban (cheten) a vágyainkról... Annyira feltudtuk egymást húzni, hihetetlen volt. Egyik ilyen alkalommal közölte, hogy ha törik ha szakad három napig szabin lesz és végre találkoznunk kell. Igent mondtam neki. Én is eldöntöttem, hogy lépnem kell hisz annyira egy volt a vágyunk...
telefonal(210x140).pngFel hívtam az egyik pasi ismerősömet, Zsoltit. Akinek abban a városban van apartmanja. Azért mégis csak olyan helyre kellett menjünk ahol inkognitóban maradhatunk és amúgy is olyan macerás bemenni egy hotelbe és pár órára bérelni egy szobát és közben állni a furcsa tekinteteket. Le is beszéltem Zsoltival mindent (árakat, időpontot). Kérdezősködni akart, de nem adtam semmire konkrét választ neki még nevetve meg is jegyeztem - Ne foglalkozz te azzal, lové a zsebbe és süket néma legyél. Abba maradtunk, hogy reggel hívom telefonon és hozza nekem az apartmanhoz a kulcsot.
Elrendeztem mindent kedd reggelre, úgy intéztem a hivatalos dolgaimat, hogy soknak tűnjön (időbe) és el tudjak 1- 2 órát sunyítani. Minden sínen is volt egészen kedd reggelig. buszillem_nagy.jpgReggel hívom a mentőst mikor már úton voltam, hogy akkor, hogy is legyen, konkrétan hol találkozzunk... Erre közölte velem, hogy ne haragudjak, de be kellet neki menni dolgozni, mert az egyik kollégája beteget jelentett és helyettesíteni kell. Igazából nem is lettem mérges, egyszerűen annyit mondtam neki, hogy na majd legközelebb.
Útközben hívtam Zsolti, hogy a mai nap lefújva, nem kell az apartman kulcsa.
Zsolti: Egyedül jössz át? (másik városba)
Gabriella: Igen. - válaszoltam. Bár nem tudtam hova tenni magamban ezt a kérdését.
Zsolti: Mennyi dolgod van?? - jött is a következő meglepő kérdés tőle.
Gabriella: Kb. 2 óra.
Zsolti: Addigra én is végzek. Össze futhatnánk egy kávéra. Na meg közben meg mutatom az apartmant. Ha legközelebb jönnél tud, hogy mi hol van.
Gabriella: Rendben. Majd hívj ha végeztél a dolgaiddal és mondom, hogy én merre vagyok.
Hát még magam is meg lepődtem, hogy bele mentem egy ilyenbe... Jójó még egy kávé nem a világ, de miért épp az apartmanba???  
Épp a Bankban várakoztam mikor hívott Zsolti. Mondtam neki, hogy a Bankban vagyok, kb 10 perc és végzek. kocsiba11.jpgMondta, hogy meg vár a Bank háta mögött lévő parkolóba, majd oda menjek ha végeztem...
Miután végeztem a Bankban mentem a parkolóba.
Ott parkolt, de a kocsija motorja járt és mihelyst beültem mellé már indult is.
Zsolti: Na, mi újság Gabika? Semmit nem változtál mióta nem láttalak.
Gabriella: Te se sokat változtál.
Nem sokat kocsikáztunk..., hamar az apartmanhoz értünk.
Bementünk, a nappalin keresztül a konyhába mentünk.
Leültem. Ő pedig csinálta a kávét.
Szinte nem is szóltunk egymáshoz, meg fagyott a levegő, mintha egymás "lépésére" vártunk volna, hogy a másik szólaljon már meg.
Majd elém rakta a kávét...
Zsolti: Gabika hány éve is?
Gabriella: Hűűűűűű, nagyon sok több mint 15 éve, azt hiszem olyan 17 év. (http://gabriellablogja.blog.hu/2013/07/11/szuzen_kinyalt_es_magamra_hagyott) Szüzen kinyaltál és magamra hagytál. - közbe a kávéba kortyoltam, ő pedig csak nevetett.
Majd megfogta a kezemet és felállított.
Zsolti: Na gyere Gabika, körbe vezetlek, hogy mi merre van, ha netán jönnél tudjad. Vagyis jönnétek. - és rám kacsintott.
Ismét a napaliba találtam magamat.
Onnan egy szűk lépcsőn mentünk lefele és egy szobába érkeztünk.
A szoba egyik végében egy nagy ágy volt, vele szemben pedig egy nagy ablak.
Ablak előtt egy kerek asztal, két fotellal.
Zsolti megállt az asztal előtt, kezeimet megfogta és magához húzott.
Felemelte az arcomat (sokkal magasabb mint én) és megcsókolt.
- Jajjjj Gabika... sútogta miközben csókolt.
Felsőmet húzta fel.
Zsolti: Látni akarom a szép cicijeidet. És már kapcsolta is ki a melltartómat. És közben csókolt. tumblr_mhm69x9hcn1r3si7eo1_500.gifPicit eltoltam magamtól, az ablakhoz mentem. Elhúztam a sötételöt.
Zsolti: Nyugi, nem látnak be. Látni akarlak. - nyúlt a sötételö fele, hogy vissza húzza.
Elé álltam.
Gabriella: Ne húzd már vissza... - mondtam neki és megcsókoltam.
Már nem volt rajtam felül semmi.
Ahogy csókoltam gomboltam ki az ingét és egyre lejjebb csókoltam.
Levettem az ingét és kezdtem kicsatolni az övét, amit nem sikerült és kissé idegesen a kezét az övre tettem, hogy folytassa ő.
Amíg ő a nadrágját csatolta én levettem az én nadrágomat és az egyik fotelra dobtam. tumblr_mtqnmqrkJT1r4vg1oo1_400.gifFekete tanga bugyi és egy fekete combfixben térdeltem elé és kaptam be a farkát.
Először finoman kezdtem el szopni.
Első érintésemtől már fel is szisszent.
Óvatosan kezdet el mozogni a számba...
Mikor már egyre hevesebben zihált felálltam, neki háttal fordultam, hátra nézve csókoltam meg.
Közben hozzá simultam, fenekemet a farkához toltam.
Éreztetve, hogy most már tegye belém a farkát, mert nagyon kívánom.
Zsolti: Gabika, ha én most beléd rakom a farkamat...el is durranok. - suttogta.
Közben az ágyhoz vezetett.
Simogatott, csókolta a nyakamat.
Ágyra fektetett.
Szétnyitotta a lábaimat és elkezdett finoman nyalni. tumblr_n0fyk3jqJr1r3si7eo1_500.gifEszembe is jutott a sok évvel ezelőtti dolog mikor szüzen kinyalt. El is mosolyodtam magamban. Élveztem minden egyes nyelv csapását...próbáltam vissza emlékezni, hogy ano, hogy nyalt, de nem ment...de az érzés ugyan az maradt...
Abba hagyta a nyalást, a jobb oldalamra kúszott.
Én hanyatt feküdtem, ő pedig oldalára feküdt.
Elkezdte a puncimat simogatni...finoman körkörösen a csiklómnál...
Puncim már teljesen nedves volt.tumblr_mqmiq6cQWD1ruhacxo1_400.gifElkezdet ujjazni.
Meglepődtem a reakciómon, mert az ujjazást nem nagyon szeretem. Olyan idegennek érzem magamban egy férfi ujjait.
De ez most más volt, nem olyan idegen érzés. Kitöltötte a puncimat a két ujja...
Felvettük a dugásnak az ütemét.
Hátra toltam a fejemet úgy élveztem az ujja mozgását.
Zsolti hol a melleimet, hol a nyakamat csókolta.
Csiklómhoz nyúltam és míg ő ujjazott elkezdtem simizni magamat...
Rám nézett egy pillanatra majd a puncimat nézte ahogy simizem a csiklómat, ő meg ujjaz közben.
Éreztem, hogy jön a jól eső érzés és hamarosan élvezni fogok.
Egyre hangosabb voltam, egyre jobban simiztem magamat, egyre "keményebben" ujjazott, míg el nem élveztem.
Pici szünet lett...szét terülve az ágyon kicsit gyorsabban vettem a levegőt.
Elé térdeltem, a hátára nyomtam és elkezdtem szopni. c1.gifMár nem finomkodtam...érezni akartam teljesen a farkát a számba. c2.gifNem sok kellett neki, elélvezett a számtól. Számra, szám szélére.c3.gifFelnéztem rá.
Rám nézett - De jó szád van. Suttogta. Közben mellé feküdtem és meg csókoltam. .
Megcsörrent a telefonja.
Zsolti: Mennem kell. Nyugodtan öltözz fel, menj, majd én vissza jövök és bezárok.
Közben kimentem megmosakodni.
1660625_484438898332768_743317262_n.jpgMikor kiléptem a fürdőből az ajtónál állt. A falnak nyomva megcsókolt...
Gabriella: Ez nem igaz. Most már meg kell, hogy dugj. Első körben csak kinyaltál, most kinyaltál meg ujjaztál. Harmadjára meg kell, hogy dugj. De ne 17 év múlva. - és nevettem.
Zsolti: Meg foglak. - kacsintott rám és megpuszilt a számon.
És hányszor akarod?
Gabriella: Tessék??? - kérdeztem nevetve.
Tőlem ilyet még pasi nem kérdezett.
Zsolt: Majd hívlak. - nevetett ő is és ott hagyott az apartmanba.
Rendbe szedtem magamat és indultam a buszhoz.
Alig jöttem ki az apartmanból már hívott is.
Zsolti: Minden oké?
Gabriella: Igen.
Zsolti: Nagyon jó volt veled Gabika.
Gabriella: Veled is jó volt. Báááár lehetett volna jobb is, ha meg dugsz.
Zsolti: Legközelebb úgy lesz. Össze szedem magamat. Hívhatlak telefonon bármikor??? - és nevetett.
Gabriella: Nem nem.
Zsolti: Jah, jól van. Akkor majd... Vigyázz magadra. Szia.
Gabriella: Viszlát. - nevettem el ismét magamat.
Megálltam egy kávét inni miközben sétáltam ki a buszhoz. Közben telon felnéztem a facebookra. Írta a mentős, hogy bent van a mentő állomáson és most nyugi van. Ha van kedvem mennyek arra és beszéljünk pár szót. És legalább szemügyre vehetjük egymást. Picit gondolkodtam rajta..., de végül is igent mondtam neki.
Mikor oda értem már kint állt és cigizett.
Oda mentem hozzá és viccelődve a kezemet nyújtottam, hogy bemutatkozzak neki.
Háááát kurva jó pasi...ez volt az első megállapításom. :D
Jól eldumáltunk, célozgatva a cheten írt dolgokra...
Bár mikor megkérdezte, hogy el - e intéztem a dolgaimat kicsit furcsán éreztem magamat...és egyből a Zsoltival együtt töltött idő ugrott be.
Miközben nagyban beszélgettünk, vihorásztunk valaki meg szólalt a hátam mögött.  - Szép jó napot. Hát ti ismeritek egymást?
Megfordulva egy régi szeretőmet pillantottam meg mentős ruhába.
Gabriella: Hát HellóBelló. Persze, hogy ismerjük egymást. Kicsi a világ. - válaszoltam rá gyorsan.
Misi: Na igen. Mert ti ismeritek egymást? - szegezte a kérdést Józsinak.
Józsi: Hát hallod, hogy kicsi a világ.
Kicsit zavarba jöttem. Józsi észre is vette.
Gyorsra vettem a búcsúzást tőlük...mondván - Na Fiúk irány dolgozni. :)

Címkék: szex történeteim

A bejegyzés trackback címe:

https://gabriellablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr25835311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása