Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vezess, kövess vagy el az utamból!

Játékra hívlak, egyszerű, megjegyezhető, két személy, elérhető célok. Ellenfél ma nem kell, társul akarlak ma így, és ne vádolj, mert nincs miért és néha csalhatsz is a boldogságodért. Most szabad mindent, nem kérhet számon senki már. Engedd, hogy feláldozzak mindent, és engedj, ha egyszer menni kell... Adj hát kezet, és semmit ne ígérj, csak játsszunk, amíg jó, amíg könnyen veszünk minden akadályt, legyen újrajátszható s a félelem, hogy vége van, sohase rontsa el! Mert átlátsz minden álcán ha akarsz, de miért ébrednél fel?

Készen álltok a történeteimre? ;)

16900059_1278347138885712_514996038_n_1.jpg

Gabriella Blogja Társkereső oldal!

gabriella_blogja.jpgCsatlakozz te is Gabriella Blogja társkeresőhöz amit az alábbi facebook linken érsz el.

MOBILRÓL: https://www.facebook.com/groups/1655547891162404

SZÁMÍTÓGÉPRŐL: https://www.facebook.com/groups/1655547891162404/?fref=ts

Te őrültségnek hívod, én szerelemnek.

Ki leplezi testi vágyait
az álszent és ostoba...
Gabriella Blogja

16933979_1278347022219057_1238316349_n.jpg

 

fehermaszkalosorel.gif

Bűn-e az, amit nem érez bűnnek valaki?

Névtelen_2.jpg

Gondolataim - írásaim.jpg

Ki szeret játszani??? :) Hmmm??? ;)

20040401001054.gif

Félsz de azért vonz az izgalom,
Hozzá érni titkos ágyakon.
Nem tudod, hogy végül elemészt,
Ami utána jön a hiányfájdalom.
Mert úgy ölel, hogy többé sohasem
Felejtheted égő csókjait.
Úgy megperzsel, majd a szíveden,
Hogy megismered a gyönyör kínjait
.

1231664_517320841676791_180730335_n.jpg

20040401001054.gif

szex képek.jpg

Kaland: az élet élete.

20040401001054.gif"Ugye játszottál már a gondolattal,
 hogy egyszer majd mellettem ér a hajnal?
 Édes hangod a fülembe súgja,
 nem volt elég, csináljuk újra!"

tumblr_mi0ak40aR11qbitbyo1_1280_1.jpg
20040401001054.gif

Utolsó kommentek.

Facebook oldalam.

Újra játszol s újra élsz...

vágyaim.jpg

történeteim.jpg

LEGYÉL TE IS A BLOGOM RÉSZE!

1470212_444568042311544_2118972780_n.jpg

Ha többet akarsz...azt mástól vedd el. ;)

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Mindenki meghal, de nem mindenki él.

16900370_1278347055552387_1562379502_n.jpg

Flag Counter

  • 1 hozzászólásLenne egy kérdésem...Azt mondják, hogy a nők akkor dugnak amikor akarnak, a férfiak meg akkor amikor a nők akarnak. �Szerintetek? :)Szingli nőként nagyon nem így gondolom. Most például kit "akaszak...

Fő zenei irányvonalamat az Amerikai Soul, R&B, Hip-Hop, Jazz, Rock és a magyar Underground határozza meg.

nevtelen.png

gabriella Blogja.jpg

Gátlástalan szexről.

2013.08.09. 20:57 | Gabriella Blogja (Szex Imádok Klubja) | Szólj hozzá!

Gátlástalan szex

A "rossz" lányok/nők biztosan jól szórakoznak... kötelezettségek nélkül vesznek részt szexuális kapcsolatokban, szívük óhaja szerint és azzal akivel csak akarnak. Csak ki kell "jelölni" az aktuális partnert és ők akárkit, akármikor levesznek (megkapnak) a lábukról...

999999_482410268515778_1209656439_n.jpg

Az én történetem:

Iszogattam, trécselgetem a csajokkal. Négyen voltunk. Pasikról beszélgetünk és a gátlástalan szexről (mind négyen kapcsolatban vagyunk). Mondják a csajok, hogy valamelyik szinte meg közelithetetlen, nem hogy a gátlástalan szex... Én mondtam, hogy olyan pasi nincs aki nem hajlik egy gátlástalan szex fele... Kisebb szó csata alakult ki köztünk, mindenki a sajátját hajtogatta. Majd ketten maradtunk a nappaliban azzal a csajjal aki vendégül látott minket (akit szinte nem is ismertem, mármint soha nem voltunk barátnők).
Hiszem ha látom Gabi!! - mondta (nevezzük Enikőnek) és rám kacsintva egy belső szóbábba vitt és egy számitógéphez leült és belépet a facebookjára és keresgélt...  
Majd rám nézet és kacarászni kezdett.
- Na Gabi, ha ezt a pasit megfűzöd, hiszek neked, hogy minden pasi "meg kapható".  - majd mintha picit gondolkodna, de folytatta a mondani valóját. De, hogy ne tarts tőlem elmondom neked, hogy ha iszom akkor idegen pasikat kívánok meg és volt már rá példa, hogy dugtam is idegen pasival, ha úgy alakult. És egy üzenetet nyitott meg ahol épp egy pasival az beszélgették, hogy egyik nap meglepte nagyon Enikő viselkedése mikor beleült a farkába minden előzmény nélkül és egy hatalmasat dugtak ami a pasi számára felejthetetlen volt.
- Ilyet se hallottam még - mondtam neki nevetve. Majd a pasinak a profiljára vissza mentem.
Munkahely: Mentős, közeli városban lakik, írja a profilja és egy helyes 30as pasi, megfelelő komolysággal a fotón. Kapcsolatban él - e arról semmi infó, de egy kislány többször feltűnik vele a fotókon. Már ott be is léptem a saját facebookomra és ismerősnek jelöltem.
- Ezt is le lehet venni a "lábáról", mert férfiból van. - rákacsintottam Enikőre és közben kezet nyújtottam neki jelezve, hogy benne vagyok a játékba.
Haza érve beléptem a facebookomra (kb 1 óra múlva) és már vissza is igazolt a mentős, nevezzük Mihálynak. Belájkoltam a profil képét, 2 percen belül vissza is kaptam a lájkot, Ő is lájkolta az én profil képemet. De semmi több. Megnézegettem a képeit, munkáját szerető pasinak tűnik a fotói alapján.  Belájkoltam nála ismét egy fotót és már nyílt is a chat falam. ;) A párbeszédet olvassátok... :P

Mihály: Szia Ismerős vagy, csak nem tudom honnan.
Gabriella: HellóBelló. Te is ismerős vagy nekem, csak nem tudom, hogy honnan... Bíztam benne, hogy majd Te meg mondod. :))
Mihály: Na akkor vak vezet világtalant.
Gabriella: Úgy látszik.
Mihály: No, nem baj.
Gabriella: Lehet rájövünk... Türelem.
Mihály: Az mindig jóra vezet.
Gabriella: Max küldök egy meztelen fotót hátha rám ismersz. háhá.
Mihály: Ha csak úgy nem. ;)
Gabriella: :D
Mihály: Te mondtad.
Gabriella: Én hát...
Mihály: Az nem baj és belemenős. ;)
Gabriella: ááááá nem... beleülős vagyok. :D
Mihály: Az sem rossz.
Gabriella: nekem mondod... Tudom.
Mihály: Hol találkozhattunk?
Gabriella: üljek bele??? :))
Mihály: Hol találkozhattunk, nem hol találkozunk
Gabriella: háhá, jah.. ;) :D tényleg nem tudom.
Mihály: Én sem...
Gabriella: Még mindig azon nevetek, hogy félre olvastalak.
Mihály: Belefér.
Gabriella: Azt mondod??? Jó, de szűk vagyok ám. Nem hagyhattam ki. :D
Mihály: Basssz....nem vagy semmi. :P ;)
Gabriella: :))
Mihály: Na mesélj akkor, mi vezérelt hogy bejelöltél?
Gabriella: óóóó... Már írtam. Nem erre gondoltam, hogy ezt fogom írni neked, csak adta magát.  Írnám ha nem így lenne. Azt elhiheted nekem. :)
Mihály: Értem. És csak így, elsőre?
Gabriella: Írtam...adta magát..
Mihály: Ide kívánta magát. :P
Gabriella: Na látod...miket írsz.  :))
Mihály: Jókat. ;)
Gabriella: Te is adod alám a lovat.
Mihály: Én kerek elnézést...
Gabriella: Már nem is merek semmit írni.
Mihály: Megyek fürdők, fürdetek, utána leszek ha gondolod. Irj nyugodtan.
Gabriella: Csak így elsőre?
Mihály: A lányomat fürdetem.
Gabriella: Nekem is van egy.. egy kislányom.
Mihály: Láttam! Jövök nemsoká. ;)
Gabriella Oké...Nem tudom mikor leszek...megyek én is megmosom magamat. :)
Mihály:  Én vagyok sokáig... Hmmm, jól hangzik. :)


Gabriella: :)
Mihály: Kész?
Gabriella: Helló. Igen. ;)
Mihály: Én is.
Gabriella:  hmm
Mihály: Igen?
Gabriella:  Tényleg...viccet félre téve...
Mihály: Tényleg...
Gabriella: Nekem van párom. Csak ahogy írtál...adta magát. Vagyis adtam magamat. :D Nem szoktam ilyet csinálni.
Mihály: Adtad rendesen nekem is van.
Gabriella: És láttam hogy mentős vagy. Egy régi álmom az, hogy mentőbe jó meg dugjanak és rád gondoltam..
Mihály: Akár. ;)
Gabriella: háhá...és még most is vissza dobod a labdát.
Mihály: Ha adják, miért ne. ;)
Gabriella: :)
Mihály: Csak mentőben nem egyszerű ám.
Gabriella: jójó... csak betámadtál, hogy így elsőre. Az is poén volt...a mentő..., de kipróbálnám. :)
Mihály: Máshol?? Benne lennék. ;)
Gabriella: Egy kemény szex aztán mindenki haza, ha tud. :D
Mihály: Ennyi! Na hol az a kép?????
Gabriella: Milyen kép? Jah a meztelen?
Mihály: Meztelen.
Gabriella: Szóval akkor neked is van párod?
Mihály: Igen, de egy jó dugás mindig jól jön.
Gabriella: Egyet értünk.
Mihály: Hol mikor?
Gabriella: Még megálmodom.
Mihály: Jól van.
Gabriella: Ez gyors volt. :D
Mihály: De ez, hogy jött, hogy én?
Gabriella: Ezt nem akartam. :)
Mihály: Hat mit akartál?
Gabriella: A mentő autó is csak poén volt... semmit.
Mihály: Értem én, de ha már így alakult. ;)
Gabriella: :)) Még nem alakult... majd fog. :))
Mihály: Na ja... Csak a párod ne olvassa.
Gabriella: áááá isten őrizzen. :D Mert a tied olvassa?
Mihály: Be baszna. ;) :D

Gabriella: Na...Jó éjt... ;)
Mihály: Beléd is. ;)
Gabriella: hmmm. belém te... :P
Mihály: Na majd írd meg mikor. ;)


Nyertem. :P (y)

/ Folytatást ígérem, hogy meg fogom írni. ;) /

1382220_398437560284829_1876001648_n.jpgAzok a nők, akik a gátlástalan együttlétekről CSAK fantáziálnak, a valóságban jó kislányok, akik sohasem tennének semmi elitélendőt.  Ily módon, egy képzeletbeli világot alakítanak ki maguknak, ahol különböző szerepeket játszhatnak – iskoláslánytól egészen a prostituáltig.

Gabriella Blogja

Címkék: történeteim szex történeteim gondolataim írásaim

A bejegyzés trackback címe:

https://gabriellablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr895446325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása