Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vezess, kövess vagy el az utamból!

Játékra hívlak, egyszerű, megjegyezhető, két személy, elérhető célok. Ellenfél ma nem kell, társul akarlak ma így, és ne vádolj, mert nincs miért és néha csalhatsz is a boldogságodért. Most szabad mindent, nem kérhet számon senki már. Engedd, hogy feláldozzak mindent, és engedj, ha egyszer menni kell... Adj hát kezet, és semmit ne ígérj, csak játsszunk, amíg jó, amíg könnyen veszünk minden akadályt, legyen újrajátszható s a félelem, hogy vége van, sohase rontsa el! Mert átlátsz minden álcán ha akarsz, de miért ébrednél fel?

Készen álltok a történeteimre? ;)

16900059_1278347138885712_514996038_n_1.jpg

Gabriella Blogja Társkereső oldal!

gabriella_blogja.jpgCsatlakozz te is Gabriella Blogja társkeresőhöz amit az alábbi facebook linken érsz el.

MOBILRÓL: https://www.facebook.com/groups/1655547891162404

SZÁMÍTÓGÉPRŐL: https://www.facebook.com/groups/1655547891162404/?fref=ts

Te őrültségnek hívod, én szerelemnek.

Ki leplezi testi vágyait
az álszent és ostoba...
Gabriella Blogja

16933979_1278347022219057_1238316349_n.jpg

 

fehermaszkalosorel.gif

Bűn-e az, amit nem érez bűnnek valaki?

Névtelen_2.jpg

Gondolataim - írásaim.jpg

Ki szeret játszani??? :) Hmmm??? ;)

20040401001054.gif

Félsz de azért vonz az izgalom,
Hozzá érni titkos ágyakon.
Nem tudod, hogy végül elemészt,
Ami utána jön a hiányfájdalom.
Mert úgy ölel, hogy többé sohasem
Felejtheted égő csókjait.
Úgy megperzsel, majd a szíveden,
Hogy megismered a gyönyör kínjait
.

1231664_517320841676791_180730335_n.jpg

20040401001054.gif

szex képek.jpg

Kaland: az élet élete.

20040401001054.gif"Ugye játszottál már a gondolattal,
 hogy egyszer majd mellettem ér a hajnal?
 Édes hangod a fülembe súgja,
 nem volt elég, csináljuk újra!"

tumblr_mi0ak40aR11qbitbyo1_1280_1.jpg
20040401001054.gif

Utolsó kommentek.

Facebook oldalam.

Újra játszol s újra élsz...

vágyaim.jpg

történeteim.jpg

LEGYÉL TE IS A BLOGOM RÉSZE!

1470212_444568042311544_2118972780_n.jpg

Ha többet akarsz...azt mástól vedd el. ;)

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Mindenki meghal, de nem mindenki él.

16900370_1278347055552387_1562379502_n.jpg

Flag Counter

  • 1 hozzászólásLenne egy kérdésem...Azt mondják, hogy a nők akkor dugnak amikor akarnak, a férfiak meg akkor amikor a nők akarnak. �Szerintetek? :)Szingli nőként nagyon nem így gondolom. Most például kit "akaszak...

Fő zenei irányvonalamat az Amerikai Soul, R&B, Hip-Hop, Jazz, Rock és a magyar Underground határozza meg.

nevtelen.png

gabriella Blogja.jpg

Gabriella: Rólam, amit tudni lehet...

2013.07.15. 17:57 | Gabriella Blogja (Szex Imádok Klubja) | 3 komment

1058874_663723193655856_1579312241_n.jpg

Egy 30as nő vagyok...

Azt hiszed,  hogy kedves, önzetlen vagyok…, hogy jót akarok mindenkinek, de aztán megérintelek…szerelemmel érintelek meg, ami éget mint a tűz, azt mondod, milyen forró, ez mennyire jó, el vagy varázsolva, de az nem varázs, méreg! Talán úgy jellemezném magamat, hogy én vagyok az a nő aki bárkit letud venni a lábáról, persze csak ha le akarja venni… Nagyon sok helyzetben voltam már… Voltam megcsalt és voltam megcsaló… Voltam nagyon nagyon gyenge lelkileg és voltam nagyon erős… Volt, hogy keresztül gázoltak rajtam, de volt, hogy én tettem ezt másokkal… Szurtak már hátba nem egyszer hol okkal hol ok nélkül…, és volt hogy a helyzet azt hozta, hogy hátba kellett szúrjak valakit, de azt soha nem ok nélkül tettem… Az élet mindig hozott számomra valami újat, valami kihívást, valami megfoghatatlant…sokszor olyat is ami előtt ott álltam és nem tudtam a megoldást.., nem azért, mert nem akartam vagy épp nem érdekelt hanem egyszerüen nem volt megoldás vagy éppen nem találtam…S ha mégis rátaláltam a megoldásra számtalanszor volt olyan,. amikor már úgy éreztem, hogy megvan a megoldás kulcsa, abban a pillanatban jött egy “lakatos” és lecserélte a zárat…ilyenkor eluralkodott rajtam a hallgatás, mélyen hallgattam… Olyan ez, mint egy csúfos vereség a kártyában, mindig érezni fogod a kárát, és addig gyötrődsz majd ebben az állapotban, amíg végül visszaülsz az asztalhoz, ahol mindenedet elvesztetted. Idővel rájöttem, hogy amit az életben keresek, az nem a könyvekben van. Amit keresek, azt nem olvasva fogom megtalálni. A könyv nem más, mint egy logikai játék,..Olvasva ugyan megismerhettem az életet, de csak élve érthettem meg… Én végre Önmagamra találtam, nem állítom, hogy mindenki rajong így értem…Akik az álarcomért szerettek, akik azért kedveltek, mert kényükre kedvükre haszálhattak, akik azt mondták, hogy önző vagyok mert megtagadtam tőlük valamit azok “leváltak” rólam… Örülök neki!!! Eddig sem volt rájuk szükségem, nekik volt szükségük rám!!! Én ugyanazt a vágyat követve, valamiért ismételten elkövetem ugyanazt a bűnt..., mert bennem megvan, az a tűz, ami a szégyent is felégeti, mert a szégyen a legkegyetlenebb ellenfél, a szégyen a legnagyobb átok… Hiába mondja az ember, hogy nincs félnivalója, semmit nem hagyott ki és mindent számításba vett, leginkább azokat a dolgokat nem vesszük észre vagy észleljük túl későn, melyek az orrunk előtt vannak... Persze megpróbáltam jó feleség lenni. Megpróbáltam bízni a barátomban, megpróbáltam mindent újrakezdeni. Igyekeztem. Még akartam is…próbáltam más ember lenni. Próbáltam jó ember lenni, de nem sikerült. Szóval maradjunk annyiban, hogy nekem nem áll jól a jó. 

idegentől.jpgunalmas életem... De nem könnyű. Lehet furcsának hat, de nem egyszerű érzékeny lélekkel éldegélni...
Semmit sem bántam meg, ami történt... Hiszen az események sorának köszönhetem, hogy ma az vagyok, aki... És örülök, hogy azzá váltam, amivé!
Nem szeret mindenki, de ez így is van rendjén. Kevesen ismernek igazán, de aki igen, az valószínűleg sosem fordul ellenem. Bár soha nem mondom, hogy soha, mert az "ördög rögtön felröhög".
Nehéz meg- vagy inkább kiismerni engem. Kevesen vállalkoznak rá, hogy a felszín mögé nézzenek... Aki mégis megteszi? Tartalmas beszélgetésekre számíthat velem és talán tanulhatunk is egymástól. Biztos lehet benne az illető, hogy tőlem nem azt fogja hallani, amit szeretne... még akkor sem, ha az fáj neki. És ezt viszont is elvárom...
A fájdalom arra jó, hogy szembenézzünk vele és legyőzzük... Ettől leszünk erősebbek. De ha valaki elakad ott, hogy fáj és ez miattam van, akkor az régen rossz. Hiszen valótlant tőlem nem hall... csakis a saját szavait fordítom vissza... Ekkor szembesülhet azzal, hogy mekkora súlyuk van a szavaknak, és milyen tévútra vihető azokkal egy másik ember... Valamiért sokkal jobban nyitok az emberekre mostanában... Talán így jobb lesz nekem is. Nem jó az, ha saját magamat zárom korlátok közé... Hiszen másoknál sem szeretem ugyanezt. Hogy mit akartam mondani mindezzel? Szerintetek? - Gabriella.

Szeretném megosztom veletek a gondolataimat a férfiakról nőkről, kapcsolatokról, szerelemről, szexről..., nyíltan, tabuk nélkül... Idézetek - versek...nagyon is illenek rám, ezek mind engem tükröznek...

Én nem mellé beszélni szeretnék..., én nem azt szeretném, hogy azt kapjátok amit hallani akartok...ezért csak a valóságot olvashatjátok rólam...a kapcsolataimról, az életemről...a gondolataimról

A való életben hordók álarcot, mert megköveteli a társadalom, megköveteli mindenki aki körül vesz engem...ezért el is ítélhettek, attól még nem fog leesni rólam az álarc. ;)

--------------------------

Hogy ki vagyok és milyen ember? Nem tudom.
Kérdezd azokat akik "ismernek" engem. Lesznek akik szeretettel,
barátsággal beszélnek majd rólam s lesznek olyanok akik haraggal és
gyűlölettel, lesznek akik irigységgel és megvetéssel. Mindannyiuknak
igazuk van. Az vagyok és olyan amilyennek látni akarnak engem. Rajtad
múlik milyennek akarsz látni s akinek látsz hát az vagyok. ;)

--------------------------

IMG0226A.jpg
"Könnyebb elítélni
mások kiderült titkát,
mint önmagunknak beismerni,
miért van bennünk titkolózás."
Sohonyai Attila

--------------------------------------------------------------

Az élet igazságtalan.
Amit a szíveddel értelem nélkül szeretsz, azt az elméd megtagadja, mert nem fogja fel, hogy aminek a szíved megadta magát, azt az elméd mindenáron legyőzné.
Én pedig követtem, mert győzni sokkal könnyebb, mint szeretni.
Egy új játékba kezdtem, amit ugyan ésszel megnyerhetek, de akkor vállalnom kell, hogy a szívem vereséget szenved, és örök sötétségbe borul, bármilyen fény is vetül rá.

------------------------------------------------------------

Névtelen_3.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gabriellablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr575384399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szűcs Lajos 2013.08.14. 20:36:22

Szia szép estét puszim

Judit Sera 2015.01.16. 10:12:12

Milyen érdekes...ebbe a leírásba magamra ismertem...szeretem az őszinte gondolotakot, kertelés ,szégyen érzet nélkül beszélni gondolatainkról......végre! Kevesen vagyunk így!
süti beállítások módosítása